кърпел
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно кърпел
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
: не е Хонда
-
Пол
Мъжки
-
Място
в Бг
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
@dandilov Може ли малко подробности, колко струва един такъв анализ на масло, колко мл. е необходимо да се изпратят, как става плащането и въобще как става (изпраща се в Бургас до лабораторията по куриер, след предварителна уговорка или ....)? Предварително благодаря.
-
Извинявам се за на колегата създал темата, но това по ЕЖК ли е или по вътрешно чувство? Ако може линк по въпроса. amsoil.bg не считам за релевантен. Там всичките масла са ги написали за бензин, дизел, трактор, за наторяване, вместо шампоан и каквото са се сетили само и само да продават. Крек около 35-40%, останалото е не ясно. Това по SDS. PAO не дават, освен ако няма PAO, което няма нужда да се вписва в SDS-а, а такова аз май не знам. За Amsoil European Car Formula : SAPS e <= 0.8 . За Аmsoil Signature Series (Synthetic / Max-Duty Synthetic) : SAPS e = 1 Доколкото знам (може и да греша) Хонда дизелите са ACEA A5/B5 стар A1/B1, където изискването е SAPS <1,6
-
Масло на дизеляка на 2000 км. Сменено без да се маха несливаемия остатък от предното. Скан Снимка
-
И така, избрах си масло и го смених, без промивки и други действия премахващи несливаемия остатък от старото. След 500 км. мога да кажа, че ДВГ- то работи по- меко и безшумно, но това е нормално за ново масло. Ще видим как ще е след да кажем 5 ккм. Обаче с това масло гадината загрява по- бавно. Нямам показание за температурата на маслото, но по показанията на таблото на термометъра на охлаждащата течност (доколкото може да му се вярва) нещата се случват доста по- бавно и след почти двойно повече изминати км, естествено по един и същи маршрут. Не знам да се радвам ли или да си почесвам ряпата?
-
Ами, разсъждавайки на глас, май става дума за това. Durasyn 164 = Dec-1-ene, homopolymer, hydrogenated CAS:68037-01-4 EC:500-183-1: Durasyn 164X = Pentadecane, 7-methylene mixed with 1- tetradecene, dimers and trimer, hydrogenated CAS: 1000172-11-1 EC:700-184-9 Durasyn PAO QS.pdf Durasyn PAO Typical Properties.pdf Общо взето не врат, ами шия.
-
Благодаря, но това го пише навсякъде. Може би да уточня малко. Повече техническа информация за FIAT 9.55535-DS1, примерно нещо като паяжината на Lubrizol или таблица със съответните изисквания на стандарта.
-
@emod Добре заварили. Благодаря за инфото. Не знаех, че Castrol използват тази база. Никога не съм гледал и избирал масло от т.н. "известни" и "масово използвани" марки в Бг и ЕУ, поради милата родна картинка. Винаги си избирам масла от да кажем марка, за която в Бг и не само малко хора са чували и използват. Това донякъде е проблем, защото пък трудно се намира инфо за тези масла, още по- малко пък анализи или обсъждания. Това ми е пределно ясно, но опирайки се на някакви мой виждания, възприети от мен норми за базовите показатели на дадени масла и липсата на достатъчно инфо за тях ми се налага от време на време да чета и ровя повечко. Мой приятели (повече от 20 години), при които си поддържам колите , занимаващи се само със съответната марка/и автомобили и взаимно си помагаме за доста неща, постоянно се шегуват с мен и маслата, които си избирам, защото пък те са фенове на една марка масла, която аз смятам за супер надценена. Да кажем, че това масло, което ползвах дълго време на притежаваните от мен коли (едната даже я смених с по- нова преди около 1г.) му прибавиха етикет New formula и му махнаха MSDS от сайта, което за мен е червена лампа. Както и да е, ако не съм много нагъл, ако може линк или инфо за стандарта FIAT 9.55535-DS1. Предварително благодаря.
-
кърпел се регистрира във форума
-
Здравейте уважаеми Хонда фенове. Аз не съм от Вашата "партия", но виждам, че тук има доста хора на висока ниво, разбиращи от моторни масла. И така, ровейки и четейки из нета, случайно попаднах на една компания (няма да правим реклама), която използва 30- 40% PAO по MSDS за определени (две) масла от своята продукция при един и същи вискозитет SAE ?W??. Това което ме изуми е, че въпреки, че и двете масла имат ACEA C? (еднакво) и както знаем според ACEA не трябва да има разделяне на маслата за бензинови или дизелови двигатели, то тази компания дава като информация следното: Първото масло за съвременни бензинови двигатели, където за PAO, използват: Dec-1-ene, homopolymer, hydrogenated CAS:68037-01-4 EC:500-183-1 https://www.chemsrc.com/en/Spectral/68037-01-4_88847.html Второто масло за съвременни дизелови двигатели, където за PAO, използват: Pentadecane, 7-methylene mixed with 1- tetradecene, dimers and trimer, hydrogenated CAS: 1000172-11-1 EC:700-184-9 https://www.chemsrc.com/en/Spectral/1000172-11-1_1189185.html Такъв вид PAO май не съм срещал в MSDS на други масла, от който и да е производител или блендер. На нашият пазар горе долу второто масло е с 3-4 лв. по- скъпо от първото за 1л. И така, дали според Вас в действителност Pentadecane, 7-methylene mixed with 1- tetradecene, dimers and trimer, hydrogenated CAS: 1000172-11-1 EC:700-184-9 има някакво предимство при използването му в дизелови двигатели?