HristoVal
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно HristoVal
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR V II
-
Пол
Мъжки
-
Място
Хасково
Contact Methods
-
Skype
Hristo valchinov
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Провери си задното каре на диференциала, при мен почна от слабо виене
-
Аз маслото, масления филтър ги сменям на 10000,въздушния и на купето ги сменям на 20000, ЦРВ 2 бензин става въпрос. Проверявам въздушния и на купето на 10000, ама са си бели като сняг, поизтупам ги леко и така, маслото на скоростната кутия и на диференциала ги сменям на 60000 км, горивния филтър също на 60000 км. Филтрите не са скъпи консумативи и по-често да сменят ще е само положително за автомобила
-
Да точно така се оказа, благодаря
-
Здравейте колеги, извинявам се за закъснението, проблема е решен. Смяна на семеринг на ремъчната шайба, като я свалихме/ с 300-та зора/ стария семеринг се пречупваше само като го натиснеш с пръсти
-
Днес видях, че таи масло на долния болт на снимката, какво е това капаче? Изглежда че при въртене на тази шайба, маслото което таи от това капаче се завихря и има пръски от дясната страна на двигателя, които след като се отекат капят на земята. Даже забелязах че има пръски по казанчето отдясно на водния радиатор. Инач съм огледал соленоидите и VTC-to, от които най-често има протичания, но около тях всичко е сухо.
-
Чакам в сервиза да се освободи място, засега карам така има по две три капки отдолу, проверявам и течностите, засега не намалят. Ще пиша веднага като я погледнат
-
Ще ги погледна да видим какво ще излезе и ще пиша
-
Качвах я, гледах, Незнам къде е масления радиатор
-
Не, не съм я мърдал
-
Покарах я няколко дни и тази сутрин отново гледам няколко капки, дали все още се оттича от някъде незнам. Този път осезаемо теча е по-малък но ме дразни, като гледам и е в предната част, преди беше 10 см по- навътре и надясно към гумата
-
КБлагодаря за отговорите. Човека каза че клапана е оригинален, чаках го две седмици да пристигне. Снимката беше илюстративна. Отдясно от страната на пасажера под колата прави малка локва масло когато поседи малко на място. Огледахме я отвсякъде отдолу и отстрани по двигателя за други омазнявания, но няма. След като по карам малко и отварям да пипна отдолу клапана пак си сълзи леко, определено капе по-малко от преди, но все пак не е нормално нали. Изгледах сумати клипове в YouTube относно смяна на гарнитури на селеноид и датчици от които е възможно да протече, но на моята кола си капе от този клапан хем е нов. Чудя се дали не е този о пръстен на снимката #7, но днес свалих клапана и не успях да напипам такова уплътнение.
-
Възможно ли е да капе от там или е някъде около него????
-
За този клапан става въпрос
-
Здравейте колеги, да споделя моя проблем, след покупка на црв-то, бензин 2.0, закарах колата на майстор, защото имаше теч на масло от главата на клапаните, така дотук добре... отвориха главата, регулираха ми клапаните, смених с нова гарнитура с допълнителните пръстенчета, сложиха силикон и готово. След това измих двигателя първо с обезмслител, след това с водоструйка, на следващия ден обаче от дясната страна пак имаше леки пръски от масло и малка локвичка по колата. Пак отидох до майстора, взе да опипва с пръсти къде по-точно може да е теча и ми каза че около управляващия клапан на коляновия вал има масло и действително като бръкна пръста му беше целия омаслен. Смених го с чисто нов, изминах 30 км и реших пак да го проверя и отново беше леко омаслен. Имал ли е някой такъв проблем да се установи точно от къде аджеба капе тва масло