-
Мнения
18 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно kosta's
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 22.03.1979
Contact Methods
-
Website URL
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=230006
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
varna
-
моето е същото, но проблеми ще има няма как)) газта все пак е само разумен компромис!
-
пробвай до над метро, омега газ се казва фирмата, намира се точно до жижо от ляво. Човекът често слага газови уредби на хонди, предимно BRC ориентировъчно около 700лв. струва всичко
-
Няма ннищо страшно в махането на кората. Кората се сваля лесно, имаш 2 винта на дръжката, отстрани по кората са няколко/не помя точно колко/, внимавай с пластмасата около дръжката, после отместваш кората. Отдолу самата врата е облепена с найлон, на който лепилото му се лепне навсякъде, внимавай и с него. Сдел найлона се вижда целият механизъм. Най-вероятно повредата ти е някаква дребна и кото махнеш кората ще видиш и проблема. Дерзай и успех!
-
Слагай и газ(обикновена или инжекцион) ти си решаваш и изобщо да не ти пука газта е разумен компромис с всичко останало Хондите добре я понасят
-
Газта е разумен компромис според мен, така че ако си решил да я караш повечко колата не се колебай, но бъди готов да понесеш и някои от недостатъците от факта, че караш на газ. Аз лично съм с BRC- обикновенно газово, изминал съм около 20к километра и не съм имал проблеми. Според повечето майстори хондите добре понасят газта. Само гледай газовото да ти го монтира някой що годе кадърен майстор.
-
дотук имаше теми кой на каква въздраст е, кой какво кара, и как изглежда, но хайде да видим сега, кой как обича да се обръща към любимата си хонда!п.с./към модераторите/моля, ако мястото на тази тема не е тук или я има под някаква друга форма да бъде заличена или преместена
-
Уредът се казва газ анализатор, обикновено го имат там където се минава преглед на газовото устройство на колата. Иначе моят съвет е да си смениш основните неща, а именно капачка, палец, свещи, кабели, въздушен филтър или поне по-важната част от тях и тогава да прецениш дали ти е висок разходът на газ, понеже, да за ти върви добре колата на газ и икономично трябва да имаш "стабилна" искра.А за миризмата на газ много е вероятно клапанът ти да не задържа и оттам да мирише, поне при мен беше такъв проблема, но най-добре си я заведи на някой майстор, който да може да ти замери и емисиите на изгорелите газове и да ти каже повече. Успех
-
Постарай се само да не е автоматик, иначе разлика в динамиката и разхода между двата мотора почти няма. Но която и да избереш ще останеш доволен със сигурност.
-
най-вероятно си го прецакал вече, но преди да купиш нов отиди някъде, където продават акумулатори да ти го замерят дали става за нещо, после и да проверят дали нямаш утечки на ток по колата, ако всичко е ок, правиш н астария една пълна зарядка и го ползваш, ако ли н екупуваш вече нов.
-
Скоро по руските форуми четох, че моя двигател F20Z1 бил слаган на акорди, произведени за балтийските страни литва, естония/това означавало Z1/. Та въпросът ми е може ли някой да го потвърди това или компетентно да отрече?))
-
варно е, че хонда препоръчват castrol, но вероятността да си купиш от тук нещо, което само опакавката му е цастрол е много голяма. Аз лично карам с едно американско conoko 10W40 и както всички останали тук съм си много доволен от маслото.
-
щом е внесена от италия и е на газ значи доста е търкаляна... ама ти си решавай
-
туккойто знае руски може да прочете тук