Красимир 88
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Красимир 88
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
plovdiv
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Забравих да допълня,че скоростите са ръчни и нямамкнижка на автомобила. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам на малко помощ.Колата държи нормална температура,първия пост го копирах от друг колега защото описанието на проблема е същото с разликата че имамалки петна от масло в охладителната течност.
-
Хонда cr-v 2-ра генерация,2005г. 2.2i-ctdi,фейслифта. Губи охладителна течност,налях 5.5л.масло а след като постоя известно време качи маслото малко над максимум,със старотомасло нивото беше същото и губи постоянно течност във разширителния съд на водния радиатор. Има и петна от масло в охладителната течност.
-
Благодаря за отзива.
-
Забравих да допълня,че скоростите са ръчни и нямам книжка на автомобила. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам на малко помощ. Колата държи нормална температура,първия пост го копирах от друг колега защото описанието на проблема е същото с разликата че има малки петна от масло в охладителната течност.
-
Хонда cr-v 2-ра генерация,2005г. 2.2i-ctdi,фейслифта. Губи охладителна течност,налях 5.5л. масло а след като постоя известно време качи маслото малко над максимум,със старото масло нивото беше същото и губи постоянно течност във разширителния съд на водния радиатор. Има и петна от масло в охладителната течност.
-
Здравейте, От скоро баща ми кара Honda CR-V III 2007 2.2 iCTDi. От както е взета са смененени маслата и филтрите. Двигателното е Yacco (5х30 ако не се лъжа). Вчера, след изминати около 300 км. дълъг път, установява, че нивото на охладителната течност е намаляло, а нивото на маслото - около сантиметър над горната дупка. Долял е вода, около 700 мл. и е изминал още 300 км.. Охладителната течност отново е загубила ниво и след доляти още около литър дойде където трябва. Нивото наслото между първото и второто доливане не е променено. Няма признаци за пресичане, няма балони и мазни метна в разширителния съд. Видимо няма и течове. Колата има DPF филтър, но няма светеща лампа или записани грешки. Има една особенност - при покупката нивото на маслото беше над максимума, но го отдадохме на това, че са сипали повече. Майсторът, който прави обслужването е обяснил, че при този модел маслото се измерва секунди, след като си загасил двигателя и е нормално при по-дълъг престой да качва нивото (имало някакъв клапан, който отварял след загасяне и връщал маслото в картера). След смяната, при студен двигател маслото е било над максимума, но малко след изгасяне - малко под максимума, като майсторът е казал, че така трябва да бъде. Колата върви нормално и с нормална температура на антифриза. Прави ми впечатление, че турбината се усеща едва след 2500 оборота, тогава има осезаема тяга. Не съм карал друга с този двигател и не знам дали е нормално чак от 2500 оборота да ускорява по-сериозно. Иначе поддържа 140-150 без проблем. Няма и пушек. При поставена хартия на ауспуха и форсиране за 30 секунди, няма петна. Чува се нещо като гъргорене при подаване и поддържане на газ - подобно съм чувал на някои бензинови автомобили (като аванс...). Въпросите са ми, как се мери маслото при модела и до къде трябва да е в различните ситуации и имате ли някакви предположения за описания проблем. Благодаря предварително!
-
В случая става въпрос за 2-ра генерация,фейслифта дизел.
-
Ако някой е запознат с възможните причини,ще съм благодарен ако сподели тук.
-
Здравейте, От скоро баща ми кара Honda CR-V III 2007 2.2 iCTDi. От както е взета са смененени маслата и филтрите. Двигателното е Yacco (5х30 ако не се лъжа). Вчера, след изминати около 300 км. дълъг път, установява, че нивото на охладителната течност е намаляло, а нивото на маслото - около сантиметър над горната дупка. Долял е вода, около 700 мл. и е изминал още 300 км.. Охладителната течност отново е загубила ниво и след доляти още около литър дойде където трябва. Нивото наслото между първото и второто доливане не е променено. Няма признаци за пресичане, няма балони и мазни метна в разширителния съд. Видимо няма и течове. Колата има DPF филтър, но няма светеща лампа или записани грешки. Има една особенност - при покупката нивото на маслото беше над максимума, но го отдадохме на това, че са сипали повече. Майсторът, който прави обслужването е обяснил, че при този модел маслото се измерва секунди, след като си загасил двигателя и е нормално при по-дълъг престой да качва нивото (имало някакъв клапан, който отварял след загасяне и връщал маслото в картера). След смяната, при студен двигател маслото е било над максимума, но малко след изгасяне - малко под максимума, като майсторът е казал, че така трябва да бъде. Колата върви нормално и с нормална температура на антифриза. Прави ми впечатление, че турбината се усеща едва след 2500 оборота, тогава има осезаема тяга. Не съм карал друга с този двигател и не знам дали е нормално чак от 2500 оборота да ускорява по-сериозно. Иначе поддържа 140-150 без проблем. Няма и пушек. При поставена хартия на ауспуха и форсиране за 30 секунди, няма петна. Чува се нещо като гъргорене при подаване и поддържане на газ - подобно съм чувал на някои бензинови автомобили (като аванс...). Въпросите са ми, как се мери маслото при модела и до къде трябва да е в различните ситуации и имате ли някакви предположения за описания проблем. Благодаря предварително!