Jump to content

vejliv

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно vejliv

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    WV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Карлово

Contact Methods

  • Skype
    Viber: +359888073463

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Защо на лично отговаряш? Потрудил си се и хората са наясно с това, и са готови да си платят за да имат емулатора ти, сега просто качи клип как работи при автомобил със стрелка (повечето вероятно ще са такива), и разбира се цена. Популяризацията на това ще ти донесе още нови клиенти, защото на хондаджийските срещи това е редовно обсъждана тема, и естествено най-добрата реклама си остават доволните клиенти. Успех и нека темата се раздвижи, и скоро бъде пълна с положителни отзиви.
  2. Здравейте отново, понеже аз подхванах темата ще продължа да я ровя, оказа се че при товар (пробната лампа) напрежението рязко пада до 0.04V класически случай на хлабава връзка или нарушена изолация. Затова ако някой има схема моля да сподели, защото намерих доста но все на аудиото или климатика.
  3. Здравейте отново, малко ъпдейт по темата, понеже само след работа и отвреме на време през уикенда ровя нещата доста се проточиха, а имах и служебен ангажимент, но както и да е. Проверих всички предпазители и на трите места и са ок, откачвам жицата на задната и мултицета показва 10.89 V, но тук идва и нещото, което ме побърква, вече сменената крушка пак не свети, не свети и пробната лампа също тествана на акумулатора. Ако някой има идея нека да сподели. Благодаря предварително на всички
  4. Нещо, което според мен може да се окаже важно като нов собственик. Постоянно ме подсеща да превключа на по-висока предавка и става така, че в града мога да съм на 6-та с 60км/ч. За разхода тук няма да говоря гориво се налива най-лесно въпросът ми е свързан с натрупването на коксови отлагания в двигателя при карането по този начин, което неминуемо се случва при бензиновите. Има двигатели чиято конструкция ги прави по-склонни към натрупване и такива, които са по-устойчиви, но е факт, при всички бензинови особено понатрупали те год. и км.. После нещата са ясни спичане на масления сегмент по-трудно смазване на цилиндъра и ако не се отстрани надрани цилиндри. Затова въпросът ми е към хората, които карат от повече време как подхождате и какви са резултатите съответно. Благодаря предварително на всички, които ще се включат.
  5. Колега krasi-mir благодаря за мнението както и на всички останали понеже скоро имах същия проблем с другия автомобил VW BORA реших проблема като откачих кабелите от датчика дадох накъсо изводите им и всичко светна т.е. проблема е в датчика и подмяната му го реши. Колкото до пръскалките досега бях абонат само за немски автомобили и там всяка пипване води до 3 кратно движение на чистачките, но ще пробвам. Все все още търся инфо къде по скоростната кутия е датчикът за задната.
  6. Здравейте отново благодаря на колегата за отговора, копчето за огледалата е в дясно (забравих да спомена), но то пак не се навежда при вкл. на задна
  7. Здравейте колеги за да не се чудите темата е 2 в 1 и надявам се да е полезна. Колата е 2.4, ръчна, 2010год.. Първо при вкл. на задна дясното ми огледало не се накланя както и не светят светлините за заден ход. Теорията ми е, че може би има проблем с датчика за задна, но не мога да разбера къде е за да го сменя. Разбира се не изключвам и възможността да е предпазител или софт. грешка,а не искам да ровя на сляпо, предпочитам първо да съм подготвен, така че Вие хората с опит ще кажете. Второ вече 2 пъти ме вали макар и леко първия път автоматичното почистване на стъклото си сработи, а вторият път така и не пожела нямам обяснение защо, а бих желал да работи всеки път. Освен това когато почиствам предното стъкло след пръсване на течността чистачките не се включват автоматично а трябва аз да ги вкл., това стандартно ли е или само при мен е така и ако е само при мен как да го оправя. Предварително благодаря.
  8. Колеги дайте номер на сервиза в Ягодово
  9. Здравей и моето дясно огледало не се навежда при включване на задна дай малко повече информация за предпазителите, които си проверил и модула. Благодаря предварително
  10. Здравейте, (вече) колеги. От скоро съм собственик на Type S абсолютно емоционална покупка, видях го и не можах да устоя, а след като го покарах разумът тотално загуби битката със ❤️, наистина приятна за каране кола, макар някак не толкова мощна колкото обещават нейните 200 к.с., но който обича прощава. Накратко впечатленията ми: дизайн - страхотен, интериор - страхотен, особено таблото и воланът, екстри - страхотни и наистина полезни. Като цяло, като инженер човек наистина се наслаждавам на повечето инженерни решения в тази кола, нооооо има и неща, които определно ме озадачават и дори дразнят и ще Ви представя моят топ 3. Първо праговете - красиви, но събират мръсотия, второ багажникът, за мен е нещо като машина на времето отварям го и пред мен е Кадет 86 год. Ужас, кората на капака, голата ламарина сякаш не е правен от японци,а от италианци в петък, бързам да го затворя и отивам да погледам таблото да се успокоя и трето пространството около задните колела - няма подкалници УЖАС, ламарина обработена само с праймер срещу камъчетата, а също няма нищо, което да защити и пода, и гърнетата от пръскащата вода, кал и мръсотия. Сякаш братовчедите на италианците правили багажника са се развихрили, тук дори и гледането на таблото не помага. Сега сериозно по въпроса с предстоящото обслужване (маслото вече е сменено, както и въздушният филтър и този на купето), но спирачната течност и тази на съединителя са доста тъмни, ще си ходи и антифризът, но от къде купувате течностите, къде ги сменяте и къде регулирате клапаните (София, Пловдив) и нещото, което ми разваля съня (освен топ 3) е, че при връщане на газта оборотите падат някак бавно звучи странно, но връщам газта натискам съединителя за да превключа и оборотите са поне 2 пъти над тези на празен ход, странно е, но не се случва постоянно може и да е и от моето шофиране, притеснява ме и свиренето на спирачките, които предният собственик ме увери, че е сменил. Благодаря предварително на всички КОЛЕГИ, които ще се включат с мнения.
  11. Много благодаря на г-н Митко Йотов за предоставената информация, с една снимка, която е отнело секунди да качиш ми спести маса време пред компа иначе просто копаех кладенец за чаша вода, а колкото до четенето, обичам да чета, но откакто ми се налага да ровя все за нещо из нет-а почти не ми остава време. Благода отново за инфото.
  12. Благодаря за отговора, мисля че стила ми на шофиране доста съвпада с твоя. Аз също харесвам двигателят да не се натрапва акустично и след като очевидно и тази си кола ще купя с разум, а не със сърце както бях решил за мен не е проблем, че няма да рита в гърба. Най-вероятно ще газифицирам и ще вижда магистрала далеч по-рядко от твоята, но и затова търся такава , а и личните ми предпочитания са за седан, който е малко по-лек от комбито. Продължавам да търся инфо за препоръчаните от производителя сервизни интервали.
  13. Здравейте отново, благодаря на Митко Йотов за отговора потърсих още, но така и не намерих нищо конкретно за сервизните интервали препоръчани от производителя и за типа дейности свързани с тях, защото ако знам че на 200 000 (използвам този километраж просто за да дам пример) предстои подмяната на определени елементи по окачване и двигател ще знам на какво още да обърна внимание при покупка, а при по-нататъшното обслужване. Опитът ми с българските автотърговци показва, че при тях "качваш се и караш" означава, че не е поддържана от известно време, но според тях ще изкара и още. Колкото до въпроса ми за ценовия клас убеден съм, че всеки има мнение по въпроса, най-малко на база собствената покупка, защото поне за мен коли с определени състояния и качество вървят в определени ценови сегменти и глупостите от рода, че колата е страхотна, но все пак я продават толкова евтино просто от човеколюбие са си наистина просто глупости. Защото както по света така и у нас (особено у нас) автотърговците се стремят да изстискат всяка стотинка от наличните им коли и да дадат кола, от която могат да вземат 18000 за 15000 съвсем не им е в репертоара. Ако все пак някой желае да сподели някакъв конкретен опит с Акорд 8 ген., 150кс, бензин , ръчни скорости на личен или пък тук ще се радвам да науча още нещо. Поздрави
  14. Здравейте на всички, както се вижда от ника не карам Хонда, но мой познат кара и наскоро имах възможност да я покарам, колата е Акорд 8 ген. 150 кс бензин. След това в мен се затвърдиха 2 неща. Първото е това за, което доста пъти го майтапя, че тези 150 кс се усещат най-вече в данъчното и при застрахователя, но това не е от съществено за мен значение, по-важното е второто, че колата ми хареса и то много. Харесаха ми возията, многото екстри, които предлага, някои от които като накланящото се огледало при включване на задна е просто супер (мразя да застържа джантата). От тогава проявявам интерес към този модел Акорд (8 ген, 150 кс, бензин) прочетох вече немалко неща, но така и не разбрах нищо конкретно за обслужването като например, че на 150000, на 200000 км и т.н. трябва да се обслужат/сменят/регулират определени неща по колата, изключая консумативите. Другият ми въпрос може да ви стори наивен, но има ли човек във форума, който внася редовно и качествено обслужвани автомобили, а не такива с превъртяни километражи убити от каране или пък търговец в чужбина или у нас, от който вече са купили няколко души от форума и предлага добри коли, как става купуването и доставката от Швейцария или Германия? Според вашия опит ценовият клас 15-16000 лв предлага страхотни, добри, приемливи коли или някакви на принципа "за тези пари ти да не искаш самолет ...". Стана дълго и ще спра до тук, но в зависимост от вашите отговори ще имам още въпроси или ще се откажа от по-нататъшно търсене. Благодаря на всички, които ще се включат.
×
×
  • Създай нов...