Jump to content

Go6k0

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Go6k0

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 5.09.1991

Profile Information

  • Кара
    Civic 8 2.2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. За мен лично, турбото се чува. Въпроса е защо... Ако чакаш някъде ( светофар или на място ) на запален автомобил, мирише ли в купето на изгорели газове? Или още като си отвориш шоф. врата? Махнат ли ти е ДПФ-а?
  2. Започвам да мисля, че проблема е от Y split-a, който предполагам е сложен при инсталирането на Ятура. Пробвах всевъзможни варианти на бутони, комбинации, задържанки, не става и не става. Обаче, гледам голям филм е да се свали "радиото". Все пак някой ден като имам повече време ще си поиграя да го сваля да разваля "връзката" на Y split-a и да видим дали ще се оправи. Благодаря на отзовалите се. По темата с маслото, въпросите си ги преместих в темата за маслото, дадена малко по нагоре от колегата @Ronin7. Някой ден като направя интервенцията ще пиша, да знаете дали е от там или не Карайте със здраве Хондите си !
  3. Здравейте и от мен. След като колегата @Ronin7 ( Благодаря ! ) ме насочи към тази тема, питам тук. Honda Civic 8gen 2.2 140hp, премахнат DPF, мотора работи добре, не харчи масло, няма шумове - насоката е към ACEA A5/B5 0w30 ( както колегата @dandilov ми обърна внимание, за което, Благодаря ! ) Насочил съм се към : 1. Ravenol SSV 0w30 ACEA A5/B5 - https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html 2. Shell Helix Ultra 0w30 A5/B5 - https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Към кое от тези клоните? Маслото ще е от общите поръчки Приемам съвет и за маслен филтър - може ли и той да се поръча през поръчката към АТО24? ( Обаче тук вече трябва да помагате, защото чесно не мога грам да се ориентирам с тия филтри ) ? Благодаря!
  4. Благодаря! Маслото ще го измисля след вашите коментари, ще прегледам за какво говорите. А за часовника някаква идея ? Пробвах с разкачане на акумулатора - става 01:00 и не мога да го настроя наново ( изключвам за момента варианта да ставам в 1 часа да закачам акумулатор ) Пробвах със задържане на ON/OFF на радиото, та да почне да мига часа и да го настроя, пак не става. Пробвах със задържане на други бутони ( май всички ) пак не става. Изчерпвам се
  5. Не съм наясно с маслата. На какво трябва да отговаря неХондовското масло ( какво трябва да гледам )? ACEA C2 и да е 0w30 ?
  6. Здравейте на всички колеги ! Сблъсквам се със следния казус. Honda Civic 8 gen. 2.2 diesel, оригинална навигация, не мога да настроя часовника. След търсене из форума разбирам, че времето го взима автоматично спрямо локацията, засечена през GPS-a. Колата беше с диск за западна Европа, правя си диск за източна. Слагам диска за източна Европа, инсталира картата, засича ми локацията ( гр. Добрич ), часовника на екрана на навигацията е 0к ( през менюто ), но часовника, който е на другият дисплей ( час, температура на климатроник и коя песен/станция ) остава не променен. Как да се сборя с това нещо? Едно уточнение - На колата преди години е монтиран Ятур, за да може да се слуша музика през usb и aux. ( Не знам дали това е от значение, просто подсказка ). Втората ми питанка е : Дойде време за смяна на маслото ( както всички сте изпитали на гърбовете си - Хондата най си обича хондовското масло ). Намирам маслото 0w30 на цена от 135 лв. за 4л. и 30+ за 1л. Въпроса е това дали е истинско масло или някаква имитация ( ако има такива ). Умишлено не пускам линк, за да не излезе като реклама. Номерата на Булт*ако на маслото отговарят на номерата предоставени във въпросният сайт. Благодаря на всички !
×
×
  • Създай нов...