Jump to content

F20A4

Фен
  • Мнения

    290
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-2 Poor

Относно F20A4

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.10.1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    София

Последни посетители

4150 профилни разглеждания
  • cK1

  1. F20A4

    Aerton Senna

    Скъпи колеги, днес се навършват 20 години от смъртта на великия Сена. Аз бях малък, когато Сена се състезаваше и не си спомням голяма част от неговата кариера, но си спомням ясно онази неделя, когато той катастрофира, и въпреки че бях на самоо 13 години, чувствах искрена тъга. И до днес Аертон ми дава вдъхновение за сила, амбиция и преследване на целите! Нека си спомним за него, за пилота, за състезателя, за човека Аертон Сена да Силва! Поклон!
  2. Ейй яко! Докто държах да не падне гардероба върху нас (както Атлас държи Земята на плещите си:-)) очаквах буквално да почнат да падат стените наоколо. Такова чудо не си спомням! Май и 77г. в София не е било толкова силно, а тогава е било много яко! Спете спокойно, щом това издържаха панелките няма ядове!
  3. Е, да то е ясно, че не е безинджията. Просто веригата има политика да краде от клиентите си по един или друг начин. Или по-точно и по един и по друг начин. Така е - първо краде държавата с акцизи, данъци, мита и др., после рафинерията, която е на загуба наистина, но останалите фирмички около нея са печатнца за пари, после търговеца (бензиностанцията) и накря получаваме готовия продукт, който е всички знаем с какво качество!
  4. Кажи в кой Шел е било? Бих го пробвал! Няма празен/пълен маркуч! Ами ако го свалиш от колонката и го върнеш обратно без да си зареждал нищо какво правим?! Мамят и на Лукойл- проверено-100%. Познат, който зарежда цистерна (наколко тона) му е излязло с около 10см по-малко! Да 10см в една цистернаса доста литри!И като знаем колко е "хубав" бензина смятай после как харчи 10, 12 и повече на сто!
  5. Ясно- трябва да взема червени, но и с жълтите ще се оправя. Изясни ми се картинката. Последно- като стигна Калотина какво трябва да направя? Митница или?
  6. Ще изкарам темата от "прахоляка" понеже ми предстои да си докарам нещичко след месец. Подробно е описано за процедурата в КАТ (Бг) и всичко е точно така, но как стои въпроса на място- в Германия/Австрия или коя да е държава, член на ЕС естествено? Отивам например аз, избирам си колата, пазарлък, плащам я и какви документи трябва да взема?1. Оригинален рег. талон2. Договор за покупко продажбаКакво още и какво още е необходимо за да я докарам до вкъщи? Има ли някой колега дето я е правил тази галимация скоро, а сподели опит?п.с. Предпочитам маршрута през Сърбия- необходимо ли е нещо допълниелно заради това, че е извън ЕС?
  7. Впрочем грешка. Не може да смениш лагерите на двете, защото външната черупка на лагера е самата главина!
  8. Ами да, гледам в мобиле.бг за прелюди на части. Обикновено главините свършват първи. Просто доста евтино ми се видя 80 кинта. Може да пробваш да извадиш вътрешната част от лагера на новата и да го сложиш на старата- обикновено тази част откъм шенкела заминава, отвън е ок. Ако няма да се справиш потърси си оригинал-втора вместо ново менте. Успех
  9. Аз съм сменил и двете главини. Това явно е слабо място на тези коли. Започва с леко бръмчене, което се усилва. И двете съм ги сменил с оригинални втора употреба и цената им е около 80-90лв! Това чисто новото за същите пари незнам какво ще да е, но тази главина за под 300-350 чисто нова не съм срещал. Оригинална-над 500! От това е проблема с АБС-а сигурно, но не би трябвало да вие. Да не е от другото колело? п.с Не може ли с нагряване да се извади старата гривна и да се набие на новата главина?
  10. Един господ знае какво ще се получи от такъв "букет" от спирачни елементи, всички изчислявани за собствения си модел.
  11. Еийй пичове, Евала! Това ми е първата кола и тя завинаги ще си остане в сърцето ми. Каквато и да имам след това, това си остава най-истинската Хонда за мен! И как миришеше само вътре.. на японец. Невероятни спомени имам с нея!
  12. А вие мислите ли, че един Акорд например внесен от Германия на 6 или 7 години ще достатъчно "запазен" и на 100 000? Още повече дизел?
  13. Понеже съм бил и аз при Омбрето, но съм работил и в сервиз (по-точно аз ръководех сервиза, не авто, но все пак за японска техника) да кажа- отчитайте и процента брак- неволно и допустимо количество негодност в една продукция. Още повече, че това са хора. Японците например дават до 2% брак в тази теника, скоято се занимавах. Сметнете сега колко коли минават през сервиза на Омбре годишно и колко от тях имат забележки и то за 100% от извършената услуга... Да отчетем и факта, че Омбрето работи не с оригинални части-качествени, но не оригинални. Не ме разбирайте погрешно- не го защитавам, просто нормално е да има и недоволни. Силата на сервиза е, че те са много малък процент в сравнение с доволните
  14. Ааааа може и повечко да е
  15. Ха ха, да, един приятел вдигаше 235 някъде от Сл.бряг към Бургас с Корола 1.3 Аз- 205 и с прелюдката и с рекса (точно колкото е по книжка). Интересно като моите коли и двете са вдигали точно колкото е по книжка, как има колеги дето вдигат много над това?
×
×
  • Създай нов...