Jump to content

Stashu

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Stashu

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, ще сменям съединител. Старият ми е Exidy (беше най-скъпият възможен) и не ми харесваше от самото начало - твърд и отделя горе (при сменени помпички и течност заедно с него) но пък си работи. Искам да го сменя заради жена си, защото гаси колата редовно (макар че вече и мирише на изгоряло феродо и му идва времето) с някой съединител с мек ход и да си отделя в средата. Какво бихте ми препоръчали. Имам възможност за Айсин. Някой знае ли нещо за тях. Мек ли им е хода ? Някой кара ли с Look ?
  2. Първият ми пост беше предпазлив точно с тази цел - да не ме обвинявате че съм дистрибутор. Нов съм във форума, но съм стар Хонда фен. Carpera все пак ме поощри, а гледам, че е старо куче.
  3. Само споделям фактология. По метода на отпадането, не остава друго. Преди да направя тези "интервенции" редовно си регулирах клапаните на всеки 25 К. Ако има друга причина, то тя засега е неизвестна за мен. Интересно ми е как стои въпросът с клапаните на vitec двигателите. Има ли дискусии по темата ? И още един въпрос - вярно ли е че керамичните седла на клапаните издържат повече и ако да - колко ?
  4. Само да спомена, че Цр-В-то ми е 147 коня, не 128, каквато гледам е темата. Не знам дали стойностите на клапаните при 128 са същите.
  5. От газта. На 15 К е ок. На 20 К вече и да сложите добавката, пак ще свърши работа, но не толкова добре.
  6. Ето тази: https://xadoshop.bg/bg/products/multi-cleaner-gasoline-engine-p125.html Наи-добре я сложете на 15 000 км след последния реглаж, иначе стават много наслагвания. Карайте само на бензин докато свърши резервоара, тоест - докато ви светне червената лампа. Не редувайте малко бензин, малко газ. Безсмислено е.
  7. Здравей, предполагам, че не е било от бензина, защото 500 км на 25000 са нищо. На втори и четвърти цилиндър бяха изпускателните. А на първи и трети правихме смукателните. Сега вече ще я карам по спомени и няма да съм изцяло акуратен - 0,19 мисля че беше стойността им, при граници 0,18-0,22 за изпускателните. А за смукателните бяха 0.11 при граници 0,8-0,12. Съответно ги направихме точно по средата - 0,20 за едните и 0.10 за другите. За доверието към майстора ми няма смисъл да говоря - няма как да докажа каквото и да било. Иначе бях там - на място. Добавката е Хадо (дано не съм нарушил някое от правилата на форума). Предния път когато регулирах клапаните ( и наистина имаше нужда) точно на 25 000 км, двигателя започна да гасне всеки път когато е на свободна и с включен климатик. Регулирах клапаните и след 15000 км сложих добавката. Изминах още 10 000 и отидох на реглаж, макар и да не ми гаснеше двигателя на празен ход. Отворихме капака на главата и се оказа, че няма никаква нужда от регулиране. Платих наполовина доколкото си спомням. Втората доза добавка я сложих на 20 000 км. след безсмисленото отваряне на капака. Изминах още 5000 км. и положението е това което е в момента и споделям. Това е , за друго ако се сетя ще пиша.
  8. Здравейте, последният път си регулирах клапаните чак след 50 000 км. от последния реглаж. Да уточня - карам на газ. Тънкия момент обаче тука е, че два пъти слагах добавка в бензина за чистене на горивната система. Тоест - на всеки 25 000 км. изкарвах по едни 500 км на само на бензин. Честно казано не очаквах да има такъв ефект, но факта си е факт. За да не правя реклама, който иска да знае каква добавка съм ползвал да ми пише на лични. Всичко хубаво !
×
×
  • Създай нов...