Nerro
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Nerro
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 7 2.2 CDTI
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колега, конете трябва да са точни. Дизел атвомат със 180 коня няма, само ръчка са тези екземпляри. А за джантите предполагам, че са сменени и продадени тук в България. Първи повод за сериозно отбиване от цената. 😃
-
Ясно, мерси колега. В такъв случай, има ли друг вариант за проверка на километрите ? Сервизната книжка не е голяма гаранция, защото един приятел си взе Мерцедес на уж 178,000км, запазен, на 6 години, с подпечатана книжка, а после се оказа че е на близо 400к. Относно ДПФ-а, не съм запознат. Просто разчетох, че колегите имат доста главоболия с тая тъпотия и бих искал превантивно да отстраня потенциален проблем. Иначе ако взема 8-ца, със сигурност ще се ремапва при някои доказани специалисти. Било то Маднес, Адлер, Вр Перформънс или някой друг.
-
Мерси много за отговорите! Определено това са позитивни отзиви, тъй като изобщо не ми се иска да се прехвърлям на друга марка заради някакъв тъп ДПФ филтър. То реално и няма какво да се вземе. Като надеждност единствено Тойота и Лексус са конкуренция на Хонда, но първата е много дървена, а втората прекалено скъпа. 😃 А относно проверката на километрите чрез ВИН номер, трябва да звънна до Бултрако или да отида на място? Също така плаща ли се тази услуга ? Извинявам се ако са ми глупави въпросите, но никога не съм имал допир с представителството.
-
Здравейте, колеги. В последно време сериозно се замислям за смяна на моя Акорд 7-ма генерация със следващото поколение. Търся задължително 2.2 дизел, тъй като този двигател е изключително здрав и надежден. Не създава никакви грижи и не харчи капчица масло. Исках да попитам относно автомата и каква е динамиката при него. Гледам, че го дават значително по-бавен от ръчката. Наистина ли е така ? Може ли да се ремапне без да се прецака автомата и евентуално до колко коня може да се напомпа, тъй като въпросните 10 секунди от 0-100 изобщо не ми допадат. Целта е да падне поне под 9. Ръчка също не искам обаче, тъй като ми е омръзнало да натискам съединител из задръстванията. Друго голямо притеснениe е въпросният ДПФ филтър. Имал съм Ауди, и знам колко е ужасно чувството да ти забие муцуната. Не вярвах, че и при Хонда е възможна подобна простотия, но уви, явно всички по-нови коли са бъгави. Евентуално колко би излезнало едно изрязване на ДПФ комбинирано с ремап ? И също така ще пуши ли колата след това, че най-мразя някой като изчорляви един облак дим пред мен. 😃 Иначе се оглеждам за фейслифт, по-възможност след 2012-та, на под 180к реални километра и с максимално много екстри. Сега виждам, че има една бяла перла 2015-та на 97к и продавачът твърди, че киломeтрите са реални и може да се провери в представителството. Някой запознат ли е как става тази проверка ? Ето и линк за въпросния автомобил: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11624728289846240&slink=kluds6 Тези 16-ки не ми бият много на оригинални, но ще ги сменя незабавно ако се стигне до покупка. Ще се радвам ако споделите някакви впечатления от колата, доколкото са възможни на пръв поглед през компютъра, разбира се. 🙂 Разчитайки из темата, останах с впечатление, че парното и аудито на колата са доста зле. Има ли някакво подобрение спрямо 7-мацата в това отношение ? Ако не, възможно ли е да се инсталира успешно печка, и по-добра аудио система в такъв случай ? Разбрах, че навигацията също не е много ок, възможно ли да се добави андроид с Waze по някакъв начин ? Ще съм изключително благодарен, ако някой хвърли малко светлинка по горните въпроси. Особено с VIN проверката, ремапа и отстраняването на ДПФ-а. Поразчетох доста из темата, но останах с впечатление, че повечето колеги са с ръчни скорости и предполагам има разлики при ремапване и отстраняване на ДПФ. 🙂
-
Оправихме машинката. В крайна сметка се оказа, че ЕГР клапанът не работи добре и не отваря достатъчно. Сложихме нов и колата излетя направо. Явно се е прецакал след повредата в изпускателния колектор. Всичко на всичко отидоха към 500 лева за ремонти, но това ми е първата повреда, откак имам Хондата. Тогава отстраних детските проблеми (маркуч на хидравликата и заключване на предните врати) и после само масла и филтри. Определено са много здрави автомобили.
-
Интеркулера е непокътнат. Колата няма една капка масло под капака. Казаха ми на диагностиката, че не могат да покажат стойностите на дебитомера. Сега ще сложа друг втора употреба, да видя дали ще има разлика. Ако не пак ще я закачам, за да се провери наляганего в рейла. Относно педала на газта, като го натисна съвсем леко всякаш автомобилът върви нормално. Но каква е логиката ако е от него, турбото да се включва чак на 2800 оборота ? Също така, може ли да ми препоръчате някой добър майстор на диагностика, който е наясно с Хондите ? Благодаря.
-
Не, колега, не сме. В какъв сервиз се извършва това нещо ? Предполагам не е на компютър.
-
Здравейте колеги, От 4 години карам 7-ма серия Акорд, 2,2 дизел, 2005-та година. Досега съм много доволен от автомобила, но преди около 3 месеца започна да върви по-спънато. Преди 2 седмици влезе в авариен режим, докато карах на 4-та в около 2700-2800 оборота и светна лампата за свещите. Турбото започна да се появява чак след 2800 оборота. Закачих колата на компютър и показа, че има проблем в турбоподаването. Основна причина - спукан маркуч или тръба. Грешка - P1237. И оттам насетне започна голямото търсене. Прегледахме всички маркучи свързани с турбото - здрави са. ЕГР клапана - работи. Мап сензорът е почистен със спрей. Клапана за управление на турбината работи добре. Запалихме колата с откачен ауспух и ДПФ филтър, нямаше промяна, турбината отново включваше късно. Преди това ги прочиствах водородно на машина, но явно не е там проблема. За капак, колата стана и изключително тромава между 1000 и 2200 оборота. Набира по-бавно от тир. Това не знам дали е свързано с проблем в турбината. Разглобихме половината кола, изпускателният колектор беше спукан. Сложихме нов, но никаква разлика във вървежа на колата. Разглобихме турбото, но няма аксиален луфт, а геометрията е като нова. Днес отново я закачих на диагностика и не показа грешки. Като последна причина остана дебитомерът. Според вас възможно ли е там да е проблемът и има ли нещо, което сме изпуснали ? Смених и въздушният филтър. Горивният е Бошов на 10 000 километра, едва ли е от него проблемът. Нафта сипвам само от Шел, проблеми с дюзи не съм имал. Благодаря за помощта предварително. Всякакви идеи са добре дошли.