Jump to content

Srednia

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Srednia

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Преди малко говорих с познат с VW той е имал същия проблем и доколкото го разбрах май и неговия и моя коморесор нямат такива шайби ,а някакви клапани(по-различни са)и според него вътре нещо е задрало както му се е случило на него.Та сменял е цял компресор😐😢
  2. Здравейте колеги. Имам следния проблем: Вчера при навъртяни над 500 км без да спирам на един легнал полицай при превключване на предавките колата ми изгасна.Запалих я, но започна да се чува шум като от задържал стартер,след малко шума изчезна и през няколко секунди ДВГ се мъчеше да загасне(нещо го тормозеше).При повторен старт вече запопна по- горе споменатото стържене(шумене)като от задържал стартер.Усетих се да спра климатроника и всичко се оправи.При включването му шума се появява и така... Имам някакво лошо предчувствие ,че компресора е смлян извътре.Имал ли е някой подобен проблем или мнение по въпроса? Благодаря предварително!
  3. Колеги здравейте,днес като пълен некадърник се натресох в едно такси,видях си мястото за паркиране пред блока,спрях,задна и удър...както го нямаше и спрял зад мене да сваля хора...грешката е моя ,че гледах само в лявоти огледало,ама станалото станало. Сега се разшетах да търся брони по моргите та въпроса ми е има ли разлики в задните брони на различните модификации двигатели и години на производство?Моята 2.0 бензин 2004г. Има няколко брони с моя цвят дори,но годините се разминават,а едната е на дизелак.Дали ще има разлики очаквам вашето мнение и съвет? Някой от вас ако има броня случайно,бих я взел от него. Благодаря предварително.
  4. Благодаря колега,за тресенето също ми казаха че щом го прави само в един скоростен диапазон е възможно старите накладки да са изтъркани по стария диск и затова да се получава така.Честно казано това е най-здравата кола която съм притежавал и не ми се еналагало да вдигам капака кой знае колко...та днес ще разгледам за казанче за хидравличната течност и т.н.Някой ще ми се изсмее ама я имам от няколко месеца колата и съм сменил само масло и най належащите неща тъй като нямам време и не я спирам пък и тя не ми прави проблеми рядко вдигам капака и все още незнам кое къде е пък и все съм имал дизел досега...😉
  5. Здравейте колеги отскоро се появи този доста натрапчив шум при завиване или въртене на волана на място който оприличавам като виене или на моменти като жужене.Имам усещането,че започна да се забелязва като се позхлади времето по осезаемо и май се случва на студена кола първите 5-6 км.Трябва да уточня,че шума го има само когато подавам газ независимо дали е на място или в движение.Автомобила ФР-В 2004г. 2.0 150к.с..Също когато колата е студена при първото тръгване сутрин се чува някакво изпукване без да го усещам във волана,просто шум все едно колата е настъпила камък и гумата го изплюва.Самия волан е лек и не насича.Преди време споделих с един колега за едно тресене когато намалям от 120 до 80 само в този диапазон ми го прави и ми каза,че е тръгнала рейка.И сега да попитам всички тези неща свързани ли са според вас и проблема с рейката ли ще е или някаква помпа(нз колата дали има такава по хидравликата).Ще се кара на майстор,но в момента ми трябва колата и няма как да съм без нея,ще бъда благодарен ако някой може да ме насочи за същноста на проблема и тресенето в горепосочения диапазон може ли да е от рейката или е от старите накладки понеже дисковете са чисто нови.Благодаря на отзовалите се предварително.
  6. Колата се оправи колеги,благодаря за отговорите,вероятно наистина е забравила дросела и вчера след 4 кръстосвания на Пловдив оборотите заспаха с и без климатроник.👏
  7. Вероятно искаш координати на сервиза колега Намира се на ул.Остромила 45.Както и да го похваля ще е малко. с други думи си разбира от работата
  8. От години ходя при него,още отпреди да направи сервиза в сегашния си вид и само адмирации към него,на друг не давам да ми пипа колите като цяло👍
  9. Ами и утре ще повъртя из града,и ако не се получи ще ходя при него..жоро на остромила предполагам имаш впредвид(касапина)
  10. Здравей колега.Искаш да кажеш,че когато е паднал стария акумулатор и тогава се е случило и въпросното забравяне?Напълно ти се доверявам и много бих искал да е само това дерта,но все пак ме гложди това ,че го прави на пуснат компресор на климатроника.Относно това забравяне след колко време трябва да се самообучи,понеже покарах към 17км градско и проблема си остана,предполагам ще има вариант ако това се окаже причината да ми го обучат така да се каже принудително?
  11. Здравейте колеги.Възникна следния проблем: Днес докато чаках жената в магазина си играх с люка стъклата и радиото и на тръгване нъцки.... Неможах да запаля.След деситина минути на акумулатора му дойде някъв живец и бръмнах право на магазина.Замериха стария-стартов ток под 220 и волтаж 9,8волта,иначе колата на фарове зарежда 13.5 и повече.Поръчах нова батерия и докато чакам тръгнах със стария да върша работа,но забелязах че оборотите по светофарите играят и падат до 500 и съответно се вдигат до нормалното.Спирам климатика,прави го веднъж два и се нормализират,пускам го и пак се започва падане до 500 оборота и нормализиране.Съответно и струята от вентилатора варира според оборотите.Отдадох го на сдухания акумулатор,но преди час сложих новия и пак същата работа.Някой имал ли е подобен проблем или да знае къде се крие проблема?Възможно ли е компресора на климатика да тормози двигателя заради някаква авария по него?Мисля,че един два пъти ми го направи и без включен климатик,а на един светофар изобщо не играеха оборотите(говорим със стария акумулатор)😟🥺
  12. Да колега грешката е изтрита след смяна на маслото и не се появява тя и други грешки по време на тестдрайва с апаратурата.Ако се появи отново смятам,че ще ми светне чек лампата отново....в такъва случай ще я закарам отново и така..иначе аз не бих мохъл да знам без да я закарам в сервиза дали се е появила.Само да допълня маслото което наля майстора и препоръча горещо е на YACCO 5/30 като мисля че имаше абревиатура GDI
  13. Ето и нещо от диагностиката за който разбира...лично на мен не ми говори нищо това ,но майстира ми каза да си ги снимам и че всичко е ок
  14. И така колеги Хондака е готов. Оказа се от маслото проблема,по думите на майстора не е било в състояние да направи необходимо налягане поради вече развален вискозитет и качества(само да кажа,че така или иначе щях да го сменям,просто чаках да ми дойде часа за майстора).Самия той ми препоръча да започнем от него и да караме наред.Днес го е сменил закачил е нужната апаратура и е изминал 15 км градско и извън града във всякакви режими на каране и каза,че параметрите които отчита програмата са както трябва,въпросния клапан сработва на определените обороти на загряло и студено масло,съобщи ми и доста други данни по време на движение които е замервал и които така и не запомних,но важното е,че са в норма.Довечера отивам да си я взимам и тези дни към КАТ.Довечера ще питам какво масло е сложил понеже каза ,че трябва да е точно това за този двигател и ще пиша.Благодарности на всички които се включиха и помогнаха с опит и мнения,живи и здрави и безаварийно от мен.😉🚘
  15. Със сигурност ще споделя как са се развили събитията.Нищо чудно да е от престояло масло и запушени цедки иначе нивото му е на макс,макар,че попаднах на не малко хора със сдал багажа соленоид който управлява клапанчето...дори снощи на паркинга на магазина си гиворих с колега със същия двг и ми каза ,че вчера го е смянал за 3ти път.В сряда четвъртък когато е готова колата ще споделя
×
×
  • Създай нов...