Jump to content

Димитър Михайлов

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно Димитър Михайлов

  • Ранг
    accord7ts

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i CL9 Type-S 2008 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Адаш, в Гърция също ми се случи, а там над 110 не съм карал заради ограниченията. Купих ново реле, ще видим това лято на път до нашето море или до гърция дали пак ще се случи. Благодаря за информацията относно това, че над 160 спира климатика
  2. @Vicente В София ли я рециклира и ако да къде. Сега забелязах че си от ВТ
  3. Здравейте помпата на хидравликата е ремонтирана с нови О пръстени и лагер, но пак тече. Възможно ли е да се е амортизирала и гумичките вече да не уплътняват добре? Заслужава ли си да се пробва още веднъж на майстор или да търся втора ръка помпа от кола с малко километри и да се моля да не тече? Също така има ли разлика между помпите на 2.4, 2.0 и дизеловите ?
  4. Освен Type S липовете, броните на фейсовите седанови акорди 2007/2008 еднакви ли са между бензиновите и дизеловите модели?
  5. При каране по магистрала лятно време след изминати 300км изведнъж спира да духа климатика. Чува се перката че върти, просто сякаш някъде някоя клапа затваря. Случвало се е да спра да заредя гориво (около 15мин почивка) и след това да почне пак да духа. Мисля че се случва по-често при каране с над 160км. Но може и да е просто при по-високи температури навън да се прецаква - все още не мога да намеря начин в който да спира всеки път. На някого случвало ли му се е и моля за насоки
  6. При палене на колата от време на време светкат ABS и VSA и след няколко секунди изгасват. Забелязал съм че става по-често, когато е студено навън. Някой има ли идея какво се случва
  7. За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти.. - потенциометър за газта - 500лв - слаба черта - полуоски с карета - 500лв бройката втора ръка (бултрако нова 1650лв) - слаба черта (ще ти вибрира при ускорение между 20-40 а после и над 100) - проблеми с помпа на хидравликата - слаба черта - вие/капе/тече - нова 1200/ ремонт 500 / комплект О пръстени с лагер 250лв. - проблеми с маркуча за високото на хидравликата - скъп нов - правили ги уж нз моя все още е ок. - стъклоповдигачи - слаба черта - харчи масло - нормално било за хонда и зависи как я караш - Гумички и цедки VTEC/VTC - запушват се - педала на съединителя почва да щрака при натиск - слаба черта уж се пръскало тва онова идва и изчезва когато си реши - дразни - задни лагери - увиснала броня - слаба черта - решението сам да си сложиш нещо да поддържа да не увисва - предна броня - 500 лв - type S липове - не се намират, ако намериш - скъпо - Газ - 1200 да сложиш - 15 разход градско. През 20к реглаж клапани - Недай си боже да се наложи да сменяш брони тн ще се видиш в приключение ако е type s. - Флаш/тунинг по-рано пускане на VTEC и лимита да е 8к а не 7200 - 500лв За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел. По-скоро някоя масовка, за която има части бол поне да не го мислиш. А и също майсторите трябва да са специални да разбират от хонди, че при смяна на съединител ми счупиха един датчик за километража та и там филми...
  8. Здрасти колега при мен беше датчик за положението на педала на газта. Той се намира под капака точно пред пасажерската седалка и жилото от педала на скоростта влиза в него. При мен се усещаше на 5та с постоянна скорост леко придърпваше и сякаш удрям силен вятър и колата се забавя леко. Смених го и от тогава нямам проблеми. Оригинален ми излезна около 500лв. Има опция да си вземеш 2ра ръка, но аз като четох се оказа слаба черта, така че не се знае и 2рата ръка кога ще сдаде багажа. Има колеги, които ги ремонтирали като пробиват дупка и пръскат с контактен спрей и след това запояват дупката.
  9. Здравейте аз съм с 2.4 тайп ес и преди 2 години скъсах дясна полуоска. Смених лява и дясна с някви боклуци за 400лв общо и между 30-40км/ч тресе. Новото което забелязах е около 120км тресе и волана, като при 140-150 той спира да тресе. Предполагам и това е заради каретата. Проблемът е че изхвърлих старите оригинални. Какво бихте съветвали ? Да търся втора ръка ОЕМ лява и дясна полуоска с каретата и преди да ги сложа на колата да ги пратя да ги рециклират? Чудя се да взема ли и дясната с лагера, където влиза в скоростите, освен крайната с каретата? Колата ми е 2008 година. Полуоски от ангичанки дали ще свършат работа?
  10. Здравейте, колата почна да влиза ежедневно в авариен и е време да го сменя тоя потенциометър. Четох из темите и се пише, че нов се намира за 350лв. Може ли да ми кажете от къде точно, защото аз намирам единствено на 450лв. Благодаря
  11. Не е нов, свален е от незнайна Хонда в Омбре. Ще разгледам кабелите около него, дано да е от там
  12. Здравейте колеги, моторът е 2.4. При мокро време светва VSA-то и чека и колата влиза в авариен режим. Последно при смяна на съединител майстора ми счупи сензора на скоростната кутия. Откакто го смени почнаха тия ядове. Също понякога ако карам и като натисна съединителя за 2-3 секунди в движение колата загасва. Някой сблъсквал ли се с подобни проблеми? Поздрави!
  13. Здравейте, след смяна на съединител в момента в който опитам да тръгна на скорост колата почва да мига и цъка се едно няма ток и свети VSA-то, падат оборотите и накрая гасне. След като изгасне повече не се пуска. След откачане на акумулатора, паля с натиснат съединител. В момента в който го пусна, колата изгасва. Също така работеща колата във въздуха в сервиза на стенд с натиснат съединител, в момента в който гумите докоснат земята колата гасне. Имате ли някакви идеи. Майстора провери всички датчици и каза че ги е щракнал.
×
×
  • Създай нов...