tedynaidenov
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно tedynaidenov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Нямам пряк досег с американския 2.0, но до колкото съм чел в civicx форума е съвсем приличен. За голяма разлика в разхода между двата изобщо не можем да говорим, това е съвсем невярно. Турбомоторът е приятен за каране, има приличен въртящ момент и мощност. Атмосферният със сигурност иска повечко обороти за да живне. От друга страна е значително по-прост и вероятно доста по-надежден. Ако има нещо, което би трябвало да притеснява купувачите, това са резервните части. При положение, че атмосферният двигател изобщо не се предлага на европейският пазар, доставката на частите може да се превърне в кошмар.
-
Сигурно аз пропускам нещо, но онзи ден забелязах в сайта на Бултрако, че гаранционния срок за сивик вече е 3г или 100000км. Бях много изненадан, аз взех колата с 6г гаранция: 3г заводска и 3г разширена. Това май важи и за другите модели. Май Бултрако имат нова политика... Много жалко ако наистина е така.
-
@Nashimento Не бих казал, че имам проблем с интериора, просто не съм очарован. Има хлоп-потроп-скръц от някоя пластмаса, платовете използвани за седалките също изглеждат и се усещат евтниджос. Няма регулиране по височина на пасажерската седалка, за задните седалки няма въздуховоди или USB.... Всъщност ако трябва да съм откровен, интериорът на Корола Е210 ми се стори една идея по-читав. Последното обаче включва само гледана и попиване тук-там, без да съм я карал. Това, което не мога да "простя" на тойотите е липсата на Android Auto. Едно нещо, което забравих да добавя в предишният пост, е досадно скърцане, което се появи в шофьорската седалка. Не съм напълно сигурен на какво се дължи, при определно положение на лумбалната опора и наместване на задните части, се чуваше скръц-скръц. Оплаках се в Бултрако, хората бяха напълно адекватни и подмениха рамката на седалката по гаранция. С 2 думи, японците са икономисали това онова. Освен по-пипнат интериор са пропуснали и резервна гума. В Бултрако цената е 1000лв+, добре, че в Англия се намира на по-приемлива цена. За радост, компромиси с вървежа няма. В никакъв случай не е спортна кола, но за моите скромни изисквания е повече от добра. Ако решиш, че това е твоята кола, бих те посъветвал да вземеш фейслифт. Не знам дали е дошъл в България, но в някой европейски дилърства е наличен. Ако не бъркам, във фейслифта са включени нов софтуер за двигателя и трансмисията, което най-вероятно решава в голяма степен проблема наречен Oil dilution. Освен това твърдят, че има и по-добро обезшумяване. Ако имаш други въпроси, пиши ми лично. Нямам против да ти я покажа на живо, както и да споделя още лични впечатления.
-
Aз карам Сивик седан 1.5Т с ръчни скорости. Имам колата от около година и съм успял да навъртя малко над 10к километра. Проблем с повишено ниво на маслото, поради наличие на бензин, нямам. До колкото успях да се ориентирам преди време, този проблем се появява при каране на кратки разстояние и студен климат в комбинация с CVT. Аз карам предимно градско и на къси разстояние, но колата нощува в подземен гараж, а денем "почива" в подземен паркинг. С две думи - "студените" паления не са толкова студени... Бих добавил, че не споделям мнението, че този двигател загравя бавно. Съвсем съизмеримо е със старата ми кола - Авенсис 1.8 бензин. В интерес на истината преди покупката на автомобила си поговорихме надълго с хората от Бултрако по тази тема. В крайна сметка ме убедиха, че проблемът не е толкова "всеобхватен" и ако все пак се появи, ще бъде адресиран с ремонт(и) по гаранция. Аз взех автомобила с 6 година гаранция, толкова пише сега и на сайта на Бултрако. В щатите Хонда дори увеличават гаранцията на двигателя, трудно бих си представил тук да става обратното. За сефте чувам за проблем с климатика, но наистина в щатския форум има доста оплаквания. Неприятна история, надявам се да не се налага да се запознавам "отблизо" с него. Освен споменатите неща, аз съм срещал 2 проблема, които също са относително известни за модела: свирещи предни накладки и лека вдлъбнатина на С колоната. Накладките свиреха при студено време, смениха ги по гаранция. Но май съществена промяна няма, в идните месеци ще знам със сигурност. Вдлъбнатината на С колоната беше голям сюрприз, в началото си мислех, че някой се е облегнал или ударил леко колата. Поразрових се в civicx форума и установих, че работата е друга. Хонда използват ламарина тънка като вестник! Това, в комбинация с някаква недомислица по купето на седана, води до появата на въпросните вдлъбнатини. При мен беше трудно забележимо, останах приятно изненадан от реакцията на Бултрако - изправиха ламарината с PDR и признаха ремонта като гаранционен. @Nashimento задължително покарай колата повечко. Ако бъдеш настоятелен, може освен тест драйв да ти я дадат за ден или дори за цял уикенд. Вероятно ще ти хареса, аз смених също смених тойота с хонда и съм общо взето доволен. Колата е доста приятна за каране, пъргава е и има добро поведение на пътя. Като недостатък, освен изброените проблеми, бих посочил интериора. Преживява се, но определено очаквах повече. Успех с избора!
-
В крайна сметка намерих решение за резервната гума. Благодарение на един юнак от UK, се сдобих с това: https://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/products/honda-civic-1-0-1-5-temporary-spare-wheel-kit-17-inch-06421-tgg-506za за една разумна цена. Гумата е с размер 125/80/16.
-
Аз също сериозно обмислям да се снабдя с подходяща резервна гума. Чудя се дали 16 цолова патерица от предишната генерация ще стане. Някой дали е пробвал?
-
Здравей колега, Неотдавна и аз търсех подходящи джанти за моя автомобил - сивик седан 1.5. Предполагам, че ти се интересуваш за хечбек. Почти съм сигурен, че ще я купиш с гуми 235/45/17 и джанти 17x8J ET50. Това го има както в брошурите (не само от Бултрако), но и в https://www.wheel-size.com/ : Попитай в Бултрако за джанти, вероятно ще ти предложат 08W17-TGL-600 (с размери 17x8J ET50). Цената по спомен е 450лв на джанта. Имаше и варианти за 18 цола. По принцип има вариант да се ползват и джанти от други модели на Хонда, но трябва да се внимава с размерите. Например за седан 10-та генерация гумите са 215/50/17 с джанти 17x7J ET45. Близък размер до този са джантите от 9-та генерация 17x7J ET50. Но промяната на офсета не е добра идея. Разбира се, може да се сложат 5мм фланци и по-дълги шпилки ... ако ти се занимава. Ако имаш време, може да се полюбуваш на разнообразни експерименти с гуми и джанти на колегите от щатите: https://www.civicx.com/threads/post-your-aftermarket-wheel-tire-set-up.3356/