Jump to content

georgiev87

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно georgiev87

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Не бях питал кое колко е и затова исках мнение,при положение,че ми казва само крайната сума,според мен взима малко повече от нормалното,смятайки филтрите към 100 лв,масло за двигател към 150 лв,мога да гадая за скор.кутия масло колко е сложил за опресняване,предполагам 2 л. И дали е слагал филтър там,труд слагам 100 лв ,фреон 50 лв макс,както и да е ...
  2. Благодаря на включилите се,аз имам доверие на майстора,не за първи път ходя при него,просто не съм запознат с пазарните цени явно.Цената е крайна с материалите.Предполагам,че е закупено няколко литра масло за скоростната,защото ми звъня сутринта да ме пита за опресняването,че е нужно.Бях му оставил последно около 2 л. остатъчно количество масло за скоростната кутия,толкова беше останало от миналогодишната смяна изцяло на маслото за скоростната кутия.
  3. Здравейте,карам Хонда Акорд 7 ген,2.4i. автоматик.Ще се радвам ако отговорите каква е справедливата сума за смяна на маслото на двигателя+ съпътстващите филтри,опресняване на маслото на скоростната кутия(мин.година беше сменено и остана към 1.5 л.).Отделно доливане на малко количество фреон,има съвсем лека загуба. P.S. Платих 570 лв и ме тормози мисълта,че сервизния майстор ме е прекарал донякъде.Благодаря предварително на всеки отговорил!Лек ден и безаварийно каране!
  4. Отиди на диагностика,може би ще се наложи смяна на датчика,аз го минах този път с нов датчик смяна и вече е наред.Но специалист трябва да се произнесе.
  5. Здравейте,извинявам се предварително за някои биха казали малоумния въпрос,та питането ми е при положение,че няма да карам Хондата си за 2 седм.(пътуване в чужбина),редно ли е да дам на познат ключа да я кара 2-3 пъти или припалва.Колата е в гараж и март месец тази година сменях акумулатора.А занимавам началото на ноември.Мерси предварително на включилите се в темата.Лек ден и безаварийно каране на всички!
  6. Здравейте,искам да запитам колко литра HONDA ATF-DW1 за авт.скоростна кутия масло е необходимо за смяна на Honda Accord VII 2.4i AT? Благодаря,предварително!
  7. Възможно е да съм се филмирал,при равномерно подаване на газ не го прави тоя проблем,днес я карах 4 часа и не отчетох такова придърпване.За смяната на маслото на скоросната кутия на колко км ми препоръчваш да го сменям,някъде четох,че между 30-50 хил.км е нужна подмяната му,но това е относително.Благодаря,предварително!
  8. На посочените горе 15 000 км,при закупуването на колата е сменено на скоростната кутия маслото,а на двигателя е обичайната смяна в годината веднъж.
  9. Здравейте,имам леки съмнения за проблем в колата.Надявам се да разбера от вас дали са основателни.При нормално ускорение на автоматика между 40 и 50 км от няколко месеца възниква леко притрисане(в рамките на 2-3 сек.),след това нормално си се ускорява.Ако реша да я форсирам по бързо не се появява притрисането. От година и половина я карам,в началото го нямаше това.Изминал съм към 15 000 км с нея(колата е на 280 000 реални км).Въпроса ми е дали е сигнал описаната ситуация да посетя сервиз.Благодаря предварително на всички,които се включат за съвет.
  10. Здравейте,колеги.Днес ми светна лампата за горепосочената грешка след като се качи познат на задната седалка.Та въпроса ми е нещо сериозно ли е като индикация и дали мога да продължа да си карам хондата акорд 2.4 АТ без притеснения.Лек ден на всички и безаварийно каране,и същевременно благодаря на всички отзовали се на въпроса!
  11. Колата е без катализатор(пропуснал съм да спомена),кой е най-удачния вариант според теб.Има ли вариант да се кара без такъв.Благодаря ти,предварително!
  12. Здравейте,карам accord 2.4 AT 2004г. Вчера ми светна Check-a на двигателя и днес като я качиха на диагностика се оказа,че са заминали два датчика,свързани с връзка към акумулатора,които ще сменя.Другата грешка,която изскочи е свързана с катализатор.Възможно ли е да се кара без катализатор колата и да не се появява пак тази грешка,автомонтьора ми спомена,че рано или късно системата пак ще го търси катализатора и ще трябва да се сложи такъв.Дали е възможно да се избегне монтирането на такъв или е по-добре да го послушам и да се сложи катализатор.Благодаря на отзовалите се,предварително!
×
×
  • Създай нов...