Nashimento
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
10 NeutralОтносно Nashimento
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
При последното обслужване е съобщено (не съм бил лично), че ще поръчат семеринга за скоростната кутия и ще се обадят. Два дни щяло да отнеме, сваля се двигателят. Опасността е да не се смеси маслото на скоростната кутия с двигателното. Някой друг да е минал по тази кампания? Колата е Сивик Седан 1.5 турбо CVT, закупена нова от Бултрако през 2020 (произведена 2019).
-
Резервната гума вече е монтирана. Най-общо казано - OEM комплект от онлайн магазин COX MOTOR PARTS, струващ 190 паунда + 28 лв. доставка до София. Включва резервна гума 125/80/16 с джанта (гумата е KENDA, Made in China, DOT 2019 год.), шайба и закрепващ болт за гумата, крик, дръжка за крика, ключ за гуми, поставка за инструментите от стирпор, която стои над гумата, стикер (макс. 80 км/ч), стикер за налягането на гумите, който включва и резервната (1:1 със стикера, който е залепен на вратата, но вкл. и резервната гума). След монтажа старата поставка, компресорът и пяната се оказват излишни. А това е стикерът и оригиналният номер от кашона:
-
Миризма на бензин е нормално да има, зависи колко е силна. И при моята я има, но нивото е ОК. Моята е не по-рано от декември 2018 произведена. Ще се ориентираш, като отвориш предния капак. Огледай някои от маркучите, имат висящи стикери с дата на производство. Също виж стъклата - ако има една самотна 8- ца - 2018 е. По VIN не можах да я разчета, затова са ориентировъчни данните. Виж маркучите ниско зад двигателя.
-
От началото на юли вече притежавам коментирания автомобил - 1.5 CVT, седан, ELEGANCE. Не е фейслифт - все още го няма в България фейса, нищо че в сайта присъства. Взех го на добра цена - последни бройки на склад . Засега съм доволен, ще споделям всичко, което ми прави по-особено впечатление. Вече има навъртени 400 км. Да, маслото мирише на бензин, но нивото му не се е покачило. Конкретният автомобил е произведен през декември 2018. Допълнително взех по-скъпите текстилни стелки, леген за багажника и секретни гайки. От Англия поръчах резервна гума - благодаря на колегата tedynaidenov за линка и за отзивчивостта като цяло, както и благодаря на останалите колеги - участници в темата. Гумата я поръчах днес и я очаквам. Искам да подчертая, че няма да съм главен ползвател на автомобила, а по-скоро ще отговарям за поддръжката му и ще го карам от време на време.
-
@tedynaidenov, много ти благодаря за изчерпателния отговор! Аз искам колата задължително да е със CVT. Също така автомобилът ще нощува навън при относително суров зимен климат и ще се кара на къси разстояния често. Представи си с колко фактора трябва да се съобразя, за да взема тази хонда. Толкова уважавам и харесвам тази марка, конкретния модел също, но трябва да си призная, че са се изложили в случая, доста при това. Това с накладките и ламарината не е проблем (и при тойотата са вестници, и там сглобката не е перфектна, турска е, без да храня някакви предразсъдъци от този факт). Проблемът ми е, че сегашният ми автомобил не е никак пъргав (1,6 бензин, 132 к.с., атмосферен, ръчни скорости) и искам нещо по живичко и задължително автомат. Мисля, че сивикът би ми паснал, стига да не беше този проблем. Интересно ми е какъв по-конкретно е проблемът с интериора при теб? Качих се на колата по време на изложението и много ми хареса. Ниво Elegance е идеално окомплектовано, качеството на изпълнение е задоволително. Ще послушам съвета ти и ще покарам колата. Не ми се скача на тойота хибрид, единствено заради лошата динамика. А и дизайнът на сивика много ми допада. Благодаря още веднъж за включването ти в темата!
-
Здравейте, колеги! Поводът да се регистрирам във форума е, че възнамерявам да закупя нова Honda Civic Sedan 1,5 Turbo, бензин, CVT. В момента карам Toyota Corolla E17. Хондата много ми допада. Знам, че сглобката е турска, но при днешната глобализация нямам предразсъдъци относно това (и тойотата ми е сглобена в Турция, а не съм имал никакви сериозни проблеми). Не съм тествал колата, но някак си съм сигурен, че ще ми допадне. Огледах я подробно на автосалона. Като се разчетох, разбрах за проблема, който е характерен за този мотор, известен като "Oil dilution" или смесване на бензина с маслото, поради недостатъчно изгаряне, особено на студен двигател. Видях и темата за този проблем във форума. Истина ли е, че вината е в инжекторите и че само софтуерно може да се коригира? Моля, в тази тема, собствениците на конкретния модел (1,5 турбо) да споделят своя опит: - Наличен ли е проблемът при тях? CVT или ръчна е скоростната кутия? И при двата варианта еднакво ли е застъпен проблемът? - Какъв е стилът им на шофиране? Какво разстояние изминават (пътували ли са на дълги разстояния в чужбина например)? - Какъв е пробегът на автомобилите им в момента? - Вярно ли е, че заради този проблем, гаранцията вече е 5 години или 150 000 км? Бих искал да знам, въпреки този проблем, мога ли да разчитам на тази кола? Да се кача и да стигна до Мюнхен например, да я натисна по аутобана, без да си мисля, че ще смеси бензин и масло и ще ми трябва репатрак? Между другото, имате ли представа къде е произведен самият двигател - някъде четох за UK, а скоростната кутия (CVT) в Япония, но не съм сигурен. Благодаря предварително на отзовалите се! Кара ми се тази хонда и колебанията ми са свързани само с този проблем. P.S. Сега чета и за генерален проблем с климатика. Не съм сигурен дали компресорът е дефектен. Нека колегите споделят своя опит. Това е целта на темата.