vejliv
Фен-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно vejliv
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
WV
-
Пол
Мъжки
-
Място
Карлово
Contact Methods
-
Skype
Viber: +359888073463
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Защо на лично отговаряш? Потрудил си се и хората са наясно с това, и са готови да си платят за да имат емулатора ти, сега просто качи клип как работи при автомобил със стрелка (повечето вероятно ще са такива), и разбира се цена. Популяризацията на това ще ти донесе още нови клиенти, защото на хондаджийските срещи това е редовно обсъждана тема, и естествено най-добрата реклама си остават доволните клиенти. Успех и нека темата се раздвижи, и скоро бъде пълна с положителни отзиви.
-
Здравейте отново, малко ъпдейт по темата, понеже само след работа и отвреме на време през уикенда ровя нещата доста се проточиха, а имах и служебен ангажимент, но както и да е. Проверих всички предпазители и на трите места и са ок, откачвам жицата на задната и мултицета показва 10.89 V, но тук идва и нещото, което ме побърква, вече сменената крушка пак не свети, не свети и пробната лампа също тествана на акумулатора. Ако някой има идея нека да сподели. Благодаря предварително на всички
-
Нещо, което според мен може да се окаже важно като нов собственик. Постоянно ме подсеща да превключа на по-висока предавка и става така, че в града мога да съм на 6-та с 60км/ч. За разхода тук няма да говоря гориво се налива най-лесно въпросът ми е свързан с натрупването на коксови отлагания в двигателя при карането по този начин, което неминуемо се случва при бензиновите. Има двигатели чиято конструкция ги прави по-склонни към натрупване и такива, които са по-устойчиви, но е факт, при всички бензинови особено понатрупали те год. и км.. После нещата са ясни спичане на масления сегмент по-трудно смазване на цилиндъра и ако не се отстрани надрани цилиндри. Затова въпросът ми е към хората, които карат от повече време как подхождате и какви са резултатите съответно. Благодаря предварително на всички, които ще се включат.
-
Колега krasi-mir благодаря за мнението както и на всички останали понеже скоро имах същия проблем с другия автомобил VW BORA реших проблема като откачих кабелите от датчика дадох накъсо изводите им и всичко светна т.е. проблема е в датчика и подмяната му го реши. Колкото до пръскалките досега бях абонат само за немски автомобили и там всяка пипване води до 3 кратно движение на чистачките, но ще пробвам. Все все още търся инфо къде по скоростната кутия е датчикът за задната.
-
Здравейте колеги за да не се чудите темата е 2 в 1 и надявам се да е полезна. Колата е 2.4, ръчна, 2010год.. Първо при вкл. на задна дясното ми огледало не се накланя както и не светят светлините за заден ход. Теорията ми е, че може би има проблем с датчика за задна, но не мога да разбера къде е за да го сменя. Разбира се не изключвам и възможността да е предпазител или софт. грешка,а не искам да ровя на сляпо, предпочитам първо да съм подготвен, така че Вие хората с опит ще кажете. Второ вече 2 пъти ме вали макар и леко първия път автоматичното почистване на стъклото си сработи, а вторият път така и не пожела нямам обяснение защо, а бих желал да работи всеки път. Освен това когато почиствам предното стъкло след пръсване на течността чистачките не се включват автоматично а трябва аз да ги вкл., това стандартно ли е или само при мен е така и ако е само при мен как да го оправя. Предварително благодаря.
-
Колеги дайте номер на сервиза в Ягодово
-
Здравейте, (вече) колеги. От скоро съм собственик на Type S абсолютно емоционална покупка, видях го и не можах да устоя, а след като го покарах разумът тотално загуби битката със ❤️, наистина приятна за каране кола, макар някак не толкова мощна колкото обещават нейните 200 к.с., но който обича прощава. Накратко впечатленията ми: дизайн - страхотен, интериор - страхотен, особено таблото и воланът, екстри - страхотни и наистина полезни. Като цяло, като инженер човек наистина се наслаждавам на повечето инженерни решения в тази кола, нооооо има и неща, които определно ме озадачават и дори дразнят и ще Ви представя моят топ 3. Първо праговете - красиви, но събират мръсотия, второ багажникът, за мен е нещо като машина на времето отварям го и пред мен е Кадет 86 год. Ужас, кората на капака, голата ламарина сякаш не е правен от японци,а от италианци в петък, бързам да го затворя и отивам да погледам таблото да се успокоя и трето пространството около задните колела - няма подкалници УЖАС, ламарина обработена само с праймер срещу камъчетата, а също няма нищо, което да защити и пода, и гърнетата от пръскащата вода, кал и мръсотия. Сякаш братовчедите на италианците правили багажника са се развихрили, тук дори и гледането на таблото не помага. Сега сериозно по въпроса с предстоящото обслужване (маслото вече е сменено, както и въздушният филтър и този на купето), но спирачната течност и тази на съединителя са доста тъмни, ще си ходи и антифризът, но от къде купувате течностите, къде ги сменяте и къде регулирате клапаните (София, Пловдив) и нещото, което ми разваля съня (освен топ 3) е, че при връщане на газта оборотите падат някак бавно звучи странно, но връщам газта натискам съединителя за да превключа и оборотите са поне 2 пъти над тези на празен ход, странно е, но не се случва постоянно може и да е и от моето шофиране, притеснява ме и свиренето на спирачките, които предният собственик ме увери, че е сменил. Благодаря предварително на всички КОЛЕГИ, които ще се включат с мнения.
-
Много благодаря на г-н Митко Йотов за предоставената информация, с една снимка, която е отнело секунди да качиш ми спести маса време пред компа иначе просто копаех кладенец за чаша вода, а колкото до четенето, обичам да чета, но откакто ми се налага да ровя все за нещо из нет-а почти не ми остава време. Благода отново за инфото.
-
Благодаря за отговора, мисля че стила ми на шофиране доста съвпада с твоя. Аз също харесвам двигателят да не се натрапва акустично и след като очевидно и тази си кола ще купя с разум, а не със сърце както бях решил за мен не е проблем, че няма да рита в гърба. Най-вероятно ще газифицирам и ще вижда магистрала далеч по-рядко от твоята, но и затова търся такава , а и личните ми предпочитания са за седан, който е малко по-лек от комбито. Продължавам да търся инфо за препоръчаните от производителя сервизни интервали.
-
Здравейте отново, благодаря на Митко Йотов за отговора потърсих още, но така и не намерих нищо конкретно за сервизните интервали препоръчани от производителя и за типа дейности свързани с тях, защото ако знам че на 200 000 (използвам този километраж просто за да дам пример) предстои подмяната на определени елементи по окачване и двигател ще знам на какво още да обърна внимание при покупка, а при по-нататъшното обслужване. Опитът ми с българските автотърговци показва, че при тях "качваш се и караш" означава, че не е поддържана от известно време, но според тях ще изкара и още. Колкото до въпроса ми за ценовия клас убеден съм, че всеки има мнение по въпроса, най-малко на база собствената покупка, защото поне за мен коли с определени състояния и качество вървят в определени ценови сегменти и глупостите от рода, че колата е страхотна, но все пак я продават толкова евтино просто от човеколюбие са си наистина просто глупости. Защото както по света така и у нас (особено у нас) автотърговците се стремят да изстискат всяка стотинка от наличните им коли и да дадат кола, от която могат да вземат 18000 за 15000 съвсем не им е в репертоара. Ако все пак някой желае да сподели някакъв конкретен опит с Акорд 8 ген., 150кс, бензин , ръчни скорости на личен или пък тук ще се радвам да науча още нещо. Поздрави
-
Здравейте на всички, както се вижда от ника не карам Хонда, но мой познат кара и наскоро имах възможност да я покарам, колата е Акорд 8 ген. 150 кс бензин. След това в мен се затвърдиха 2 неща. Първото е това за, което доста пъти го майтапя, че тези 150 кс се усещат най-вече в данъчното и при застрахователя, но това не е от съществено за мен значение, по-важното е второто, че колата ми хареса и то много. Харесаха ми возията, многото екстри, които предлага, някои от които като накланящото се огледало при включване на задна е просто супер (мразя да застържа джантата). От тогава проявявам интерес към този модел Акорд (8 ген, 150 кс, бензин) прочетох вече немалко неща, но така и не разбрах нищо конкретно за обслужването като например, че на 150000, на 200000 км и т.н. трябва да се обслужат/сменят/регулират определени неща по колата, изключая консумативите. Другият ми въпрос може да ви стори наивен, но има ли човек във форума, който внася редовно и качествено обслужвани автомобили, а не такива с превъртяни километражи убити от каране или пък търговец в чужбина или у нас, от който вече са купили няколко души от форума и предлага добри коли, как става купуването и доставката от Швейцария или Германия? Според вашия опит ценовият клас 15-16000 лв предлага страхотни, добри, приемливи коли или някакви на принципа "за тези пари ти да не искаш самолет ...". Стана дълго и ще спра до тук, но в зависимост от вашите отговори ще имам още въпроси или ще се откажа от по-нататъшно търсене. Благодаря на всички, които ще се включат.