Limon y Sal
Фен-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Limon y Sal
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Дотук ясно... Мога ли да питам още нещо? 🤨 Положението е следното - след като двигателя се развърти, вече не прави този номер. Случва се само сутрин на студено. На мен логиката ми подсказва, че е нещо, свързано с горивото или EGR. Продухва се и тръгва на третия опит, тресе и като потегля, след 100 - 200 м се оправя. После може 10 пъти да спирам и паля, вече не прави този номер. Какво е мнението на знаещите? Дали да почистя първо този гаден клапан? Поздрави и моля за съвети. Майстори в София няма.
-
Здравейте колеги, Отскоро започна да пали трудно при студен двигател - припалва веднага при завъртане, но угасва и така 2-3 пъти. След това заработва, но на слух на 3 цилиндъра, и тресе. Чекът започва да мига. Като потегля, след 100 - 200 метра се оправя, чекът спира да мига, и след това пали нормално. Сложих кламера и показа грешки 1, 67 (нея си я имаше и преди) и 71/2/3/4. Друга особеност, която също си я имаше и преди е, че когато е вървяла (полутопла), трябва да върти, за да запали. На студено пали (когато пали 😁) от четвърт оборот. Моля за съвет! Благодаря и безаварийно!
-
Смених го и тръгна 😁 Благодаря!
-
В момента имам същия проблем Интересното е, че първо смених бобината и карах към 200 км без проблем, след което започна отново. Това, което проверих, беше куплунга на делкото - на трите двойки крачета измерих окоо 380 ома, тоест и трите датчика би трябвало да са в ред. Какво ще ме посъветвате?
-
И аз в момента съм на същото дередже
-
Колега, имам подобен проблем (виж темата ми). Как да проверя комутатора?
-
Благодаря за предложението, тези дни ще проверя още един път връзките и ще погледна и клемореда. Ще пратя съобщение, ако има нужда. Но всичко свети по таблото, също и когато угасне и пробвам отново, таблото светва.
-
Главното цъка според изискванията - четох описание във форума и за това колко пъти и как трябва да цъка. Чува се също как се включва бензиновата помпа. Разбира се, това не значи, че всичко е наред...
-
Да ти кажа, хич не съм обръщал внимание... май доскоро светеше, ама ха де 🤔 Ще сваля таблото, за да видя дали е изгоряла. Мистерията с писуканията е разгадана - радиото се обаждало да му сваля панела 😁 за жалост остава основния въпрос - защо гасне внезапно и след като изстине, пали без проблем... Предишния път беше бобината - преди да я сменя, не запали; след като я смених, тръгна нормално. Сега не смея вече да карам...
-
Сагата продължава - снощи отидох с един приятел да си взема колата от паркинга. Запали, се ето се казва, само като видя ключа, на четвърт оборот. Прибрах се на собствен ход без да гасне, само прекъсна леко един път. Сега вече съвсем не знам накъде - тръгна ли с нея, може във всеки един момент да угасне на най-неподходящото място... Забелязах, че лампичката на мотор-чека изобщо не свети. Как се сменят? Безаварийно на всички!
-
Точно така, светват и изгасват, но за свещите не знам вече - сигурно са такива 🤔 При поставяне на мостчето не мига нищо.
-
Свещите са NGK, най-много 5К Бобина NGK Върти си нормално, акумулаторът е нов.
-
Точно от това се страхувам... Пиуканията и при мен са след изваждането на ключа, но сега започна да пиука докато върти стартера. Мистика...
-
Зеленото ключе свети при контакт. Как се ресетва? Че съм нов в тази наука