Jump to content

itskata79

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно itskata79

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz 1.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте, има ново развитие по казуса. Вчера монтирах новия алтернатор(втора ръка), покарах малко из квартала и всичко изглеждаше наред. Днес сутринта отидох да свърша малко работа с колата и не щеш ли същата история се повтаря - волтметъра от запалката показва 12-12.5 волта зареждане, което се съчета с придърпване както при подаване, така и при пускане на газта. Черешката на тортата бяха играещите обороти на празен ход между 500 и 1000. Като се прибрах, реших да се направя на хирург, взех скалпела и байпаснах ELD модула, отделяйки белия кабел със зелената лента от буксата на алтернатора. След тази операция покарах около час и половина, алтернатора зареждаше прекрасно - между 14 и 14,5 волта. Да кажа също, че оборотите след изминати около 25 километра също се нормализираха както на бензин, така и на газ. 😊 Реших да споделя всичко това във форума, защото темите оттук ми помогнаха да разреша проблема, за което съм много благодарен 💙,както и това, че моя опит в случая може да спести много главоболия, пари и време на други колеги с подобен проблем. Уроците които взех от случилото се са: започни първо с проверка на най-лесното, в случая ЕLD модула, за да спестиш ненужни разходи на принципа проба - грешка. Аз минах само със 120 лева за алтернатор но четох в друга тема, че колега е дал едни 1000 лева за рециклиране на рейка и излизайки от сервиза пак същото. Друго положително е, че се научих на монтаж и демонтаж на алтернатор, смяна и натягане на пистов ремък. Също така си изчистих и пътя между ЕГР клапана и смукателния колектор, беше задръстен на 60% от сажди. Точно тази зона от пет шест сантиметра си мисля, че много малко хора я чистят. Накрая бих препоръчал с две ръце волтметъра за запалката. Според мен изключително полезна джаджа, която като превенция може да ни спести много главоболия, пари и време за ненужни бъдещи ремонти.
  2. Здравейте, Проблема наистина беше в алтернатора. Установих го, след като си взех волтметър за запалката на колата. Докато е студена, алтернатора зарежда на14,5 волта, като загрее обаче, започва да се колебае между 11,7 и 12,4 волта. След като двама "сериозни" майстори ме мотаха единия 2 дни, другият един, взех нещата в свои ръце. Свалих алтернатора и го занесох за ремонт. От там ми казаха, че е тотал щета - статор, лагери и реле регулатор са заминали. Оттам отидох в една морга в Казичене, където има само Хонди, купих един втора ръка за сто лева, закарах да го видят на стенд, още 20 лева и си го монтирах на джаза. Засега всичко е наред, дано така да бъде и занапред. 🙂
  3. Здравейте, Проблема наистина беше в алтернатора. Установих го, след като си взех волтметър за запалката на колата. Докато е студена, алтернатора зарежда на14,5 волта, като загрее обаче, започва да се колебае между 11,7 и 12,4 волта. След като двама "сериозни" майстори ме мотаха единия 2 дни, другият един, взех нещата в свои ръце. Свалих алтернатора и го занесох за ремонт. От там ми казаха, че е тотал щета - статор, лагери и реле регулатор са заминали. Оттам отидох в една морга в Казичене, където има само Хонди, купих един втора ръка за сто лева, закарах да го видят на стенд, още 20 лева и си го монтирах на джаза. Засега всичко е наред, дано така да бъде и занапред. 🙂
  4. Благодаря колега за отговора и споделената тема! Ще действам по въпроса и ще споделя как протичат нещата.
  5. Здравейте колеги, Ето какво се случва с моя Джаз вече втори път: докато си карам колата ненадейно започва да тресе, заедно с това радиото пращи и мотора гасне. При опит да запаля изобщо не иска за завърти, чува се само едно цъкване. Първият път я закарах в сервиз, подадоха ток и тя запали, работеше нормално.Закарах я на акумулаторджия той каза, че всичко е наред с акумулатора. След две седмици, и изминати над 1000 километра - същата история, обаче вече само пали, всички лампи светят, няма фарове, мигачи, скоростомер не работи и т.н. Да допълня, че на купето на колата ме лови статично електричество, което преди не е било. Моля препоръчайте читав електричар.
×
×
  • Създай нов...