Jump to content

Mey

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Mey

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7 1.7 ctdi Sport
  • Пол
    Женски
  • Място
    София
  1. Привет! Да съживя темата, че и аз се главоблъскам с това. Вие успяхте ли да откриете мултимедия?
  2. Ох, не си дописах най-важното... Не знам дали има нешо общо с по-горния проблем, но когато копчето е завъртяно да духа в купето - не духа. В купето духа, когато е завъртяно да духа в предния прозорец. Освен това на 1 степен духа прилично топло (като се е позатоплила), на 2 става по-хладен въздухът...
  3. Мерси много за отговора, сигурна съм, че е някое от тези неща. Едно бързо питане: 1. Нещата с термостата седят горе-долу така: когато колата е студена, стрелката е някъде под минимума. За около 15-20мин плавно се качва до около 2/3 под средата и през почти цялото време е там. Т.е. при шофиране 4-5 часа стрелката не мърда. Ако спра колата за около 20-30мин пада лекичко, разбира се. След това като я подкарам, пак си се качва лека-полека до малко под средата и си поддържа там. Това ли е нормалната работа на термостатът? 2. Това ще го проверя довечера като е загряла колата. Ако се окаже, че единият остава студен, това означава, че някъде кръгът е прекъснат ли? Съжалявам, ако въпросите ми звучат глупави и невежи
  4. Привет на всички! От около месец се опитвам да изчета темата, но тъй като е огромна, още наваксвам... Имам едно бързо въпросче и предварително се извинявам, ако вече е дискутирано. Имам следният проблем с колицата: парното куца! Карам 1.7 ctdi 2003, колата загрява за около 15-20мин градско каране, обаче до този момент парното духа студено. След това е някакво много леко хладничко и общо-взето шансът да е топло (и то пак не духа много топло, но е топло) е когато карам на дълъг път и примерно вече съм минала стотина км... Освен това като шофирам достатъчно дълго и колата загрее (държи малко под средата на скалата, което доколкото прочетох във форума е нормалната работна температура), започва да духа леко топло нали, обаче ако спря за малко, дори и на включен двигател, след половин минута пак започва студено да духа. Когато потегля пак става по-топличко. Имам съмнения, че проблемът е в термостата? Или може би е някакво запушване на радиаторите? Но понеже съм женско (поне не русо), бих искала да чуя по-експертните мнения на съфорумци, тъй като заради пола ми като си откарам колите на сервиз, ме въртят на шиш както си искат... Та ми се искаше малко повечко знания да натрупам, преди да си вкарам хондичката в бокса. Мерси
×
×
  • Създай нов...