-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Nepredvidim
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Dobrich
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
На табелката пише това: прилагам снимка, търся ляти джанти, но не съм сигурен какъв е точният им размер. Сложил съм гуми 185/65/15
-
Здравейте приятели, Може ли да се сложи темпомат на Хонда Сивик 7 D16V1 (1,6; 110 кс, ръчна скоростна кутия) и как? Лесно ли става? Препоръчайте майстор в района на Варна и 100 км около, ако става. Благодаря на отзовалите се.
-
За 185/65/15 какъв трябва да е размера на джантите?
-
Nepredvidim changed their profile photo
-
Благодаря за отговора, на мен даже ми се струва че на първия линк на Хондата е преобовдисана задната броня. Лайсната дали може да е залепена примерно. За 2-та обява - повечето автоматици са с 4 скорости, за капачето го е писал в обявата. Не знам дали си заслужават... Много се чудя.
-
Здравейте приятели, Следя форума и конлретно тази тема. Насочил съм се към Хонда Сивик 7-ма генерация. Моля за компетентно мнение за тези два автомобила: https://m.mobile.bg/details/11576669424678502 Има и видео за екземпляра. И тази: https://m.cars.bg/view.php?id=5da4172a89db6c29a93de787 Това което ме привлича при 2-та е автоматика, но повече ми харесва 1-та. Моля дайте мнения.
-
Колега, всеки почти майстор парадира за качествен ремонт, но докато не почнеш да я караш и разбираш че очаквания се разминават с реалности на над 90% тогава си мислиш че е било по-добре да си спестиш 1000-1500 лв при условие че тя цялата кола струва толкова и ефекта е нулев от ремонта.
-
Не е мерил цилиндрите за елипса, чудя се май за 5/30 масло или за 15/15
-
Аз искам съвет за масло, не за друго така или иначе.
-
Здравейте приятели. Имам Хонда Сивик 6, англичанка, 5 врати, 1400 кубика, 90 конски сили на 260 000 км, с газов инжекцион. До миналата година колата нямаше никакъв проблем. На 10-12 Хил км доливах някъде 100-150 гр. Масло. Винаги съм я карал с 10w40 полусинтетично, различни марки без проблем. Случи се прегряване - държеше много висока темп. после спадаше и пак почти до червения сектор. Смених гарнитура и шлайфа се глава. Оказа се че гори масло и пушеше. Промивка с газ също се прави през отворите за свещите и с отворена пробка на картер. Пак се отваря двигател, сменяха се гумички на клапаните, смени се с нова гарнитура, сложиха се сегменти RIK, смениха се биели лагери. Сега не пуши, но пак гори масло приблизително около 300 грама на 1000 л. Смених 3-4 вида масла, същата работа. Пак гори масло и то след такъв ремонт?! Цилиндрите не са замервани, не знам от какво може да е, но ремонти вече няма да правя. Ако някой има предложения, моля да сподели, но по-скоро ме интересува какво масло да слагам. Досега винаги полу-синтетично 10w40 Ardeca (белгийско), Repsol, Mobil, накрая вече Nord sea наливно с добавка Resurs руска, щото в чудо се видях. Какво масло да сложа, за да минизирам разхода на масло? Уточнявам - големи ремонти няма да справя вече по тази кола. Моля за съвет.
-
Не знам след прегряването да е горила масло, защото поне 500 км е карана преди да се смени гарнитурата, през този период около седмица ту вдигаше температура ту спадаше и така постоянно. През това време не съм проверявал дали е горила масло, но мисля че е напълно вероятно, дадох колата само за гарнитура, но после установих че гори и масло и пак я върнах е бокса. Възможно е и двата проблема да са били налични, но аз съм установил единия само. През същия период сменях и ангренажните ремъци, водни помпи, ролки и прочие.
-
Гумичките на клапаните ги сменях с баща ми, той уж инженер ДВГ и ги поръчахме от магазина авточасти които няма да ни излъжат, близки хора са. Сегментите ги сменя вече друг майстор, но пак поръчани от същия магазин. Прегряването спря след смяната на гарнитура и шлайфа на глава, ама харча на масло - не. Преди прегряването харча на масло беше на 10 000 км макс 100 грама, т.е изключително незначително.
-
13 Хил км е Хондата след ремонт. Оттогава съм сменял 2-3 пъти масло и още толкова по 1л съм доливал. От смяна до смяна наливам още 3 пъти по 1л
-
Nic 59, благодаря за отговора. Ами прегря до червения сектор почти, вентилатора (перката) не се включваше, не знам защо. После ту спадаше температурата ту се покачваше. Колата в момента е на 260 Хил км. Буталата майстора каза че са добре. Главата е шлайфана, блока не знам, видимо няма нищо. Сегментите не знам дали са хромирани, както са оригинални японски RIK. Аз ремонти повече няма да правя. По-скоро въпроса ми е при тези обстоятелства какво масло да слагам. Добра идея ли е 10w60?, Искам просто да минизирам горенето на масло, ако е възможно.
-
След ремонта съм на 13 Хил км и все така си гори масълце, а Мотора си е тих. Колата е с газов инжекцион.
-
Може ли да споделиш как да проверя картерната вентилация? Исках да споделя че колата се кара с 80-90-100км, много рядко до 120. Не съм сменил след тоя ремонт може би само гарнитура на картера, но оттам не сълзи и не капе.