aleksandaram
Фен-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно aleksandaram
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic 6 gen hatchback '97
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Реших да сменям старата спукана броня на Сивик 6-та ген. хечбек 1.4iS. Въпросът е има ли разлика между моята и седана? По снимка от онлайн магазините изглеждат абсолютно еднакви. Може ли да се сложи броня от седан на хеч, да си паснат нещата без да се преправя? Също така като свалих старата броня да видя какво е положението, видях че нямам основата на бронята, само буферите стърчат като рога и ми се стори много идиотско цялото изпълнение. Порових из форума и открих, че за европейския пазар ги продават фабрично само на буфери, все едно на корида ще ходят, а американските и фейслифтовите(както и всеки следващ модел) вече са с основа. Та реших да търся въпросната основа. В онлайн магазините ми излизат два варианта за EJ,EK моделите. Единият е прав, другият е с извивка(не знам дали е разрешено да се пускат линкове към магазини във форума). Кой от двата ми трябва на мен?
-
Един приятел на Кадито си е сложил да кажем среден клас китайче с комплект камера за задна, без сензори. Само камерата и като включи на задна и му превключи камерата на дисплея и от място като навие волана, траекторията на линиите се променя(извива). Казва, че всичко е plug and play и не е преправял/добавял нищо. Та явно самото Кади има някакъв фабрично сложен датчик/сензор на волана ли и аз не знам, което дава индикация на медията и тя коригира предполагаемата траектория, в която се очаква да се намести колата при дадената позиция на гуми/волан. На фирмената Октавия с фабричната медия, линиите си седят статични, а на 10 години по- старото кади с китайката медия има тоя гъдел с динамичната траектория. Не, че е нещо кой знае какво, но ми зачовърка любопитството точно как работи това нещо. Има някакъв сензор или самата камера прави магията.
-
Здравейте, Аз също съм се спрял на една ултра бюджетна китайска мултимедия. Предстои избор на камерата за задна. Имам някакви оснони знания и ми става ясно, че се свързва със светлините за заден ход, за да се активира камерата и да се покаже на дисплея само когато съм на задна. Въпросът е как точно се свързва и по- скоро каква трябва да е камерата, за да ми показва линиите спрямо положението на гумите, за да работи като истински паркинг асистент? От това което гледам из тубата, евтините камери показват само статични линии, един вид габарита на колата, а не траекторията спрямо позицията на предните колела.
-
Най- вече ми е гъдел за камера, която ми се включва автоматично при вкарване на задна, освен нали да имам някаква си музика, че сега нямам никаква. С телефон/таблет не виждам как бих го направил това. Ще търся отзиви за въпросните бюджетни китайски мултимедий и ще го решавам. Имам време просто събирам мнения и ако има някой от лични наблюдения да каже какво е що е. Това категорично НЕ, това МОЖЕ и т.н.
-
Благодаря за съветите, колега. Явно наистина, това което съм замислил е постижимо, но също така цифра пара и време и общо взето не си заслужава инвестицията за тази кола. Дори сматам да не сменям счупения панел. Така ще го пее попа, щом трябва се бръкна 200лв за нов. За барчето под запалкана наистина има място, но ми е прекалено ниско и няма да е особено практично. Стойка с таблет и ново аудио плеър би бил удачен вариант, но вероятно ще стъпи на цената на относително читава китайкса мултимедия(предполагам). Компромиса с еднодинова мултимедия ми изглежда доста добър според как изглежда на качената сминка и видеото от линка. Не е чак такава драма, че ми се крие копчето за аварийките. Има си достъп до него. Някой би ли дал насоки при избора на мултимедия? Какво да гледам? Каква камера да избера и как да я монтирам, без да дупча нищо? Мултимедията андроид ли да е? Какъв процесор, колко рам? Навигацията каква трябва да е, за да работи прилично, как и се слагат карти и т.н.? Пак да кажа, не ми трябват парктроници, сензори, CD, DVD плейъри и т.н. Просто мултимедията със стандартните там gps, bluetooth, радио и възможност за включване на камера при задна. https://www.youtube.com/watch?v=yPGrtc2Yc6I&ab_channel=BrainEatingZombie
-
Здравейте, Наскоро взех Сивик 6-та ген. хечбек 1.4iS D14A4. Пооправих разни неща по него и опрях вече до интериора. Прочетох темите как да си оправя коланите и централното заключване, но не намерих тема за въпросният панел. Искам да си сложа някаква мултимедия с навигация и камера за задно(не държа парктроник с датчици за пищене, дори предпочитам да няма) и понеже панела на който се намират касетофона и копчетата за парното е счупен по някаква причина се зачудих дали не мога да го сменя с двоен дин панел от по- новите модели след 99-та година. Вече за въпросният панел да търся варианти за мултимедия. Мислих вариант за еднодинова мултимедия, но понеже заради часовника, гнездото за касетофона е изместено вляво, евентуално мултимедията ще ми крие копчето за аварийните светлини. Та въпросите са ми. Възможно ли е въобще такава интервенция? Сегашното командване на парното и климатика е с плъзгачи с жило разположени хоризонтално под касетофона, а от 99+гледам, че са с врътки разположени отляво или отдясно, вероятно в зависимост с какъв волан е колата. Кое евентуално би било по- удобно? Може ли да се свърже управлението на парното и климатика? Какво точно ми трябва като части да търся(кабели, букси, копчета) и каква би била цената за панела? Относно мултимедията. Каква горе долу да гледам? Навигацията на китайските мултимедии читава ли е? Отворен съм и към други предложения. Благодаря.