Jump to content

gogosk

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gogosk

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 17.08.1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Козлодуй
  1. Един приятел имаше сащия проблем и си взе от тук http://forum.eshop.bg/viewtopic.php?p=370614#370614 интегралчето и сега вече няма проблем .
  2. Благодаря за помощта. Тъй като не съм от София ме интересуваха адреси и конкретно качеството след поставянето. Но в понеделник ще се сменя, няма как Още веднъж благодаря.
  3. Привет колеги, къде в Сф е най-приемливо и качествено поставянето на стъкла.За Кобра сервиз става въпрос. Благодаря на всички отзовали се.
  4. Колега и аз карам 1,8 97-а година. Последния фейс както ти казваш, но е спорно дали е 5 или 6 генереция. В различни сайтове различно инфо по този въпрос. Но ти питаш съвсем за други неща.Моята е внос от Германия, взех я на скромните 88к км. Много скептици ще кажат, че може би е на 388 000, но не ми се влиза в спор с никой. Колата я взех юни месец 2007 и от тогава освен първоначалното норамално обслужване (ремъци, филтри и масла) друго не съм пипал. Даже ролките не съм сменял - бях в изключително здраве.За този двигател F18A3 отзивите не са прекрасни, но ако се държиш прилично с колата, поддръжка, масалце хубаво, не много голям стрес в лютеницата ще те слуша и ще бъдеш много доволен. За конфорта няма да усетиш разлика - и старата ти е същата. По-тромава е действително, но ако мислиш да си пистак си вземи CRX или нещо друго по-спортно. По мое виждане (всъщност ме удовлетворява) на първа до 7000 оборота отиваш на приличните 60-на км за 2-3 секунди. Това ми се случва много рядко но е факт. За разхода - същия като с дву литровия мотор (което е в плюс за 2,0 все пак повечко коне).Има си кусури в същото време - маневреност, слаби ламарини, англичанки са, и някой дреболий основно в притропване на пластмаски, и не много добри уплътнения.В общи линий ако няма да се набутваш с пари я взимай - особено ако си сигурен в човека и в колата, която ти се предлага. Но ако просто робуваш на идеята за ъпгрейд - то наистина вложи за нещо поне след 2004-а. Поне това е моето мнение и моя мерак. Искам също да я сменя, но не бих го направил за кола само с 2 годинки по-млада. Все пак ти сам си решаваш .
  5. Колега, по-скоро на стругар да му отнемат милиметър-два (както се казва една стружка да му пусат), после с финна шкурка шлайфаш феродото на накладките да го изправиш и него, и пей сърце.Другия вариант, нови дискове - в www.kanex.bg мисля че все още предлагат комплекти дискове и то на добри пари съобразно качеството естествено .
  6. Благодаря за бързите отговори Ще проверя още днес и двете възможности. Дано се реши проблема.
  7. Привет колеги. Не смятам, че проблема е много голям, но все пак доста ме озадъчава в последно време, а не намирам обяснение какво може да е.Предварително да кажа, че не открих подобна тема с търсачката и за това търся помощ.Става въпрос за Акорд 1,8 97-а година, седан - англичанка.Проблема се състои в следното: При маневра на зад с пълен десен волан и сравнително малка скорост, се чува гаден стържещ звук от към дясното колело (предното). Звукът наподобява търкане на гумата в желязо, но не е това причината. Прегледах всичко по предницата но оставам в недоумение. Не мисля, че е и от хидравличната помпа, или рейка, тъй като това стържене не се получава абсолютно всеки път когато правя маневри. Нивото в казанчето на ХП е почти на max и не се губи при пълен завой. Вижда се, че помпата работи правилно когато се навие волана до край. Тогава изходния маркуч започва леко да трепти от налягането което се образува. Странното е, че преди няколко дни ми се стори че същия звук се чу и в ляво. Чудя се може ли да бъдат карета (но те имат характерно потропване а тук звука е друг) и се чува само на зад. При пълен десен/ляв на пред няма никакви такива шумове, независимо от неравностите.Започвам да си мисля, че е възможно от спирачките нещо да е, но дали правилно мисля? Накладките са ми добри, но дисковете леко са набраздени и при по-голям натиск (но каква е разликата като движението е на зад) да задира накладката по ръб от диска?Ще се радвам на всяка идея и някаква помощ, че леко ми се заформиха нерви с това звучене . Благодаря на всички с предложения
  8. Хайде и едно 12 годишно, ама лачено седантче и от мен.
  9. gogosk

    !?!?!?!?!

    За такива разстрел, без въпроси и присъди.
  10. Интересна темичка се заформи - специални поздрави към автора и дано все повече хора (не само членове на форума) се замислят защо, как и какво се случва. А отговора не е никак сложен.Прочитайки всичките мнения до момента, ясно се вижда цялостната ситуация в страната, а и не само в БГ.Кой купува - какво и колко?Риторичен въпрос с прост отговор: Купува този, който все още може, който има скътани парички, или все още бизнеса му върви, който все още може нещо да открадне, или да припечели - с труд, ум и с каквото може.Какви са нивата на заплатите в тази държава (не само в последните месеци)? Според официалната статистика и НОИ средно за страната заплатите растат. ОК, а колко сектора работят в страната? Колко сфери на производство имаме/останаха работещи (доста мнения се изказаха по този въпрос), колко пари влизат в хазната, а колко в работодателите? Колко фирми работят с едно, а не както е масово с двойно счетоводство? Всичко това формира средната НИ работна заплата в милата ни родина. А спрямо цените, покупателната способност с тези работни заплати намалява. Какво означава това? Може би стагнация, или просто свиване на пазара заради масова психоза от световна финансова криза.Кой предизвика финансовата криза и какво представлява самата тя? Анализа беше направен много преди нова година. Най-силно се усети в Щатите и Англия? Нормално, всичко тръгна от техните финансови политики. Правителствата им субсидират и дотират големите финансови институций. Защо ли? Може би и там съществуват корупционни модели и хора от високите етажи на властта имат участия в подобни институций.Кой разреши на тези огромни и реномирани банки такъв хаос с имотните ипотеки? Колко фалирали фирми са последицата на това безумно разхищаване на милиони долари?Логично когато фалират крупни производители в Европа, Азия, Сащ, то фалират и малки предприятия в мижави държавички като нашата. Аз никога не съм си пазарувал от "Кремиковци", или "Стомана". Но техния пазар загина заради тази криза (измислена, или реална). Подобно е положението и в другите сектори на производство.А относно търговията и големите вериги магазини. Има едно просто правило.Не може да се оскъпи продукция от един производител в рамките на ЕС, предлагани от една верига магазини с определен количествен процент, съобразно транспортни разходи, и/или форсмажорни обстоятелства.И тук е логично - бензин А 95 е съизмерим в цена приблизително 1:1 за БГ и за Испания. С разликата от валутата. Съответно техния бензин е по-скъп за нас ... нали?Много може да се обсъжда, нонаиситна е важно да спрем да бъдем роби и да чакаме някой да ни оправи.Определено ни оправят, но май все от към заднешком вече 19 години.Съжалявам за дългия пост. Но определено темата ми хареса
  11. Както и да се нарича този ограничител, то и по-старите също го имат .И при мен на място (на свободна) сработва някъде в порядъка около 4500 оборота. Веднъж си направих експеримент: Изпреварих на 1-ва с газ до ламарината - окло 6800 оборота сработи ограничителя. Идеята на датчика е при критични обороти да прекъсва импулсно захранването към цилиндрите. По този начин се предотвратяват нежелани последствия. Има вариант да се променят параметрите, или дори да се избегне това ограничение, но какъв е смисъла?Колата ти е ОК, не се притеснявай .
  12. Здравейте колеги. Честита коледа на патерица и весело посрещане на новата 2009-а.Въпросът който отправям не е конкрено за моя Акорд, но все пак се отнася за абсолютно същия модел, който е на мой приятел. А именно - Accord 1,8ELS 96г.Питането е дали някой е обръщал внимание на греста, която фабрично е поставена от завода производител (в Англия)?Приятелят ми си сменя външно каре, но е разглобил и двете полуоски. Тъй като си има собствен сервиз и е доста вътре в нещата остана учуден от това което видя. Външните карета (и двете) са с черна графитена грес, а вътрешните са с някаква бяла, която никой не знае каква е и по какви причини е сложена такава. Според него, до момента не са сменяни карета и полуоските не са сваляни никога. Следователно тази грес е сложена в завода производител. Ето защо би искал да разбере каква е тази грес и с каква цел е сложена такава, която се различава от греста за външните карета?Благодаря на всички които се отзоват с някакво мнение и още веднъж да ви е Честита, Спорна и Успешна новата година.
  13. За шапките и аз така предположих. А дългите просто няма начин да се настроят отделно от късите. С повдигането им се мести целия рефлектор, съответно при хоризантални дълги късите са в короните на дърветата .
  14. Да фаровете са сток.А за крушките със сигурност тези които в момента са на дългите са Н1. Ще проверя в мануала какво точно се предписва за модела. Напълно е възможно някой да е сменил преди мен с грешни.
  15. Благодаря за отговорите колеги. Определено има някаква дивотия в тези фарове и ще се наложи да разконспирирам тая история.Значи крушкитеми са "Н1", е не знам дали са китайски, или не, но предполагам че в случая проблема не е точно в самите крушки. Ще поясня защо:Да предположим, че крушките са фалшиви, или изместени в самите гнезда с около милиметър-два. Резултата би следвало да бъде слаба светлина и леко изместване на снопа в дадено направление.Абстрахирайки се от силата на осветеност (защото тя е доста голяма все пак на дълги) резултата е абсолютно идентичен и за двата фара. Представете си една права линия по хоризонталната права, например 50 метра пред колата. На къси осветената повърхност е в нормата както трябва да бъде - виждате ги тези 50 метра като на къси си . Превклювате на дълги и осветената повърхност остава отново 50 метра само че с доста по-голям интензитет в първите 5 метра пред колата. Ефекта е че дългите светят по-ниско от късите светлини. А както знаете при двусекционните фарове на дълги светят едновременно и къси и дълги. Изводите са два според мен. За единия просто не ми се мисли изобщо. Първият е, че при мен е възможно късите да са ми от вътрешната страна, а не както е нормално външната секция на фара да е с къси. Но сравнявайки ги с друга абсолютно същата Хонда, при нея си е нормално. Ако обърна захранването на практика ще получа къси светлини с по-концентриран лъч (поради по-малкия обем на секцията на фара), който ще бъде регулиран на необходимото ниво - съответно ще успея да повдигна новите къси, а от там ще повдигна и новите дълги, но осветения участък по правата линия няма да се промени съществено от преди като разстояние при преминаване на дълги, поради качеството на светлинния сноп от по-големия обем на външната секция, която вече ще излъчи дългата светлина.На ред стова да спомена, че в нея (външната секция) има едни "Шапки", които не ми е ясно точно какво правят. Разсейват, или концентрират светлината на зад към рефлектора, след което тя бива излъчена?Втория извод е доста по-възможен според мен, но нямам точно обяснение за него.Вариант ли е да бъдат обърнати самите рефлектори? В смисъл, рефлектора от десния фар ако заеме мястото на левия, то ефекта ще бъде отново външна секция къси - вътрешна дълги, но вече дългите вместо на долу ще са в посока на горе. Фактически изпълнява се условието, при стационарно положение дългата светлина да е видимо по-високо от късата светлина. Не коментираме вече далечината - тук се намесва фактора крушки и мощност.Въпроса ми е би ли могло това да е причината, има ли шанс да ги обърна така както си мисля и дали рефлектора има еднаква форма, и няма значение как ще се завърти вътре в самия фар? Ако си отговоря на тези въпроси без да разглобя фаровете ще пристъпя естествено към голямата заигравка .В същото време изобщо не личи да са ми отваряните фаровете, за да са разменени местата на рефлекторите. И оставам в голям Шах.Извинявам се много за дългия пост, но исках да обясня по-подробно какво е положението.Благодаря на всички отзовали се още веднъж.
×
×
  • Създай нов...