Jump to content

nts

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно nts

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Tърсих предварително компресорна карта за тази турбина, но не намерих нищо от Гарет. Беше ми интересно какво е заложил производителя като параметри, и колко може да се надуе без това да доведе до преждевременно износване. Колата е ремапната, а аз като ползвател се опитвам да си отговоря на въпроси като този . Mr.SOHC, благодаря за менението, наистина полезно за мен.
  2. Моля за мения и съвети. При стандартно 1.2 бар манометрично, как ви се струва 1.48 бар манометрично, ако всички карти са направени качествено!
  3. Въпреки, че никой не пожела да изкоментира по темата, ще споделя какъв бе проблема, като надявам се бъда полезен на други колеги изпаднали в сходна ситуация. DTC кодовете които съм показал на горните снимки явно не са грешки, а може би аз не съм разбрал значението на видяното. Светеха лампите VSA, CMBS, ABS и пилота не работеше.Колата не е чипосвана и т.н., просто проблема се появи, и с времето задълбочи. В крайна сметка колата бе закачена с Launch, и се видя, че грешката е в моторчето на ABS модула. Понеже то не е на болтове като при други АBS модули, бе разпломбирано и отремонтирано (ако може да се нарече ремонт). Самият ремонт бе раздвижване и освсобождаване на едната четка, която незнайно защо бе задържала. После корпуса бе залепен със силикон. Засега вече две седмици нямам никакви проблеми, колата си намаля, ускоравя и държи пътното платно в режим на авто-пилот. Няма и помен от всички сетещи лампи, които ми вадеха очите. Бъдете здрави! п.п. Моля админ ако е възможно да преименува темата от ''Accord 2.2 i-DTEC - VSA, CMBS, CMBS светят постоянно'' в ''Accord 2.2 i-DTEC - VSA, CMBS, ABS светят постоянно''. Объркал съм заглавието при публикацията, не знам как да го корегирам, и дали въобще имам права да го правя!
  4. Това са грешките които излизат при опит да се ресетне системата чрез помощта на кламер. Имаше описана процедурата в друга тема във форума. Изчистването винаги завършва неуспешно! Знаете ли значението на кодовете? Знаете ли някой от Бургас или Варна работещ с HDS? Приятен ден на всички!
  5. Здравейте колеги! Споменатите в темата лампи, светят постоянно. Съответно пилота не работи. Закачих кламера и излизат DTC кодове 85,92, 103. Имате ли представа какъв би могъл да бъде проблема. Препоръчайте добър диагностик за дефектовка. Колата е Акорд 8ген, 2.2 i-DTEC. Благодаря предварително!
  6. Здравейте, колеги! Извинявам се ако се отклонявам малко от темата! Съществува ли опция Акорд 2.2 i-dtec (2009-2010г.), да е поръчан без ДПФ, или всички имат задължително такъв? Когато купувах колата, ми бе казано от предходния собственик, че е заводско без ДПФ. По талон е Евро-4. Как да разбера дали моята кола е снабдена с такъв филтър? Ето това се вижда под педния капакак!
×
×
  • Създай нов...