-
Мнения
49 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Mboevv
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 11.11.1990
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V3 2007 2.0 150k.c автоматик
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Благодаря до колкото се ориентирах би трябвало да е това
-
Здравейте Бихте ли ми помогнали къде се намира импулсния датчик на коляновия вал на CR V 3те серия 2.0 Бензин 150 к.с. Също и на разпределителни вал Благодаря
-
Не.......
-
Здравейте.... Вчера след смяна на пистов ремък без ролките и Гарнитура на капака на клапаните и реглаж колата изгасна в движение след 100 км каране. Става дума за CR V 3та серия 2.0 бензин газ 150 к. С 2007 г. Нямаше никакви грешки нито светещ чек. След поредния опит колата запали, но се оказа с много ниски обороти около 500 об. и гаснеше и светна чека за P0404. Покарах я така около 10 км за да се прибера и след това изчисти грешката искарах и вкарах кабела на EGR и колата нямаше никакви проблеми.... Какво може да се е случило.... След това я карах още около 100 км без никакви проблеми. Възможно ли е да е от импулсния датчик на коляновия вал и къде се намира той понеже ми се е случвало с друга моя кола на др марка. Благодаря предварително лек ден.
-
Здравейте Предстои ми реглаж на клапаните на HONDA CR V 3 ГЕНЕРАЦИЯ газ/бензин. 2.0 150 К. С. Въпроса ми е какъв трябва да е луфта на клапаните... Понеже предния път ми казаха, че са оставили по големи хлабини заради газовото... Можели някой да напише точни стойности на хлабините на изпускателните и впускателните клапани... Благодаря предварително
-
Здравейте колеги става дума за CRV 3 2007г. 2.0 бензин. Днеска както си седях на един светофар усетих, че климатика спря да духа студено .... Изкл. Го и пак го вкл. И се оправи след като се прибрах спрях в гаража реших да я огледам и изведнъж нещо взе да пристъргва леко и видях, че съединителя на компресора или незнам как да го нарека приплъзва и в същото време климатика духа хладък въздух като зацепи си бачка без проблем..... Ето снимка и на самата ролка, която при изключен климатик не се движи, а работи само при включено, но от време на време стърже и приплъзва....
-
Как мога да разбера катализатор дали е читав...
-
Странна работа на бензин светва P0420. В студеното беше същата грешка и на газ, а сега когато температурата на въздуха е над 10 гр. започна на газ да светва за бедна смес P0171....
-
Днеска след 67 км само на бензин светна тази грешка P0420
-
Незнам кога е сложена газовата понеже колата я имам от 3 месеца. Колата е на 220 000 км познавам собственика и беше си я купил от хонда София на фирмата, не е внос, а си е купуване нова от България. Клапаните са регулирани преди 6000 км... Вмомента вече я карам само на Бенин да установят дали ще светне чека и на него или само на Газ.
-
Ще я подкарам 100-200 км на бензин ако не светне, ще знам, че е от газта... Благодаря, а какво може да стане на клапаните....
-
Газовото е Фобус... Имам предвид, че някой сензор, клапан или нещо друго свързано със изчисляването въздух гориво прави проблем щото променя грешката, чеано казано колата е идеално върви идеално се държи,но ме дразни чека
-
Одеве я запалих и не беше прехвърлил на газ и светна чека което ме навява на мисълта, че явно и на бензин ще го прави.... Явно е клапан понеже нямам други проблеми нито прекъсва нито губи тяга незнам....
-
Здравейте до скоро в студеното на пробег 50-60км ми светвале чека с грешка P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 1, но сега като се затопли времето пак светва след 50-60 км пробег, но вече с грешка за бедна смес p0171. спря да вади другата грешка... Какъв може да е проблема.... Забравих да спомена, че съм на газ/бензин нямам проблеми с обороти, гаснене, тресене и други подобни явления освен чека . Благодаря предварително.