Jump to content

yoto92

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно yoto92

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз имах такъв проблем , оказа се гарнитура на главата, но преди да разберем със сигурност, че е това ( загуба на антифриз, придърпване, загряване, бял пушек и най-вече тест за изгорели газове в антифриза) майстора предполагаше, че може проблемите да са в датчика за коляновия и разпределителния вал, или бензиновата помпа, тъй като при мен и свещите и бобините бяха нови. Другия вариант е блока да е крив, както има такова съмнение и при мен, което означава, че всичко се прави на ново и тогава вече човек може да се хвърли от някъде.
  2. Аз имах такъв проблем, дадоха ми два варианта, сонда на BOSH , която не е оригинална за модела и трябваше да се ,,побългари", да се реже и запоява , стуваше около 150 лв. и като цяло не ми препоръчаха този вариант , или оригинална на Denso , която стуваше към 280 лв. Сменя се точно за 5 мин, така че поне не се дават много пари за труд.
  3. Проблема се оправи чрез пилене и рециклиране на болтовете на задния мост. За съжаление не мога да дам по-подробна информация, какво точно прави майстора, но колата се оправи за няколко часа и цена за труд 105лв. Регулиращите щанги сигурно са по-добър вариант, но там парите са супер много.
  4. Тампоните са сменени, а амортисьорите са в добро състояние според него.
  5. Здравейте, наскоро си купих Honda FR-V 1,8 и съм много доволен, наред с всички процедури по обслужването на колата, стигнах до частта със задните колелета, които видимо бяха ,,разкрачени". Ходих на сервиз за регулиране, където ми казаха, че отклонението е доста голямо и няма как да се регулира, освен ако не си взема регулираща задна щанга за заден мост. Проблема е, че тази част е доста трудно откриваема и доста скъпа. До сега на един севриз ми я намериха от Германия на цена от 250 лв. едната. Някой пробвал ли е тази част и къде евентуално да търся за нея?
  6. Имам 1,2 л. бензинова мотор. Колата е изключително здрава и икономична. Има най-голямо пространство в купето, спрямо своите конкуренти в този клас и се усеща обемна и приятна вътре с много места за съхраняване на вещи. Обслужването не е никак скъпо, на мен смяната на маслото и филтрите ми излиза към 130 лв. Разхода ми е 6-6,5 л. средно, извънградско с 90км съм стигал и разход 4,5. Мотора е с верига, на която и трябват доста километри за да се смени , но подмяната и е 300-400 лв. без труда. Скорости, ходова част, двигател- не съм имал проблеми( караме я в семейството 8-ма поредна година) но си трябва обслужване на време. Проблеми, които се появиха за тези години са проблем с ABS системата, моята на практика няма в момента и раздънкване на перката за климатика. Сменял съм пистов ремък и тампони, като тампони на предно ляво колело с труда излезе 230лв, което не е евтино, но пък се разваля много рядко. Аз съм много доволен от колата. Всичко останало като накладки, дискове, акумулатор са си консумативи.
×
×
  • Създай нов...