Jump to content

Rado1727

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Rado1727

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 6.10.1991

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.0 147
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Да,България. Но главното ми питане беше за този клапан където не може да се разхлаби...значи единствено смяна на глава е решението?
  2. Да,май ще се наложи да ги направя на 0.10, защото се чува как някой клапан почуква сега. А на изпускателните колко са стойностите? Има газ колата,така я купихме.
  3. От 5,6 месеца имам CR-V 2.0 147кс. и на ниските обороти ми гаснеше(много варираха ниските). Та реших да отворя да проверя на какво положение са клапаните и всички бяха доста натегнати щом не искаше да влезне дори пластина 0.05. Направих ги всмукателните на 0.15 а изпускателните на 0.20. За първи път ги правя аз,и разликата след регулажа е огромна,двигателя направо заспа,оборотите не мърдат от 800-900 (дори с този един клапан където не успях да го нагася на 0.15)
  4. Здравейте. Днес си регулирах клапаните,обаче един от всмукателните е вече на такова положение,че болта е развъртян в крайно положение а клапана все още е натегнат(няма достатъчно хлабина). Какво е решението при този случай?
  5. Че е сменен съединителя съм сигурен,защото се познаваме много добре с майстора и присъствах при смяната. Но до колко е бил за смяна вече не мога да кажа. Ще сменя и горната помпа и ще пиша какво се случва
  6. И той предложи да сменим една по една помпите. И моето мнение беше такова,но майстора беше твърдо за съединител. Като го свали каза,че е имало неравномерно износване.
  7. Здравейте отново. Смених съединителят, за което не съм сигурен че беше нужно...но поне да съм сигурен сега,че не е от него. Така,сега болежката е следната: при натиснат педал на съединител до долу не мога да включа на скорост,включва когато педала е някъде на средата и отделя най-горе.Като съм включил на скорост и натисна до долу съединитела се усеща как колата леко се движи. Сменена е течността и долната помпа(горната все още не съм я сменил,понеже ми изглежда нова.) Това което забелязах е,че постоянно има въздух в системата.(обезвъздушавам с маркучле,като краят му го слагам в съд със спирачна течност) Като припомпя педала 3,4 пъти спира да излиза въздух, но след като долея в казанчето и натисна педала пак изкарва малко въздух при 3,4 натискания...и това е постоянно. А след като направя тази процедура педала си работи перфектно,но на следващия ден е същата работа... от никъде не мога да видя да тече течност и не губи в казанчето течността. Да сменям ли и горната помпа?
  8. С какво се промива системната? Долната помпа не изглежда да е сменяна,има ръжда по нея. А горната помпа вече личи че е нова. Днес пак го карах джипа в продължително нагорнище,намалявах,ускорявах и грам не е пробуксувал... Говорих с един майстор и каза най-вероятно съединител...
  9. Как по точно да проверя помпата? Какво може да й има? Течността изглежда нова.
  10. Здравейте! От 5 месеца съм собственик на ЦРВ 1 147кс.Предишният собственик твърди,че преди 3,4 години е сменил съединителя с двете помпи. Колата ми направи 2,3 пъти от както я карам вече (около 5 месеца) следния проблем. При градско каране или по често сменяне на скоростите сякаш съединителя започва да зацепва със закъсненине. Примерно минавам от 2-ра на 3-та предавка и при пускане на съединителя колата се изфорсирва и след 1,2 сек. си зацепва (педала на съединитела не остава долу)...като времето за зацепване започва да става все повече,докато в един момент колата изобщо не тръгва,форсира си се на място (не се усеща миризма на феродо). След като изчакам околко 5-10 мин,този проблем изчезва...колата си върви нормално.... Тествал съм на всички скорости с пълна газ,няма буксуване,в нагорнище също няма проблем. Някакви идеи?
×
×
  • Създай нов...