PETRAKOV
Фен-
Мнения
30 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно PETRAKOV
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 26.02.1984
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
пазарджик
-
Интереси
курви,коли, музика и пари абе само убави работи
-
колегите са прави-затопли колата но долеи 100 милилитра спирт за горене в казана гарантирам ти че мема да замразне повиче :P
-
от къде я изнамери таз боя я сподели да зема да си взема.....има де да я палзвам :P
-
наистина ли светят добре, защото точно заради това не си ги взех тия от 1,2W, понеже оригиналните от таблото са по 4W ?колега нямя такова нещо пробвал съм и двата вида и ти казвам че 4 вата са си 4 вата :P
-
ами аз съм от пазарджик и аз сменях наскоро крушки та....има ги по авто магазитите магазините за ламБи и осветителни тела и в магазитите за електроника даже а ако искаш може да ги смениш с диоди по ярки са по малка кансумация имат и не греят а и живота им е по дълъг аз напремер се сложих усилени бели диоди на габаритите и стана супер но са по 15лв единия става и с обикновенни но светят по слабичко(1-2lv)ако те интересува нещо за диодите питай щот се слагат съпротевления имат поляритет...
-
в крайна сметка смени ли вала с спортен или си взе друго возило глеам че темата е от 2004
-
има ли ефект някой пробвал ли е и къде и кой може да извърши подобна процедура
-
евала за снимките колега ще свършат добра работа таман се чудех как да скрия кабеляците на музиката и ти изкочи с тия пикове за ''разпарцалосване'' сега знам къде и как да разглобвам вез да зговнясъм нещо МЕРСАЖЕ :P
-
каква е идеята:значи-всички знаем какво прави турбото-а именна вкарва допълнително ваздух в двигателя,а неговия смисъл е КИСЛОРОДА защотот колкото повече е той толкова по добро изгоряне на горивото ще има а от том повече КПД и кончетата идеята ми е вместо турбо(защото е доста кинти) е да сложа една бутилка с кислород която да оботати въздуха когато ми трябва ускорение,ще си изработя клапан с дистанционно управление с които да се управлява подаването на кислород,подаването мисля да го направя преди въздушния филтърпроблем- температурата,настроиката на точното количество допълнителен кислород за да може да се постигне максимално КПД без да прегрее двигателяиначе кислорода е мн евтин и лесно се намира но трябва да се информирам за правилното му съхранение защото с тази бутилка под капака лятото....та колеги какво мислите за БЯСНАТЯ ми идея ще станели или ни защото на теория става някой обаче пробвал ли е я на практика пишете мнения с удоволтвие ще ги прочета аз лично мн съм се запалил и ще го пробвом това но първо на някой москвич да видим дали ще стане и с какви "скрити последствия " пс : карам сивис 5 генерация д13б2
-
6У6ЛЕЦИ КОГА 6ТЕ Е СЛЕДВА6ТАТА СРЕ6ТА НА ОТБОР ХОНДА НА 2.12.2007 ИЛИ НА 9.12.2007 Я КАЖЕТЕ НЕ6ТО ПО ЖАПРОСА 4Е ВИКАМ ДА ВИ ПОСЕТЯ,АЗ СЪМ НОВ 6У6ЛЕК ЗАПАЛЯНКО ПО ХОНДА 6ТЕ ДОКАРАМ МОЯТА ХОДАРА ДАЯ ВИДИТЕ
-
МОНТАЖ НА КЛАПАН СЛЕД КОЛЕКТОРНИТЕ ТРАБИ
PETRAKOV отговори на тема в Полезна информация за всяка Хонда.
я кажи не6то пове4е за тези спортни колектори къде мога да намеря такива и на каква цена и каква е ползата от тях ина4е за въпросами за клапана си знех 4е 6а е тъпо ама все пак да питам -
двигателя си работи перфектно а къде казвате че се намира тази водна помпа.....можели да се смени без да се разглобява двигателя че хич не ми сеще някой да барника вътре защото....никога няма да върви така както си е бил фабрично центрован(клапани стартер...)та...къде ажаба се намира таз водна помпа (обяснете подробно моля ако ви се занимава де)благодаря че се отзовахте
-
Или течаща водна помпа и ремъците го разхвърлят и то тече само като работи двигателя и бая време му се чудих и аз.пич как си реши проблема с тоя антифриз и можели това неизвистно изтичане да доведи до сериозни проблеми ако не се отстрони или мога да си карам спокоино само доливаики зада не остане двигателя без антифриз и да прегрее иначе един приятел ми дохвърли идеятя за ауспуха но незнам какво общо имат че да излиза от там не съм мн наясно още с колите затова се допитвам до вас-по опитните
-
доливам по 100 тина грама на 2 седмици и не знам къде отива този антифриз течове под колата няма провирявам и маслото профилактично всяка седмица и нямя следи от атифрез ок си е някякви идеи иматели за този проблем и сериозен лие можели да зговнясам нещо ако си брамкам така доливаики или трябва да обарна спещно внимание на проблема
-
мерсаже колега незнаех че д13 има комп бре бре ама не разбрах каде е тая диод за грешки и как се ресетира и защо трябва да се ресетира компа не трябвали да се отстранят повредите които идицире с миганито си ти твоя коп чопкал ли си го а и като махна акумолатора рекетиралисе че аз доста често го зареждам че е здиплел а сега нема кинти...
-
имали компютър пущиняка и ако да къде точно се намира в автомобила и възможнолие да се тури "чип тунинг" и можели задните барабанни спирачки да се сменят с дискови и колко би ми излизнало-грубо тово удоволствие ,извинявам се ако въпроса звучи глупаво но все още съм на "вие" с колите а хондака го имам от 2-3 м и все още не сме се опознали добре