Jump to content

ivan.stamenov

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivan.stamenov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Rover 600
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Furamatto - Me Provocas Уникално вокалче...
  2. Аз все си мисля, че тия хора дето са "конспираторите" се сещат, че ако това нещо е вредно за нас, ще е вредно и за тях. Та честно казано не вярвам на тези теории, просто защото дори да са политически или корпоративни игри това не е нещо, което влияе на група хора, а на цялата планета, разбира се ако действително е толкова опасно. Но все пак, това е само едно мое мнение, нищо повече.
  3. Предполагам, че е с врътка (потенциометър). Имам същия проблем на ровъра (който си е Хонда Акорд) и карам от години така. Просто го въртя по 100 пъти докато го позиционирам на студено пролет и после на топло зимата. Не е никак ок, обаче и на мен няколко майстори ми отказаха. При мен проблема са едни пластмаси вътре, които са се поизчупили, та може и при теб да е същото.
  4. Това сега е най-новото със смяната на талоните. Аз лично махнах газовата преди време и нямам нужда да го правя сега. Мои познати в Пловдив казаха, че се чакало доста, не знам по другите градове как е, но също така разбрах, че сега заради вируса можело да се отложи поне до Юли и нямало да санкционират.
  5. Мисля че трябва да отидеш на газаджия да ти види колко газово гориво се подава към инжекторите. Имах преди доста години някакъв подобен проблем: Глъхнеше по светофарите и при подаване на газ понякога се оправаше, друг път пък изгасваше. Отидох и за нещо от сорта на 10-15лв ми го оправиха проблема. Оказа се, че имало нужда да се настрои потока на газта към двигателя.
  6. Преди време на Rover 600 имах същия проблем и се бях изплашил страшно много. Ходих по най-различни майстори и нямаше решение. Нещата се оправиха от самосебе си. Когато работеше колата на свободна понякога температурата много бързо отиваше на максимум. Щом видех това просто форсирах 2-3 пъти и се оправяше. Така най-често зимата имах този проблем. След известно време обаче спря да го прави и сега си е ок. Перката си включваше и тогава и сега. Имахме подозрения за запушен радиатор, но след като проблема се оправи сам предпочетох да не пипам. Дано това е от полза като инфо.
×
×
  • Създай нов...