Jump to content

Civic777

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Civic777

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велинград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря много. Първо да се извиня за забавянето. Исках да намеря правилния майстор, който да си свърши добре работата. И аз се бях насочил към гарнитура, но исках да проверя всичко по-евтино преди това. Проверихме я за изгорели газове в антифриза, но не даде нищо. Момчето в сервиза беше на мнение, че изпуска по много малко и то само във високи обороти (примерно на магистрала). Сменихме гарнитура на главата, гарнитура на всмукателния колектор (беше си за смяна), ролки и ремък (така или иначе е отворена да се свърши и това). Заедно с гарнитурата ми обясниха, че като е метална (а моята е такава) се прави и шлайф. След това излезе проблем с кнок сензора, който смених. Чека светеше няколко дни, но с карането се оправи сам (предполагам, че е от газовата уредба, защото е самообучаваща се). Сега вече две седмици я карам и няма проблеми. Проблемът е решен Надявам се чрез моите проблеми и общи решения да помогна и на други колеги.
  2. Здравейте колеги! Нов съм във форума и не съм сигурен дали тук трябва да питам, но все пак ще го направя. Имам хонда сивик 7 1.4 iS фейслифт (бензин 90 коня) от 7 месеца вече. Предишният собственик го познавам и е имал инцидент (спукал е радиатора.. дълга история как точно. Накратко удър в теглич). Радиатора е сменен. Като я взех колата нямаше проблеми но на първият дълъг път до морето взе да загрява много и си изхвърляше антифриза. Сменихме термостат и спря да загрява, но още си надуваше антифриза в разширителя (май така се казваше резервоарчето). Решихме че е от капачката на радиатора. Сменихме и нея на 1.1 (беше 0.9). Почна по-малко да надува в разширителя и по-малко изхвърля. Но от скоро почна да не си връща антифриза към радиатора (примерно надуе го над максимума и на др ден когато трябва да е истинала и да си го е прибрала е пак на същото ниво). Проверихме резервоарчето и маркуча от него към радиатора - няма теч. Радиатора ушким е нов, сменен термостат. Съмняваме се да не е пак с грешна капачка тъй като радиатора не е като оригиналния и реално не знаем каква капачка трябва да върви с него (дошъл без капачка и майсторите сложили каквато имали - старата 0.9) или радиатора да не прави някакви проблеми. Възможно е да е и гарнитура, но не пуши бяло, маслото си е чисто.. другата седмица ще проверя свещите и ще видя дали при подаване на газ има мехурчета в резервоарчето. Много ще съм благодарен, ако с ваша помощ успеем да решим проблема на колата, защото вече 7 месеца се мъчим с различни неща с минимален ефект, а ако има сигурен начин да се провери, че е от гарнитурата ще се прави. Съжалявам за дългия коментар, просто исках да имате повече информация за проблема.
×
×
  • Създай нов...