Димитър Михайлов
Фен-
Мнения
63 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно Димитър Михайлов
-
Ранг
accord7ts
Profile Information
-
Кара
Accord 2.4i CL9 Type-S 2008 sedan
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
На моята сложих AEB. Никакви ядове
-
@Vicente В София ли я рециклира и ако да къде. Сега забелязах че си от ВТ
-
Здравейте помпата на хидравликата е ремонтирана с нови О пръстени и лагер, но пак тече. Възможно ли е да се е амортизирала и гумичките вече да не уплътняват добре? Заслужава ли си да се пробва още веднъж на майстор или да търся втора ръка помпа от кола с малко километри и да се моля да не тече? Също така има ли разлика между помпите на 2.4, 2.0 и дизеловите ?
-
При каране по магистрала лятно време след изминати 300км изведнъж спира да духа климатика. Чува се перката че върти, просто сякаш някъде някоя клапа затваря. Случвало се е да спра да заредя гориво (около 15мин почивка) и след това да почне пак да духа. Мисля че се случва по-често при каране с над 160км. Но може и да е просто при по-високи температури навън да се прецаква - все още не мога да намеря начин в който да спира всеки път. На някого случвало ли му се е и моля за насоки
-
При палене на колата от време на време светкат ABS и VSA и след няколко секунди изгасват. Забелязал съм че става по-често, когато е студено навън. Някой има ли идея какво се случва
-
За 3 години нов внос Хонда всичко, което ми се счупи, според форума, било слаба черта. Се едно тая кола има само слаби черти.. - потенциометър за газта - 500лв - слаба черта - полуоски с карета - 500лв бройката втора ръка (бултрако нова 1650лв) - слаба черта (ще ти вибрира при ускорение между 20-40 а после и над 100) - проблеми с помпа на хидравликата - слаба черта - вие/капе/тече - нова 1200/ ремонт 500 / комплект О пръстени с лагер 250лв. - проблеми с маркуча за високото на хидравликата - скъп нов - правили ги уж нз моя все още е ок. - стъклоповдигачи - слаба черта - харчи масло - нормално било за хонда и зависи как я караш - Гумички и цедки VTEC/VTC - запушват се - педала на съединителя почва да щрака при натиск - слаба черта уж се пръскало тва онова идва и изчезва когато си реши - дразни - задни лагери - увиснала броня - слаба черта - решението сам да си сложиш нещо да поддържа да не увисва - предна броня - 500 лв - type S липове - не се намират, ако намериш - скъпо - Газ - 1200 да сложиш - 15 разход градско. През 20к реглаж клапани - Недай си боже да се наложи да сменяш брони тн ще се видиш в приключение ако е type s. - Флаш/тунинг по-рано пускане на VTEC и лимита да е 8к а не 7200 - 500лв За 13 бона кола на толко години и толко претенциозна откъм части аз лично не бих си взел. По-скоро някоя масовка, за която има части бол поне да не го мислиш. А и също майсторите трябва да са специални да разбират от хонди, че при смяна на съединител ми счупиха един датчик за километража та и там филми...
-
Здрасти колега при мен беше датчик за положението на педала на газта. Той се намира под капака точно пред пасажерската седалка и жилото от педала на скоростта влиза в него. При мен се усещаше на 5та с постоянна скорост леко придърпваше и сякаш удрям силен вятър и колата се забавя леко. Смених го и от тогава нямам проблеми. Оригинален ми излезна около 500лв. Има опция да си вземеш 2ра ръка, но аз като четох се оказа слаба черта, така че не се знае и 2рата ръка кога ще сдаде багажа. Има колеги, които ги ремонтирали като пробиват дупка и пръскат с контактен спрей и след това запояват дупката.
-
Здравейте аз съм с 2.4 тайп ес и преди 2 години скъсах дясна полуоска. Смених лява и дясна с някви боклуци за 400лв общо и между 30-40км/ч тресе. Новото което забелязах е около 120км тресе и волана, като при 140-150 той спира да тресе. Предполагам и това е заради каретата. Проблемът е че изхвърлих старите оригинални. Какво бихте съветвали ? Да търся втора ръка ОЕМ лява и дясна полуоска с каретата и преди да ги сложа на колата да ги пратя да ги рециклират? Чудя се да взема ли и дясната с лагера, където влиза в скоростите, освен крайната с каретата? Колата ми е 2008 година. Полуоски от ангичанки дали ще свършат работа?
-
Здравейте, колата почна да влиза ежедневно в авариен и е време да го сменя тоя потенциометър. Четох из темите и се пише, че нов се намира за 350лв. Може ли да ми кажете от къде точно, защото аз намирам единствено на 450лв. Благодаря
- 1 reply
-
- p2138
- потенциометър
-
(+ 1)
Тагове:
-
Здравейте колеги, моторът е 2.4. При мокро време светва VSA-то и чека и колата влиза в авариен режим. Последно при смяна на съединител майстора ми счупи сензора на скоростната кутия. Откакто го смени почнаха тия ядове. Също понякога ако карам и като натисна съединителя за 2-3 секунди в движение колата загасва. Някой сблъсквал ли се с подобни проблеми? Поздрави!
-
Здравейте, след смяна на съединител в момента в който опитам да тръгна на скорост колата почва да мига и цъка се едно няма ток и свети VSA-то, падат оборотите и накрая гасне. След като изгасне повече не се пуска. След откачане на акумулатора, паля с натиснат съединител. В момента в който го пусна, колата изгасва. Също така работеща колата във въздуха в сервиза на стенд с натиснат съединител, в момента в който гумите докоснат земята колата гасне. Имате ли някакви идеи. Майстора провери всички датчици и каза че ги е щракнал.