Dimi4a
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно Dimi4a
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 2.07.1969
Profile Information
-
Кара
CR-V2 2.2 iCDTI 2005
-
Пол
Мъжки
-
Място
Габрово
Contact Methods
-
Skype
Не ползвам
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Понеже днес се сблъсках със подобни симптоми потърсих информация и попаднах на това мисля че може да е полезно: https://motofocus.bg/novini/8894/testvane-na-rolkata-za-svoboden-hod-na-alternatora
-
Поръчах си китайски машинки от един пловдивски онлайн магазин https://www.avtosklad.bg/ цената им беше 16 лева и са с болтчета за разлика от оригиналните.
-
Когато купих колата имах тресене при 80-110 км/ч след диагностика в сервиз установихме луфт на вътрешните карета смениха ми ги със някакви учудващо евтини полски Феникс или нещо подобно тогава пък започна да тресе при потегляне и ускоряване до трета скорост но досега съм навъртял с тях поне 20 000 километра и все така старите ги пазя и мисля да ги занеса на рециклиране чух добри отзиви за някаква фирма в Пловдив.
-
Аз си бях сложил като за включване сложих реле за дневни работеха перфектно една година (между другото няколко пъти ме спираха куките след някое кръстовище че не свети единият фар и се налагаше да им демонстрирам че при мигач гасне) скоро започна да ми мига левия мигач неравномерно и постепенно се загуби разбутах буксата нищо извадих я и едното краче падна беше ръждясало оправих го но не искаше да работи и ги махнах. Купих по-силни крушки за габаритите от моргата две букси вързах ги към релето и сега карам с тях. Между другото ако имате проблем с мигачите сменете и задните крушки със светодиодни.
-
Би ли споделил къде ти рециклираха полуоската и каква гаранция ти дадоха .
-
Колеги от известно време разглеждам и аз алито за мултимедия понеже на моята кола е сложено от джамбазина евтино CD което чете само аудио дискове но в описанията на някои срещам че поддържат управление от копчетата на волана но ако са с аналогов сигнал някой знае ли дали на CRV 2 бутоните на волана са с такъв сигнал ?
-
Имам същият проблем ходих в сервиз където свалиха кардана за да го елиминират като вероятност и я пробвахме в движение пак тресеше качиха колата на канал и тогава установиха че има луфт във вътрешните карета сега търся полуоски правих запитване за рециклиране обявиха цена 140 лева за каретата и 90 лева за шлици които рядко се износвали.
-
Да добавя че при този вариант мигачите работеха перфектно на контакт, но след запалване на двигателя пак ставаха като цветомузика поразрових се из темите във форума има колега който е писал че трябва да се сменят всички крушки със светодиодни аз смених само задните защото не успях да намеря жълти като за на калника оказа се че и така става не съм връщал оригиналните съпротивления защото ме домързя да се занимавам пък и с крушките работи без да греят като котлон.
-
Капеше от металната част която се пресова върху маркуча (кербовката) над хидравличната помпа за съжаление не съм снимал капещият маркуч . Това е от гугъл мапс сервиза в който ми го правиха: https://www.google.com/maps/place/ТСЦ+СИТРОЕН+-+ГАБРОВО/@42.89528,25.3280395,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x1b8b7b9243da6f47!8m2!3d42.89528!4d25.3280395
-
След доста чудене четейки противоречиви отзиви реших да ремонтирам моя маркуч който досега си сълзеше, и бях сложил едно изрязано шишенце да събира маслото. Няколко човека ми препоръчаха сервиза на Ситроен в Габрово където извършват такава услуга. Свалих моя, и за 30 лева ми го направиха с нов маркуч като сложиха, и клапана а откъм помпата тръбичката я направиха с нипел, и конус които се затягат в гайка с вътрешен конус закербована към маркуча за улеснение при монтажа . Воланът сега се върти плавно, и без вибрации.
-
Смених фабричните товарни съпротивления с крушка и се получи по-добре от оригиналното защото лампата не загрява както съпротивлението което след по-продължителна работа става като котлон.
-
Проблемът е разрешен. Темата е за триене