Jump to content

Vasil.Nikolov

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно Vasil.Nikolov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV II, 2,2 i-cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Смених маркуча и съвсем забравих да го взема и да го снимам, както и да докладвам ... натиснаха ме битовизми, отлагани с месеци . Така или иначе се виждаше откъде тече - на мястото, където гумената част се свързва долу с металната тръбичка, оттам пръскаше. Сега е малко странно, имам чувството, че с китайчето се паркираше съвсем малко по-лесно, докато не течеше, но това е по-скоро субективно усещане.
  2. Маркуча протече при мен, дотолкова, че да изтече голяма част от хидравличната течност. Изкара около 30 хил км. Поръчах оригинален. Като се монтира оригиналния, ще снимам къде е протекъл китайския.
  3. Основната задача и източник на приходи на всяка медия е пропагандата. На кого, на какво и колко да вярва, всеки си избира. Докато си завираме главите в екрана, реалността в същата е една, а на живо е съвсем друга.
  4. Взех същия маркуч преди 6 месеца, поставиха ми го в сервиз, и аз нямам оплаквания.
  5. В ето тази тема пише и има линк - размер джанти CR-V.
  6. Миналото лято сложих същите пружини от същия доставчик. Според фирмата пружините са с размера на оригиналните, но усилени. Задницата се повдигна от 70,5 до 72,5 см от асфалта до веждата. Снимки не съм правил. Гумите отзад се посъбраха и на око, и според стенда за реглаж. Возията стана малко по-твърда и по-стабилна, почти изчезна полюшването на задницата при неравности, трамвайни линии и прочие, за което четох тук че и други усещат. Редовно товаря колата с 200-300 кг отзад и задницата не ляга толкова, колкото преди смяната на пружините. Решил съм да направя смяната на тампоните, както го е описал и Емича, за което му благодаря за търпението и допълнителните и подробни обяснения, които ми даде, но други житейски задачи отклониха време и финанси от това намерение засега.
  7. Имах същата вибрация като взех колата. Започваше при 80-90 и се засилваше с увеличаването на скоростта. При мен се оказа блокирал частично спирачен апарат. След почистване и комплексна профилактика на всички части по спирачните апарати, вибрацията спря.
×
×
  • Създай нов...