Jump to content

Павел Ф

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Павел Ф

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz 1.4 бензин, 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    pavkata5

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ами да ви споделя развръзката, браво на техниците в Бултрако, направиха 1-2 кръгчета и установиха, че радиатора загрява неравномерно т.е. има запушване. Смениха го и всичко вече е ОК. Благодаря на всички за съветите.
  2. В сряда имам запазен час в сервиза на Бултрако. Междувременно смених и капачката на радиатора и колата пак загравя по същия начин. По форумите хора споделят подобен проблем с проблемен Cooling fan switch (или термошалтер на български). Аз доста рових в мрежата и не намирам къде се намира на моята Jazz 2010, I-VTEC и дали има има изобщо такова на този модел. Някой има ли идея?
  3. Има ли индикатор, който мога да прочета с OBD2 и Torque приложението, което да подсказва наличие на детонации. Какво следва де се направи за диагностика и ремонт на евентуална такава ситуация и къде (в кой сервиз)?
  4. Като прегледах частите, които са ми върнали, се оказа, че са ми сменили COOLANT-TEMPERATURE-SENSOR-VERNET-VEWS3039, а не cooling fan switch.
  5. Здравейте, Имам Jazz 1339cc (100кс) бензин i-VTEC, 2010. Проблемът, който ме мъчи е, че като излезна на магистралата и колата сe понатовари малко (например по-продължителен наклон или по-дълго и бързо изпреварване) започва да ми мига лампичката за прегряване. Това става с и без климатик. Закачих OBD2 четец с приложение "Torque lite" и чета сензор наречен Engine Coolant Temperature. През цялото време да магистралата се движи сензора показва поддържа около 110 градуса и като дойде наклон стига до 118 градуса където веднага започва да мига лампата червената лампа за прегряване. Отпускам газта и след 20-30 секунди температурата спада на 113-116 и изгасва. До сега в сервиза до нас в Младост (София) ми смениха - антифриз, водна помпа, термостат и cooling fan switch - съответно 3 пъти в сервиз за около 12-13 дни общо, купчина пари за части, диагностика,труд и резултата е нулев. При тестове на място виждаме, че вентилаторите тръгват при достигане на 88 градуса с тестъра на хората в сервиза. Аз обаче винаги като отбия, след като ми е светнала лампата, без да гася двигателя и отворя капака вентилаторите не въртят. Приложението показва 108 градуса, при последния тест. Ако в този момент дам газ и приложението покаже 112 градуса те тръгват. Незнам дали този проблем има общо с този другия, но ми се стува, че започнаха сравнително по едно и също време. Имам нужда от сериознен сервиз където да не налучкват и да ми решат проблемите. Моля за съдействие.
  6. Въздушният филтър трябва да е сменен преди 3-4000 км, заедно с маслото и масления филтър. Ще го проверя в какво състояние. Относно бензина изпозлвам 95 на Петрол и OMV, та го изключвам като опция за сега. Благодаря.
  7. Здравейте, Притежавам Хонда Jazz 1.4 (101кс) бензин, 2010 (пробег 135 000 км ) и съм в София. От скоро забелязвам, че при лек, по-продълнителен наклон колата няма мощност. Давам газ, но едвам поддържа 40 км с около 2500-2600 оборота, свалям на 2-ра и пак карам с около 40, само че с около 3500 оборота. Същите места съм ги карал с спокойно с 50 за 3-та преди няколко месеца. Не излизат никакви грешки от компютъра. Не усещам тресене и хлопане. Доста четох по форумите за подобни проблеми, където хората споделят като причини свещи, бобини, ЕГР и износен съединител. Сменил съм свещите преди 5000 км свещите в Бултрако. В серивиза, пред вкъщи, направиха едно кръгче в квартала и казаха, че не виждат проблем в нито едно от изброените. Аз подозирам, че е започнал да се износва съединителя, но все пак не съм специалист. Ако е съединител, с какъв комплект препоръчвате да бъде сменен. (В Бултрако ми искат 500 лв за съединител и 550 лв за труд, много ми се вижда) Може да ме посъветвате за сервиз където да се отнесат по-професионално към проблема и да не ми отрежат главата . Благодаря, Павел
×
×
  • Създай нов...