Jump to content

SvetlinMarkov

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно SvetlinMarkov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VII 2.4 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Има, обаче като светне вече е станала белята
  2. За мой късмет нямаше щети и не беше надран, но бях подготвен за купуване на блок
  3. Взел си навременни мерки, което е най-важното. Ще се разбере каква е ситуацията. Да след ~2300 оборота го нямаше тракането.
  4. В допълнение към горния ми коментар ето и 2 снимки да видиш как изглеждаше лагерът на 3ти цилиндър:
  5. Колега вкарваш си същите филми, каквито си вкарвах и аз преди година... Написах ти вече - върви и да ти смъкнат картера и да ти погледнат биелните лагери. Ако искаш ме послушай, ако искаш слушай гурутата тука във форума с многото зелени плюсчета, решението е твое. Изнамерих от архивите клипче на моята да видиш (и чуеш) как звучеше: Клипче Ти си прецени сам дали говорим за един и същ проблем. Решението изобщо не е в коментар 13, защото счупен обтегач, хлабава верига и тн шляпа по коренно различен начин и не е само в посочените от автора диапазони. Митко Йотов - тук изобщо не сме коментирали превъртяни биелни лагери, а износени такива. С 3 думи точно ще ти го обясня колега - Ползвай Google Translate
  6. Ето как са го обяснили от Amsoil: "Worn or damaged connecting rod bearings flood the cylinders with such a large volume of oil that the pistons and rings, which are designed to control a normal amount of oil or a reasonable increase in the normal amount, are overloaded to such an extent that some oil escapes past them to the combustion chamber and causes high oil consumption."
  7. Колега, така описаните симптоми МНОГО (да не кажа 1 към 1) съвпадат с проблема, който имах и аз. При мен това притракване се чуваше 1)при палене на студен мотор за част от секундата и 2)точно преди автоматът да смени на горна предавка около 2100-2400 оборота и около 4500-5000 при по агресивно шофиране. Друг симптом беше, че колата гореше доста масло 3 литра+ на 10к. При мен диагнозата беше износени биелни лагери. Сменихме ги и колата се оправи. В момента е на 7800 км след ремонта и е изгорила около 300-400 грама масло. Съветвам те по най-бързия начин да я закараш в сервиз и да замерят дали биелните лагери са в допуск. Не го бави, защото сега ремонтът няма да е повече от 500-600лв, но ако превърти биелен лагер ще те боли сърцето. И се моли да не ти е надран коляновия вал. К моторите са много корави, но дори и те си имат проблемите. Това не трябва да те кара да намразваш марката или да съжаляваш че си купил такава кола. Мисли го така - дори да тотализираш мотора ще може да намериш нов блок за около 1500лв.
  8. Ето няколко предположения и от мен: - Уплътненията на задните говорители; - Пластмасовата кора в багажника, която се се намира около куката за заключване (аз имах супер дразнещ скърцащ звук идващ точно от там); - Тампоните на задната стаб щанга - погледни ги, възможно е някой да е дал фира; - Виж резервната гума дали е завита хубаво, може и тя да играе в багажника и от там да се чува;
  9. И аз го имах абсолютно същия проблем. Пробвал съм какви ли не модели банани и винаги точно на това място пропускат. РЕШЕНИЕТО: Шарнирни чистачки бош (мисля че ECO се води серията). Чистят повече от перфектно и не пропускат никъде.
  10. Този проблем се лекува с хубави поляризирани слънчеви очила. Поляризацията елиминира отблясъците от таблото напълно. И за да се включа и аз в темата - не харесвам рехавото лаково покритие... Имам чувството, че ако кихна до колата ще стане нова деруга... Харесвам - здрава, надеждна, удобна кола, която ме вози вече много безпроблемни километри. Екзекютив-ът има много добра музика
  11. В крайна сметка нека да заключим, че размерът има значение и ,че факторите са много и да спрем с този спор, защото темата залитва в друга посока
  12. Та понеже и на мен ми се намира Акорд автомат под ръка си направих труда тази вечер да паркирам под максимален наклон и да ви направя видео. Няколко уточнения: 1) Жена ми стои в колата, за да може да дръпне веднага ръчна ако усети, че колата тръгва в някоя посока. 2) НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА ако няма кой друг да стои в колата и да реагира веднага ако нещо се обърка. Мястото, на което съм паркирал: Може да гледате видеото тук:
  13. Дали си струва колата: ДА Сега конкретно по твоите въпроси: - Колата не е състезателна. Няма да го има това усещане от турбо дизела и със сигурност ще ти се струва значително по-бавна. Автоматът е изключително надежден и плавен АКО е обслужван и експлоатиран както трябва. Колата има достатъчно сила да изпреварваш безпроблемно. Щом търсиш комфорт, а не спорт - ще си доволен по тази точка. - Цената зависи - трябва да се запознаеш добре с годините на производство (има фейслифт) както и нивата на оборудване. За фейслифт екзекютив 2.4 AT с всички екстри си подготви 11-12к минимум. За базов Акорд може и да стигнат 8500, но повярвай ми има причина да е такава разликата в цената и е оправдана. - Ръждата е проблем и гледай внимателно веждите особено задните. За кутията - вече колегите преди мен са изписали доста неща. Трябва да превключва плавно без камшици. Кутията има локъп - усеща се все едно колата превключва още 1 скорост над 5та. Има ръчен режим - когато сменяш предавките не трябва да има дълго замисляне на кутията и не трябва да бие камшици или да приплъзва. Когато си в спряло положение и включиш на режим D не трябва да има придърпване. Същото и от спряло положение към режим R. При паркиране под наклон не трябва ако си на D колата да се връща сама назад. Трябва да тръгне напред или да остане на място. И най-най-най-важното - ЧИТАВ МАЙСТОР. Колите са надеждни, но ако нямаш доверен майстор специалист на японски автомобили ще береш много ядове. Поздрави и успех. Може да ползваш темата за обсъждане на конкретни обяви, за да дадат мнение колегите ако си харесаш нещо конкретно.
  14. Колега, съветвам те преди да започнеш да пипаш каквото и да е по окачването много внимателно да помислиш дали има реална причина да ги изправяш задните гуми и дали това няма да повлияе на пътното поведение на автомобила. Още от Завода си излизат с negative camber: OE Camber = -1.3 deg (+/-0.5 deg) OE Toe = 0.3 deg. (+/-0.3 deg) Едни умни японци са го преценили, че трябва да бъде така и честно казано съм склонен да им се доверя и да не пипам, където не ми е работа. Вече ако си избягал прекалено много от заводските показатели, тогава мисли как да ги върнеш.
×
×
  • Създай нов...