
deianr
Фен-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
За задните в една друга тема във форума за Акорд четох, че не можело да се регулира наклона на нашето окачване и... "всички били така" - има ли истина в това?
-
Здравейте, искам да попитам може ли да се направи нещо, има ли смисъл, или да си я карам така? Смених летните гуми с нови, след 5 сезона каране (DOT 2019), което може би е нормално, но на практика гумите бяха износени основно от вътрешната страна. Откъм външната, или откъдето нормално човек ги вижда, си имаха немалък грайфер. Сега вероятно и новите ще износи по същия начин. Дилемата ми е да ги карам и тях до износване, или да правя нещо по задницата? Нямам оплаквания откъм пътно поведение, няма тропане и хлопане. Забелязвам, че и при предните има някаква разлика вътрешно спрямо външно износване, но отзад беше по-фрапираща.
-
Здравейте, колко е реалният клиренс между задния мост и земята на CR-V II, без да е повдигана? Там ли е най-ниската й част, или резервоарът виси още по-ниско? Всичко ми харесва в автомобила, визуално отстрани е много висок, но ме притесняват висящия резервоар и нискостоящото окачване отзад.
-
Не намерих може би вярната тема, ако има такава, за коментар на обяви за CR-V II-ген, намерих за III-та. Какво мислите за тази обява? И този салон не съм го срещал досега - това оригинално ли е, или е претапицирано? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21659121271097298
-
А автоматичната скоростна кутия на CR-V II фейслифт добра ли е? Колко степенна се води? Проблеми някакви? Досега все ръчки съм карал, и Акорда ми е ръчка, но излизат по-добри обяви за "2-ки" с автомат. ПП: извън града вдига ли разхода автомата, че аз основно извънградско карам?
-
Ще снимам такова като видя, залягал съм даже учуден под CR-V II, на което не му виси резервоара. Освен да е правена някаква доработка... не знам. А на всички "2-ки" ли може да се сложи газ без това да е за сметка на багажника?
-
Здравейте, оглеждам се за CR-V II, но едно нещо не ми дава мира - защо на някои модели им "виси" резервоара (предполагам), в едно като кафез е отзад отдолу, докато на други не забелязвам същото нещо. Дали зависи от годината на колата, или от това бензин или дизел е??? Колата е прилично висока и точно за такива цели я търся, но това "нещо" отзад няма ли да опира?
-
Преместената от ляво в дясно крушка пак угасна на новото място, поради което купих 2 нови крушки и ги смених, всичко е ОК. Благодаря ви.
-
Момчета, кажете ми действително ли CR-V 2 има 205 мм клиренс, и къде го мерят този клиренс? Колкото "двойки" съм заглеждал, все ми се струва, че гърнетата им и отзад доколкото разбрах това е резервоарът?!? доста на ниско висят! Доколко е удачно това разположение на резервоара и създава ли проблеми? Мисля да вземам едно CR-V в допълнение към Акорда, нужно ми е за пътища, по които ме е страх да мина с Акорд 7-ца - чакълирани / макадамови пътища в планината, с тук-таме някой по-големичък стърчащ камък. Не става дума за груб или екстремен офроуд, нито за газене в кал. Удачен избор ли е CR-V 2 и колко реално клиренс печеля спрямо Акорда?
-
Всичко се оказа на клеми, успях да разменя лява и дясна крушка и сега ще гледам коя ще угасне.
-
Такава крушка ли имаш предвид? Тя върви заедно с кабелите? Само че при мен едните кабели сякаш директно са запоени, а не на букса. https://www.xenon.bg/productv/267/krushka-h1-35w-ac-xenon-express.html
-
А ето това е крушката и не мога да разбера сменяема ли е?
-
Два от кабелите, които влизат през капачката, отиват към крушката (червен и черен), а другите два червен и черен преминават през тези сивите ъглови "неща" и изчезват някъде в тялото на фара посока габарита, не мога да разбера къде.
-
Изглежда ксенонът се оказа неоригинален, допълнително слаган. Ето как изглежда и ми прилича на комплектите в нета, които се продават. Намерих баласта, но не намирам къде е "запалката". Във фара през капачката влизат 4 кабела.