Jump to content

maikallllll

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно maikallllll

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Сааб 9-5 , FR-v 2.2 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Contact Methods

  • Skype
    Няма

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Естествено че е гладък това се набива с преса , дори и нов шенкел със шарнир да ти сложат нали трябва да свалят стария ....... Кво прайм с датчика за който се притесняваш да не се бъгне , ако дадеш 700лв за нов шенкел с шарнир няма проблем със свалянето и слагането , ама ако свалиш стария и ти набият нов шарнир само има проблем . Тия яко са те изкъпали да знаеш , лошо няма да си поддържаш колата с оригинални части , ама тва което са ти обяснили са глупости.
  2. Защо приказвате глупости , ще подведете някого , първо питате какво да разглобя (отворихте ли линка на колегата ? ) . И после не може на дизела , прати много поздрави на този който ти иска 700лв . https://www.autopower.bg/шарнир-teknorot-honda-fr-v-be-2.2-i-ctdi-h-257-g21299c26-i4153476.html ето ти го шарнира . Хубаво го разгледай и виж че се набива а не е като другите които са хванати с болтове , да играчка е няма да успееш на поляната с биричка в ръка но в сервиз с нужните инструменти става .
  3. Само да попитам откаде се сдобихте с адаптирана рамка ?
  4. Какво излиза при почистване на салона video-cc5b0b43c7effddfdfd6b39e99d01d46-V.mp4
  5. Колата си е 2006 , регистрирана април на фирма и това си е собственика до последните и дни в Италия (говоря за дизеловата) , салона беше занемарен но не и захабен в смисъл че в първия момент оставаш с впечатление че е убита от ползване но в последствие като се вгледаш не е така , просто е светъл салона и е зацапан . Но след хубаво почистване е като нов . Удари няма никаде , ръжда грам не се вижда кадето и да се завреш . Колата я получих с нов акумулатор, нови оригинални стелки , сменени спирачна течност и антифриз + тампони и биалетки по окачването за които имаше и грам съмнение че в близко бъдеще ще създадат проблем . Не съм я карал достатъчно за да имам някакви по-сериозни наблюдения .
  6. Идеята на AUX-a е да приема и разпределя вече ВЪЗПРОИЗВЕДЕН аудио или видео файл , т.е. друго устройство възпроизвежда аудиовидео файла и чрез АUX го препредавтш към говорителите в колата .
  7. Е да се надяваме да не съм я изтегли 😊 днес я пазарих . Хареса ми технически което за мен е най-важното , оказа се че е и с мултимедия отзад за хлапето ..... Екстра е . Но мноооооого мръсна вътре , тази светла кожа и тапицерия е направо дроб . Но пък технически е чук , до два месеца всичко което хлопне или тропне по окачването е за сметка на сервиза + чисто нов акумулатор . За сега толкова бързах нямах време да я поразгледам обстойно , утре ще се опознаваме , видях че има CD-ченджър но не знам каде се намира , навигацията естествено не работи за Бг и е на италиански . Има ли вариант да си сменя аз езика или да ги карам утре те да го направят ? Видях и два отвора отзад при резервната гума но май ще е нещо като отдушник , личи си че е оставяно а не е в следствие на интервенция . Забелязах че няма и копче за регулиране на фаровете това означава ли че е с адаптивни светлини ? Въпроси много но предполагам ще има писано за тях в другите теми . Някой колега ако е съгласен да ме светне за някой неща може и на лични за да не пълним излишно форума с вече споделена информация . Поздрави
  8. Здравейте , утре отивам да пазаря някое FRV . Запознах се с двигателите карах 2.0 бензиново за вървежа си пасувам защото след турбо бензинов Сааб представите ми за "вървене" са изкривени . Залагам на Хонда заради надеждността , към колебанието ми - спрях се на FRV 2.2 от Хонда Апостолов Бургас с 2 годишна гаранция на ДВГ и скоростна кутия + обслужване (вече обслужена от тях) , харесаш и една швейцарка 2.0 бензин но е нов внос уж сервизна книжка тва онова но вяра нямам на джамбази, цената е еднаква но ме изкушава обслужването и гаранцията на дизеловата . Дизеловата е Фейслифтова и уж доста от проблемните неща според информацията тук са отстранени , остава съединителя но дето се вика който го е страх от мечки не ходи в гората ,+ че колата е "ексклузив" кожа и всичките му там екстри . Заслужава ли си да заложа на тази гаранция , или да вземам швейцарката и да влизам във филмите за обслужване, газаджии настройки и т.н. ?
×
×
  • Създай нов...