Jump to content

iskel

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно iskel

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    RE6-N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. На предишната ми кола, MB ми се е случвало с вентилаторите на охлаждането и на отоплението: 1. На охлаждането - при изгасен двигател вентилатора се включи на максимум и единственият начин да го спра беше с изваждане на бушона. Причината - драйвера за вентилатора е изключително масивна алуминиева кутия, напълно херметична, но разположена от външната страна на носещата греда до предна лява гума - немските луги, соли и т.н. въобще не му бяха простили на халюмина и бяха стигнали до платката вътре. Лечение - нов драйвер от моргата, с допълнителни лакиране на печатната платка и усилване херметизацията на корпуса със силикон. 2. На отоплението - при голямото наводнение в Поморие, не помня годината, вследствие запушен дренаж на джоба на парното, същият се напълва с вода, транзисторите на драйвера се отпушват, вентилатора си върти докато скапе акумулатора до 6V :). Лечение - дренажа се изчиства от листа, кал и т.н. - на края му има една гумена тапа на него с нещо като еднопосочен клапан - еластично примерно като пеперудката в клапана на противогазите - идеята му е ако влезеш в локва да не влезе оттам вода в тръбите на парното или да не засмуква оттам въздух от моторният отсек, не помня точно за какво беше- махнах го - щото като го няма водата както ще влезе, така и ще излезе, ама като е там е винаги предпоставка лесно да се запуши дренажа отново. Та просто огледай дренажа и предпоставките за омокрянето на платката - и дано е от това щото се оправя лесно и евтино
  2. Снимки без думи, един URL и много благодарности към колегата - kyna. https://www.aliexpress.com/item/5-Pieces-ACN-Blade-Fuse-Tap-Holder-Block-Wire-for-Low-profile-Mini-Fuse/32850068890.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1cf94c4dsOzxnM
  3. Не знам какво толкова им се плашите на тези дизели. Това им се повреждало, онова им се повреждало - всичко си зависи от поддръжката от предишният собственик. Предната ми кола - MB 220 CDI - 125 кс., комби - 99 год. - карах я 10 години, колко са и били километрите не е ясно, но по степента на овехтяване със сигурност 400К+++, катализатора си го бяха "вземали" още в автокъщата. Аз и навъртях 120К, за това време единственото нещо което се е повредило беше MAF сензора. Иначе съм сменял прагове, изгнил носач, предните и пружини бяха пробили талерките дето ги държаха - абе ръжда да ти види окото - със кофи да я събираш. Предишният и собственик, австриец - явно си я беше поддържал ама няма как да я опази от химиите по техните пътища. Двигател, трансмисия и ходова част и сега са си перфектни - племенника ми си я кара. Сега директното сравнение между двата мотора: - На Хондата мотора почва да тегли още откъм 1600 оборота а на Мерцедеса откъм 2000, за сметка на това при 140км/ч Хондата вече е "умаляла" а Мерцедесовият мотор си запазва тягата до 170 км/ч. Разхода на MB e около 500-600 грама по малко, на един и същ път Русе-София - ама Хондата е доста по висока и това е основният фактор. Хондата се кара изключително лесно, на практика е повече лек автомобил отколкото СУВ (аз и такова търсих и за това не взех Тойота примерно). Невероятно добро управление има при висока скорост - това е приятната изненада - автомобила си е доста висок. Това което не ми харесва: - нуждата от периодично регулиране на клапаните (абе тия японци за хидравлични клапани не са ли чували?), нуждата от смяна на маслото на скоростната кутия (същата дивотия, кола с механични скорости - за диференцияла е друго - там си има метално маслени фрикциони както в автоматичните скорости и няма как). Има и странности като невъзможността да се свалят и вдигат страничните стъкла от дистанционното на ключа, настройване на централното заключване да се задейства когато автомобила е в движение и т.н. - но това за други хора са предимства. Мен на пример ми харесва, че огледалата са на бутон и ти си определяш кога да се сгънат и кога не. Позволих си да сравня двата автомобила защото и двата са комън реел 2,2л Та за добре поддържаните немски автомобили - зависи от собственика доколко е бил немец, ама ръждата им е 90% гарантирана, а както говорят патилите - жена и ръжда тръгнат ли - спирка нямат.
  4. И аз се присъединявам към питането на колегата. Другата екстра която ми липсва е програмирането на централното заключване когато автомобила е в движение да се задейства. И за двете неща гледах в инструкцията за експлоатация но не открих нищо по въпроса.
  5. Аз от месец и 10 дни съм със GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 225/65 R17 102H, от толкова я имам и колата. За това време съм навъртял 2500 км, изключително доволен съм от гумите - колко много доволен няма да пиша щото ще започне да звучи като реклама 😊. Основен критерий при избора ми беше да са всесезонни и да са максимално безшумни - другите им параметри съм ги гледал също разбира се 🙂. Иначе колкото хора във форума - толкова и мнения за това какви гуми стават и какви не стават. Това с което мога да ви помогна и е еднозначно - има некоректни търговци които продават една и съща гума на 2 позиции. Примерно първата позиция е така както съм го написал в началото на поста си, а втората е примерно "GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 SUV 225/65 R17 102H" и втората позиция е с 20-30-50 лева по скъпа. Е аз от търговеца дето ги поръчах няма артикули със SUV екстра 😊. Самите гуми си го имат надписа SUV - мисля, че беше във триъгълник, мисля че имат и това с трите връхчета - не че ме интересува особено.
  6. Здравейте, отскоро съм собственик на Хонда ЦР-В, дизел,2008г. Първите впечатления за сега са чудесни. Единственото което ме "дразни" са казанчетата за работни флуиди - антифриз, хидравлика и т.н. Проблема е следният - за да видя нивата на течностите трябва да отварям капачките, даже и с до осветяване с фенерче пак са си непрозрачни. Въпросите ми са два: - Това само при мен ли е така или си е слабост на модела, производителя? - предишните ми автомобили MB и Renault не са имали такъв проблем и на 20-тата си година. - Има ли начин да се оправи без да се купуват нови казанчета? Ами това от мене. Приемам пожелания това да са ми единствените "проблеми" с ново-старото возило :-)
×
×
  • Създай нов...