Jump to content

papi80

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно papi80

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Забравих да попитам ... дистрибуторна капачка и палец никога не съм сменял. Там има ли някакъв лимит от километри за смяна.
  2. Свещите не са на много километри, но сега ще ги отвия да ги проверя как са. Благодаря на всички за съветите, че с тоя проблем се боря от бая време и бях затънал до шия.
  3. да допълня че майстора каза че е имало клапани, които били доста натегнати.
  4. Газовата съм я проверявал - от там започнах. Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км. Направих реглажа и за моя изненада проблема изчезна. Вчера на топло видях, че стрелката е като закована. При натискане и отпускане оборотите падат до не повече от 600. Тази сутрин проверих и на студено как е. Държи над 1000 оборота докато позагрее и после падат до към 700 и малко. Няма тресене на мотора, работи равномерно. Поне за сега. Така, че проблема мисля е решен.
  5. Никакви ремонти по мотора не е имало иначе щях да кажа. С колата не съм имал проблеми. Газовата ми я сложи Мишо. Сложи ми баракуда инжектори, поради факта че въртя много километри. С газовата също не съм имал проблеми. На втория месец дефектира термичен сензор на газовата и се наложи смяна, това е. Само сменям филтри ремъци и масла. Няма значение колко време е стояла без да се пали - ефекта си го има.
  6. ок, ще правя реглаж и после ще докладвам какво е станало.
  7. Да, има газ колата от 1,5 години. Изминати са около 55 000км. след поставянето и. Потвърждавам че клапани никога не са регулирани, тоест откакто е купена колата през 2007г. Не е имало проблеми.
  8. Да допълня че въпреки че не съм отвивал болта за оборотите. Доста наблегнах на тази точка и се уверих че пътя не е задръстен. Със спрей под налягане пръсках в отвора и се убедих, че пропуска. Въпреки това утре ще го отвия и него.
  9. Благодаря за отговорите. Първо да уточня че ламбда сондата я смених не заради посочения проблем, а защото ми светеше лампата за чека. След диагностика се оказа че е заминал отоплителя и. За това я смених и вече няма грешки в компа. Дебитомер нямам. IACV клапана е почистен перфектно както на посочените снимки. Беше доста зацапана мрежичката. В него нямам съмнения проверих му съпротивлението и е в посочения интервал 8-15 ома. При мен е 12 ома. Освен това го проверих дали се отваря при подаване на напрежение. Освен това проверих и дали при затворено положение не изпуска. Проверих и при работещ двигател какво ще стане ако извадя куплунга на клапана. Очаквано мотора загуби стабилност и веднага угасна. Така че клапана работи. Единственото, което не беше наред е уплътнението му. Напълно се е сплескало и е възможно да не уплътнява за това добавих допълнително уплътнение и мисля, че сега е добре. Промяна обаче нямаше. При диагностиката човека каза, че всичко е нормално. Клапани не съм регулирал никога. Маслото ми не мърда, като се има в предвид, че навъртвам по 3000км на месец. Сменям го на всеки 3-4 месеца. CARPERA хубави темички си постнал щеше да е добре да ги бях видял преди да започна. Както и да е. Дросела го свалих изцяло от мотора и старателно е почистен. Всички отворчета съм продухал докато спре да излиза мръсотия. Гарнитурата на дросела се оказа в отлично състояние и не се налага смяна. Единственото нещо което не направих е да отвия болта за оборотите. Не посмях да не разбазикам нещо. Като видях твоите снимки явно утре ще го отвия. Какъв е този EGR клапан?
  10. Ламбда не е. Сменях я преди два месеца, но проблема не се оправи.
  11. Здравейте, има ли някакво развитие по темата. Питам защото и аз имам същия проблем и не мога да го реша. Оборотите на празен ход са ми стабилни, ако не пипам педала на газта. Щом натисна педала да дам газ, оборотите се вдигат нормално, след това като отпусна педала падат почти до нула и след това се възстановяват до нормално положение. На студено падат до нула и гасне. Прави го и на газ и на бензин. Свалях дросела и съм го изчистил, чистих и IAC клапана. Този клапан е проверен и работи. Проблема обаче не се решава. Мотора е D14A2 и нямам FITV иначе щях да го почистя и него. Няма регистрирани грешки от компютъра. Ако някой може да помогне моля да сподели, че вече не знам какво да проверявам.
×
×
  • Създай нов...