Jump to content

Dimi4a

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Dimi4a

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.07.1969

Profile Information

  • Кара
    CR-V2 2.2 iCDTI 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово

Contact Methods

  • Skype
    Не ползвам

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Понеже днес се сблъсках със подобни симптоми потърсих информация и попаднах на това мисля че може да е полезно: https://motofocus.bg/novini/8894/testvane-na-rolkata-za-svoboden-hod-na-alternatora
  2. Поръчах си китайски машинки от един пловдивски онлайн магазин https://www.avtosklad.bg/ цената им беше 16 лева и са с болтчета за разлика от оригиналните.
  3. Когато купих колата имах тресене при 80-110 км/ч след диагностика в сервиз установихме луфт на вътрешните карета смениха ми ги със някакви учудващо евтини полски Феникс или нещо подобно тогава пък започна да тресе при потегляне и ускоряване до трета скорост но досега съм навъртял с тях поне 20 000 километра и все така старите ги пазя и мисля да ги занеса на рециклиране чух добри отзиви за някаква фирма в Пловдив.
  4. Моята също е китайска същите данни включително усилвателя след малко настройки на DSP свири доста добре имайки в предвид че оригиналното озвучаване на ЦРВ2 не може да се отличи с добра акустика.
  5. Аз си бях сложил като за включване сложих реле за дневни работеха перфектно една година (между другото няколко пъти ме спираха куките след някое кръстовище че не свети единият фар и се налагаше да им демонстрирам че при мигач гасне) скоро започна да ми мига левия мигач неравномерно и постепенно се загуби разбутах буксата нищо извадих я и едното краче падна беше ръждясало оправих го но не искаше да работи и ги махнах. Купих по-силни крушки за габаритите от моргата две букси вързах ги към релето и сега карам с тях. Между другото ако имате проблем с мигачите сменете и задните крушки със светодиодни.
  6. Колега можеш ли да ме упътиш как да намеря сервиза на Сташо в Долна Митрополия искам да закарам моето ЦРВ за преглед и евнтуални текущи ремонти . 

  7. Би ли споделил къде ти рециклираха полуоската и каква гаранция ти дадоха .
  8. Колеги от известно време разглеждам и аз алито за мултимедия понеже на моята кола е сложено от джамбазина евтино CD което чете само аудио дискове но в описанията на някои срещам че поддържат управление от копчетата на волана но ако са с аналогов сигнал някой знае ли дали на CRV 2 бутоните на волана са с такъв сигнал ?
  9. Имам същият проблем ходих в сервиз където свалиха кардана за да го елиминират като вероятност и я пробвахме в движение пак тресеше качиха колата на канал и тогава установиха че има луфт във вътрешните карета сега търся полуоски правих запитване за рециклиране обявиха цена 140 лева за каретата и 90 лева за шлици които рядко се износвали.
  10. Да добавя че при този вариант мигачите работеха перфектно на контакт, но след запалване на двигателя пак ставаха като цветомузика поразрових се из темите във форума има колега който е писал че трябва да се сменят всички крушки със светодиодни аз смених само задните защото не успях да намеря жълти като за на калника оказа се че и така става не съм връщал оригиналните съпротивления защото ме домързя да се занимавам пък и с крушките работи без да греят като котлон.
  11. Капеше от металната част която се пресова върху маркуча (кербовката) над хидравличната помпа за съжаление не съм снимал капещият маркуч . Това е от гугъл мапс сервиза в който ми го правиха: https://www.google.com/maps/place/ТСЦ+СИТРОЕН+-+ГАБРОВО/@42.89528,25.3280395,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x1b8b7b9243da6f47!8m2!3d42.89528!4d25.3280395
  12. След доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации.
  13. Смених фабричните товарни съпротивления с крушка и се получи по-добре от оригиналното защото лампата не загрява както съпротивлението което след по-продължителна работа става като котлон.
  14. Проблемът е разрешен. Темата е за триене
×
×
  • Създай нов...