-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно SvetlinMarkov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord VII 2.4 AT
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Има, обаче като светне вече е станала белята
-
За мой късмет нямаше щети и не беше надран, но бях подготвен за купуване на блок
-
Взел си навременни мерки, което е най-важното. Ще се разбере каква е ситуацията. Да след ~2300 оборота го нямаше тракането.
-
В допълнение към горния ми коментар ето и 2 снимки да видиш как изглеждаше лагерът на 3ти цилиндър:
-
Колега вкарваш си същите филми, каквито си вкарвах и аз преди година... Написах ти вече - върви и да ти смъкнат картера и да ти погледнат биелните лагери. Ако искаш ме послушай, ако искаш слушай гурутата тука във форума с многото зелени плюсчета, решението е твое. Изнамерих от архивите клипче на моята да видиш (и чуеш) как звучеше: Клипче Ти си прецени сам дали говорим за един и същ проблем. Решението изобщо не е в коментар 13, защото счупен обтегач, хлабава верига и тн шляпа по коренно различен начин и не е само в посочените от автора диапазони. Митко Йотов - тук изобщо не сме коментирали превъртяни биелни лагери, а износени такива. С 3 думи точно ще ти го обясня колега - Ползвай Google Translate
-
Ето как са го обяснили от Amsoil: "Worn or damaged connecting rod bearings flood the cylinders with such a large volume of oil that the pistons and rings, which are designed to control a normal amount of oil or a reasonable increase in the normal amount, are overloaded to such an extent that some oil escapes past them to the combustion chamber and causes high oil consumption."
-
Колега, така описаните симптоми МНОГО (да не кажа 1 към 1) съвпадат с проблема, който имах и аз. При мен това притракване се чуваше 1)при палене на студен мотор за част от секундата и 2)точно преди автоматът да смени на горна предавка около 2100-2400 оборота и около 4500-5000 при по агресивно шофиране. Друг симптом беше, че колата гореше доста масло 3 литра+ на 10к. При мен диагнозата беше износени биелни лагери. Сменихме ги и колата се оправи. В момента е на 7800 км след ремонта и е изгорила около 300-400 грама масло. Съветвам те по най-бързия начин да я закараш в сервиз и да замерят дали биелните лагери са в допуск. Не го бави, защото сега ремонтът няма да е повече от 500-600лв, но ако превърти биелен лагер ще те боли сърцето. И се моли да не ти е надран коляновия вал. К моторите са много корави, но дори и те си имат проблемите. Това не трябва да те кара да намразваш марката или да съжаляваш че си купил такава кола. Мисли го така - дори да тотализираш мотора ще може да намериш нов блок за около 1500лв.
-
Това пише в моята книжка по темата:
-
Ето няколко предположения и от мен: - Уплътненията на задните говорители; - Пластмасовата кора в багажника, която се се намира около куката за заключване (аз имах супер дразнещ скърцащ звук идващ точно от там); - Тампоните на задната стаб щанга - погледни ги, възможно е някой да е дал фира; - Виж резервната гума дали е завита хубаво, може и тя да играе в багажника и от там да се чува;
-
И аз го имах абсолютно същия проблем. Пробвал съм какви ли не модели банани и винаги точно на това място пропускат. РЕШЕНИЕТО: Шарнирни чистачки бош (мисля че ECO се води серията). Чистят повече от перфектно и не пропускат никъде.
-
Този проблем се лекува с хубави поляризирани слънчеви очила. Поляризацията елиминира отблясъците от таблото напълно. И за да се включа и аз в темата - не харесвам рехавото лаково покритие... Имам чувството, че ако кихна до колата ще стане нова деруга... Харесвам - здрава, надеждна, удобна кола, която ме вози вече много безпроблемни километри. Екзекютив-ът има много добра музика
-
В крайна сметка нека да заключим, че размерът има значение и ,че факторите са много и да спрем с този спор, защото темата залитва в друга посока
-
Та понеже и на мен ми се намира Акорд автомат под ръка си направих труда тази вечер да паркирам под максимален наклон и да ви направя видео. Няколко уточнения: 1) Жена ми стои в колата, за да може да дръпне веднага ръчна ако усети, че колата тръгва в някоя посока. 2) НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА ако няма кой друг да стои в колата и да реагира веднага ако нещо се обърка. Мястото, на което съм паркирал: Може да гледате видеото тук:
-
Дали си струва колата: ДА Сега конкретно по твоите въпроси: - Колата не е състезателна. Няма да го има това усещане от турбо дизела и със сигурност ще ти се струва значително по-бавна. Автоматът е изключително надежден и плавен АКО е обслужван и експлоатиран както трябва. Колата има достатъчно сила да изпреварваш безпроблемно. Щом търсиш комфорт, а не спорт - ще си доволен по тази точка. - Цената зависи - трябва да се запознаеш добре с годините на производство (има фейслифт) както и нивата на оборудване. За фейслифт екзекютив 2.4 AT с всички екстри си подготви 11-12к минимум. За базов Акорд може и да стигнат 8500, но повярвай ми има причина да е такава разликата в цената и е оправдана. - Ръждата е проблем и гледай внимателно веждите особено задните. За кутията - вече колегите преди мен са изписали доста неща. Трябва да превключва плавно без камшици. Кутията има локъп - усеща се все едно колата превключва още 1 скорост над 5та. Има ръчен режим - когато сменяш предавките не трябва да има дълго замисляне на кутията и не трябва да бие камшици или да приплъзва. Когато си в спряло положение и включиш на режим D не трябва да има придърпване. Същото и от спряло положение към режим R. При паркиране под наклон не трябва ако си на D колата да се връща сама назад. Трябва да тръгне напред или да остане на място. И най-най-най-важното - ЧИТАВ МАЙСТОР. Колите са надеждни, но ако нямаш доверен майстор специалист на японски автомобили ще береш много ядове. Поздрави и успех. Може да ползваш темата за обсъждане на конкретни обяви, за да дадат мнение колегите ако си харесаш нещо конкретно.
-
Колега, съветвам те преди да започнеш да пипаш каквото и да е по окачването много внимателно да помислиш дали има реална причина да ги изправяш задните гуми и дали това няма да повлияе на пътното поведение на автомобила. Още от Завода си излизат с negative camber: OE Camber = -1.3 deg (+/-0.5 deg) OE Toe = 0.3 deg. (+/-0.3 deg) Едни умни японци са го преценили, че трябва да бъде така и честно казано съм склонен да им се доверя и да не пипам, където не ми е работа. Вече ако си избягал прекалено много от заводските показатели, тогава мисли как да ги върнеш.