Jump to content

Fox-san

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно Fox-san

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Нидерландия

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Освен че лампата светна жълто вчера - нищо друго не се е променило по карането/возенето/шума. Не ми е ясно както би трябвало да е "аварийния режим". Точно така - добавката е за "прочистване на инжектори и карборатори за бензинови мотори". ПалА и бЕгам значи! Мерси!
  2. Ето и развръзката (поне текущата) : 1. Проверихме кода - P0420 - прикачена снимка - Катализаторна система. (exhaust) - Майстора го премахна с машинката и ми каза да покарам 10тина минути за да видим дали ще светне - не светна отново поне за сега. - Обсъдиха с колегата си който оправя/проверява колата миналия ден и ми казаха да карам без да се притеснявам за БГ. Единствено, може да ми вдигне малко разхода за гориво до БГ ако найстина има проблем. 2. Каза ми че може и да е от нещо минимално като горивото и ми даде някаква добавка (за прочистване) да сложа в резервоара преди да я заредя за пътуването петък - снимка прикачена. Какво мислите вие по въпроса? Колко трябва да се опасявам в краткосрочен и дългосрочен план? Благодаря!
  3. Верно е че не е карана 2-3 месеца, но съм преминал 50тина километра на магистралата поне последните дни и вчера самата лампа светна мисля докато бях на магистралата... 🤐 След около час ще я карам в гаража за да проверят кода на проблема и ще видим какво следва - ще споделя резултата. За мен колата не звучи различно, нито тресе или нещо, но съм далеч от това да вярвам на преценката си с автомобили. Благодаря отново!
  4. Та... Няма да е лесно до край явно... Днес ми светна ламата за двигателя - прикачена снимка. Утре съм се разбрал да я заведа в гаража да я прегледат и да видят какъв е проблема. Неприятно имайки в предвид че искам да пътувам Петък сутрин и силно се надявам да е малък (та и лесен + евтин) поправим проблем. Предполагам че проблемите могат да са безброй, но каквото погледнах онлайн трябва да се диагностицира с машина/компютър за да се види кода. Има ли начин да се провери и през таблото? Няма оригиналното радио а е с слагано след това. Идея и наставления?
  5. Привет група! Та - за да завъшим (или продължим) сагата следните неща се случиха: 1. Закупих Хондата която бях набелязъл. 2. Колата (експорта) е на името на баща ми и имам 2 седмици да си я закарам в БГ. 3. Имам всички документи които ще са нужни за регистрацията в БГ. 4. Няколкото малки забележки по нея: - съединителя е доста твърд - продовача ми обясни че я водил в Хонда сервиза и там казали че не е проблем. Ще се разбере. - веригата се чува леко, но все пак не е сменяна 260к километра. - всичко друго (обороти, климатици, двигател) изглежда да е ок. - има лееееко раздалечение на гумите отзад, след като обстойно прегледах, но предполагам че не е очудващо за автомобил на 15 години. - кардана си е там 😄 5. Днес я дадох в гаража за проверка и подготовка за път. Майстора направи: - смени маслото с 5W-30, тъй като според него 5W-20 било много "тънко" за 260к километра - доверих се - нямам опит за да споря. - смени масления и въздушния филтър - смени чистачките - предупреди ме че предните спирачни накладки трябва да се сменят скоро, но до БГ ще си ме издържи без проблем. - каза ми че твърдината на съединителя не е проблем. - каза ми че колата е в добро техническо състояние и не би трябвало да имам проблеми скоро. Сега остава да си я пребера (или тя мен) до БГ. Там ще следва едно детайлно почистване отвътре и толкова за сега - от там нататък му я предавам да си слага газова инсталация. Благодаря за съветите и съдействието! Поздрави и лек ми път! Поздрави, Петър
  6. Хах! Да - чух го това от познати на острова. След къс разговор достигнахме да заключението че там има много повече бройки от самата кола/вид и поради самият терен който е по хълмист /на части планински/. Тук всичко е само прави магистрали (с ограничение 100-120) и всичко е мега равно - т.е. няма с какво да натовариш толкова една кола дори и на много километри. Същевременно, поради липса на лед/сняг няма пръскане на химикали толкова. Общо взето, хем е неприятно че няма толкова конкуренция и цените са по-високи, хем обаче са щадени /в повечето случай/ колите. Та - такава е историята.... Ще ходя петък с един приятел който може не само да гледа, но и да вижда каквото ме посъветвахте и ще гоня да ми я даде на 3к. Това е плана за сега.
  7. Мерси, Красимир. От всичко що прочетох по форуми, ревюта и опели стигнах до решението за Хонда точно заради причината че е издръжлива и със сравнително евтина подръжка. В крайна сметка ми е последната идея да подаря нещо на бащата, който след 2 месеца трябва да плати ~50% от сумата за ремонти. Т.е. ако работи - не го пипай е ясната поука. Но все пак говорим за цялостна амортизация, и определени части ще искат поправка/смяна - неизбежно е. Та от тази гледна точка ме притеснява че не виждам по "големи" ремонти. Елелментарна логика, но за това питам вас с повечето опит/километри. Надявам се по последния линк да говорим за тази за 3.5к ЕВРО където е. Главно към нея съм се насочил поради ясни причини $$$. Аз също като теб мога да гадая за продажбата или бартера който е станал между двата дилъра от Март до сега. Все пак - след като никой не я е купил до сега смятам да търся по-ниска цена - все пак и тук пазара страда и би трябвало да искат да освободят ликвидност за по-малки коли които се търсят повече.
  8. Благодаря - много практично! Доклада на въпросната https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-ls-zwart-2005-nap-airco-4wd-33325333/foto.html със прикачените снимки: С логични километри: 260к Последен технически: 25 Март 2020 до 25 Март 2021 На 28ми Март 2020 първият и собственик я продава на автокъща - която на 16 Април я продава на моментната и от която смятам да отида да я видя. Какво е в регистъра и по поправки се вижда отдолу - не изглежда никак много, което мисля че повече ме притеснява.
  9. Благодаря за отговора - ще проверя с автокъщата дали това може да се направи така за да мога да избегна допълнителните занимавки. Иначе при мен прегвърлянето/закопуването тък е лесно - както закупих своята кола - просто отивате със собственика в най-близкия пощенски клон и за 2 минути вече си ти собственика. Макар че тук говорим за експорт, и нещата ще са по-различни с документи и номера. Бихте ли ми дали идея за следната обява: https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-ls-zwart-2005-nap-airco-4wd-33325333/details.html Смятам да отида днес или утре на място да направя един тест драйв и да я разглдам. Някакви препоръки какво да гледам и питам?
  10. Всъщност сега виждам че 3-тата обява си е чисто 2ра генерация просто с повечето екстри като круз контол и т.н. - затова е със старите фарове и халогени. ОК - бих значи се отдалечил от нея, тъй като не е фейслифт-а който търся.
  11. Фаровете - интерестно - благодаря за наблюдението. Много по-лоши ли са от на фейслифта? Не, в репорта на колата пише че е регистрирана първоначално в НЛ, не е импорт. Технически и исторически репорт - За километрите, плюс техническата и история вземам репорт от finnik апликацията (има и уебсайт). Там имаш информация колко и кога са се сменяли собствениците и дали са били дилъри или физически лица. Още повече имаш достъп до проблемите който е имала колата при проверките и дали е била привиквана и т.н. Доста потребна информация като цяло. Километрите - тук обикновенно имаш замерване (минимум веднъж на година) което отива в историята на колата - което е публична информация. Единственето което се следи дали километрите са логични (не се изразих правилно с "потвърдени"). Т.е. предполагам че могат да се въртят годишно преди засечка (ако е само веднъж) но са по-малки цифрите и иска постоянство в измамата. За техническата годишна проверка (тук също познат като APK) виждам че последно е правен Май 2020 (този месец) и има валиден до другата година през Май 2021 - което трябва да ми навява читавостта на автомобила. За съжаление обаче, техническия не е цялостен а се гледат задължителните елементи - гуми, спирачки, светлини и т.н. примерно скоростна курия и съединител не влизат в проверката. Съвет за първата обява и какво да гледам на място?
  12. Да, трябва да се изразя по-добре. От линка който беше зададен по-горе: https://cars-help.com/bg/polezna-informaciya/razhodi-za-registraciya-na-avtomobil/ В раздел 2: "Разходи/цена за регистрация/покупка на автомобил с българска регистрация (български номера и талони)" са зададени цени за прехвърляне/продажба на автомобила след като е регистриран. 1. Мога ли директно да регистрирам колата в българия на името на баща ми след като аз съм собственика и от Нидерландия? 1.1. Ако да: предполагам за това да стане би трябвало да има някакъв договор - транзакция помежду ни за да може колата да е негова собственост и регистрацията и в БГ да бъде на негово име. 1.2. Ако ли не: То предполагам че трябва да я регистрирам на собственото си име в България и след това да направя договор/трансакция. 1.2.1. След като аз не искам пари от него за нея, как би се завел данъка опоменат в таблицата в линка посечен отгоре? Възможно е аз да правя въпроса прекалено сложен, но след като никога не съм се занимавал с нещо подобно в България не съм на ясно, а все пак е изненада/подарък и не искам да питам него на този етап. Ако някой има опит в такъ тип трансакция - ще съм благодарен, ако ли не - здраве да е.
  13. Привет група, Както обясних в една друга тема, ще взимам подарък на баща ми прибирайки се от Холандия след 2-3 седмици. Критерии: - Фейслифт генерация 2 - Бензин (за ГИ) - Ръчна кутия - Таван от 4к ЕВРО Тази седмица смятам да отида да погледна следните обяви като по решения бюджет е само 1-вата, но ми се иска мненията ви тъй като при (много) добри аргументи бих преосмислил може би: 1. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-ls-zwart-2005-nap-airco-4wd-33325333/details.html - един единствен собственик, потвърдени километри. 2. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0-es-33153733/details.html - техническият и изтича в края на юни, непотвърдени километри. 3. https://www.autowereld.nl/honda/cr-v/2-0i-es-leer-airco-lm-eerste-eigenaar-inruil-mogelijk-33451569/details.html - най-добрата и разбира се най-скъпа оферта: потвърдени километри, един единствен собственик преди авто къщата която я продава, executive model-a Бих оценил съветите ви. Благодаря!
  14. Благодаря за отговора! Сумарно гледам към 800 лв при регистрация значи. А някой да има идея след като ще подарявам колата, как би бил изчислен данъка в прехвърлянето? Посочените формули не мисля че дават много яснота в такъв случай.
  15. Здравейте група, Живея в Холандия и гледайки самолетни билети да се прибера за лятна ваканция, реших да направя нещо различно и да купя една кола като подарък за баща ми и да му си я закарам. Слушам го че иска да сменя едно Рено комби което не му се нрави много-много. Като цяло всички коли преди нея са му били японски (какъвто е и мотора му - Honda VTX). Та... тъй като го чувам че иска нещо по високо и надеждно (тотално го разбирам заради пътищата ни) реших да му купя едно SUV - и разбира се скочих на японските модели. Щом съм тук е ясно че от всички ревюта из нета съм се спрял на Honda, и по точно на CR-V Gen 2.5 (още познат като генерация 2 с facelift) бензин. Искам да е бензин за да може да си сложи една газова и са не го мисли много-много. И така - намерил съм различни обяви и в следващите 2-3 седмици искам да закупя автомобила и към края на юни да тръгвам. Бюджета който съм си дал е макс 4 хиляди евро като ако мога за по-малко да намеря нещо читаво - чудесно. Много дълъг стана този пост, но исках да дам контекст. Мога ли да ви помоля да ми дадете насоки какво да гледам при огледа за тези автомобили? Пълна прозрачност - не ме бива в колите и не се видя "разбирач". При желание мога да дам и линкове към колите за да ми дадете съвети преди да отида на място. Ако има и съвети за документи за регистрация в България и цените им за модела - също ще бъда много благодарен. Благодаря предварително! Петър
×
×
  • Създай нов...