F20A4
Фен-
Мнения
290 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-2 PoorОтносно F20A4
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.10.1980
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
София
Последни посетители
4150 профилни разглеждания
-
Скъпи колеги, днес се навършват 20 години от смъртта на великия Сена. Аз бях малък, когато Сена се състезаваше и не си спомням голяма част от неговата кариера, но си спомням ясно онази неделя, когато той катастрофира, и въпреки че бях на самоо 13 години, чувствах искрена тъга. И до днес Аертон ми дава вдъхновение за сила, амбиция и преследване на целите! Нека си спомним за него, за пилота, за състезателя, за човека Аертон Сена да Силва! Поклон!
- 1 reply
-
- 1
-
Ейй яко! Докто държах да не падне гардероба върху нас (както Атлас държи Земята на плещите си:-)) очаквах буквално да почнат да падат стените наоколо. Такова чудо не си спомням! Май и 77г. в София не е било толкова силно, а тогава е било много яко! Спете спокойно, щом това издържаха панелките няма ядове!
-
Е, да то е ясно, че не е безинджията. Просто веригата има политика да краде от клиентите си по един или друг начин. Или по-точно и по един и по друг начин. Така е - първо краде държавата с акцизи, данъци, мита и др., после рафинерията, която е на загуба наистина, но останалите фирмички около нея са печатнца за пари, после търговеца (бензиностанцията) и накря получаваме готовия продукт, който е всички знаем с какво качество!
-
Кажи в кой Шел е било? Бих го пробвал! Няма празен/пълен маркуч! Ами ако го свалиш от колонката и го върнеш обратно без да си зареждал нищо какво правим?! Мамят и на Лукойл- проверено-100%. Познат, който зарежда цистерна (наколко тона) му е излязло с около 10см по-малко! Да 10см в една цистернаса доста литри!И като знаем колко е "хубав" бензина смятай после как харчи 10, 12 и повече на сто!
-
Ясно- трябва да взема червени, но и с жълтите ще се оправя. Изясни ми се картинката. Последно- като стигна Калотина какво трябва да направя? Митница или?
-
Ще изкарам темата от "прахоляка" понеже ми предстои да си докарам нещичко след месец. Подробно е описано за процедурата в КАТ (Бг) и всичко е точно така, но как стои въпроса на място- в Германия/Австрия или коя да е държава, член на ЕС естествено? Отивам например аз, избирам си колата, пазарлък, плащам я и какви документи трябва да взема?1. Оригинален рег. талон2. Договор за покупко продажбаКакво още и какво още е необходимо за да я докарам до вкъщи? Има ли някой колега дето я е правил тази галимация скоро, а сподели опит?п.с. Предпочитам маршрута през Сърбия- необходимо ли е нещо допълниелно заради това, че е извън ЕС?
-
Впрочем грешка. Не може да смениш лагерите на двете, защото външната черупка на лагера е самата главина!
-
Ами да, гледам в мобиле.бг за прелюди на части. Обикновено главините свършват първи. Просто доста евтино ми се видя 80 кинта. Може да пробваш да извадиш вътрешната част от лагера на новата и да го сложиш на старата- обикновено тази част откъм шенкела заминава, отвън е ок. Ако няма да се справиш потърси си оригинал-втора вместо ново менте. Успех
-
Аз съм сменил и двете главини. Това явно е слабо място на тези коли. Започва с леко бръмчене, което се усилва. И двете съм ги сменил с оригинални втора употреба и цената им е около 80-90лв! Това чисто новото за същите пари незнам какво ще да е, но тази главина за под 300-350 чисто нова не съм срещал. Оригинална-над 500! От това е проблема с АБС-а сигурно, но не би трябвало да вие. Да не е от другото колело? п.с Не може ли с нагряване да се извади старата гривна и да се набие на новата главина?
-
Един господ знае какво ще се получи от такъв "букет" от спирачни елементи, всички изчислявани за собствения си модел.
-
Еийй пичове, Евала! Това ми е първата кола и тя завинаги ще си остане в сърцето ми. Каквато и да имам след това, това си остава най-истинската Хонда за мен! И как миришеше само вътре.. на японец. Невероятни спомени имам с нея!
-
А вие мислите ли, че един Акорд например внесен от Германия на 6 или 7 години ще достатъчно "запазен" и на 100 000? Още повече дизел?
-
Понеже съм бил и аз при Омбрето, но съм работил и в сервиз (по-точно аз ръководех сервиза, не авто, но все пак за японска техника) да кажа- отчитайте и процента брак- неволно и допустимо количество негодност в една продукция. Още повече, че това са хора. Японците например дават до 2% брак в тази теника, скоято се занимавах. Сметнете сега колко коли минават през сервиза на Омбре годишно и колко от тях имат забележки и то за 100% от извършената услуга... Да отчетем и факта, че Омбрето работи не с оригинални части-качествени, но не оригинални. Не ме разбирайте погрешно- не го защитавам, просто нормално е да има и недоволни. Силата на сервиза е, че те са много малък процент в сравнение с доволните
-
Ха ха, да, един приятел вдигаше 235 някъде от Сл.бряг към Бургас с Корола 1.3 Аз- 205 и с прелюдката и с рекса (точно колкото е по книжка). Интересно като моите коли и двете са вдигали точно колкото е по книжка, как има колеги дето вдигат много над това?