Jump to content

Narmag

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Narmag

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II Gen 2003 Auto, Бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    -

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Вече 10 години карам само Хонди. Не съм имал проблеми с абсолютно нищо. Обслужвам си я, като му дойде времето и си я карам. Няма да сгрешиш с Хонда. Не съм фен на алтернативните горива, аз лично не бих си сложил газ или друго. Обичам всичко да си е, както са го направили от завода.
  2. Здравейте, колеги, Отдавна мисля да Ви питам дали такова нещо е възможно. Може ли да се заменят пружинните амортисьори на Хонда CR-V 2003, автомат, бензин, със въздушно окачване? Много готино ми звучи. Ако е възможно и някой има опит с подобна модификация, ще се радвам да сподели ресурси с информация и личен опит естествено. Благодаря!
  3. Привет, аз имам същото похлопване на 2003 автоматик. Звука е по-скоро, като някакво почукване на ламарина при смяна от 1-ва на 2-ра и 3-та. В петък съм в сервиза за обслужване и казаха, че ще погледнат откъде може да идва тоя звук.
  4. И моята е така. Предполагам след време машинката се скапва. При натискане на копчето за заключване на дистанционното, чувам че машинката на вратата на багажника нещо цъка, ама не заключва. Ще ходя да купя една нова машинка следващия месец на заплата.
  5. Aleksandar_Stoyanov, симптомите които описваш са 1:1 като на предишната ми кола Toyota Avensis. Бях си смелил скоростната кутия и си поръчах една на старо. След като ми я монтираха при потегляне се чуваше сякаш нещо се намества. Ако предположим, че като конструкция скоростните кутии се монтират що годе по еднакъв начин, пред скоростната кутия трябва да има тампон, с които тя се закрепва към предната част на колата. В моя случай този тампон не го бяха завинтили правилно и на 1-ва при потегляне скоростната кутия "шаваше". Ти ако не си сменял или ремонтирал скоростна кутия, предполагам може просто нещо да се е разхлабило. Отиди някъде да проверят дали всичко си е завинтено.
  6. Да, колегата Krasi-mir е добре да направи такава тема за автоматиците. До сега се рових в разписките на колата и в съзнанието ми бяха останали тия 2000 лв. Реално всички течности, всички масла, тампон вдигател и филтри = 650 лв. (с работата вкл.) А 2000 лв. са с регистрациите, еко такси и тем подобни. CARPERA, маслото в двигателя е 5w30. Същото, което го пише в книжката на колата, както и другите масла на диференциал и скоростна кутия пак от книжката. Всичките оригинални ги поръчаха.
  7. Проблема беше общо 4 дена с шума, а вече 2 месеца работи тихо. Та интересно тия работи и шумове, дали е притеснително ако изчезват сами или да си я карам и да си свиркам.
  8. Колега, аз съм с автоматик и когато седя на леко нанагорнище и леко галя газта преди да потегля, отдолу се чува доста отчетливо скърцане. Сякаш се разтяга някаква метална част. Твоя звук подобен ли е? И при мен няма никакви проблеми иначе...
  9. Здравейте колеги! И аз имах въпросното виене от алтернатора (2003 бензин, автоматик) и се появи след минаване малко по-бързо на легнал полицай. Колата виеше буквално, сякаш нещо влачи, също и почукваше и скърцаше от алтернатора. 3 дни се каних да намеря време да я заведа на сервиз, заради особено тревожния звук и изведнъж изчезна на 4-тия ден. Сега работи тихо, както и когато я купих. Възможно ли е да се е наместило нещото в алтернатора или да се е почупило съвсем? Вече 2-ри месец я карам нон стоп без проблеми.
  10. Благодаря, определено ще имам въпроси. Иначе количката я обслужвам изцяло в "Юби Ко" в София, сервиза на Хонда. Много съм доволен от момчетата, смениха всичко каквото имаше да се сменя, като масла, тампони, течности и филтри. Излезе около 2000 лева всичко. Друго до сега не се е налагало. Това с придърпването при смяна на скорости забелязвам, че колкото я карам, толкова повече изчезва и става по-плавно. Карал съм я точно 3000 км от както я купих. Сега остава да оправя лампите, че и по таблото подсветката я няма навсякъде и свети на половина и коланите, че не се прибират лесно от само себе си. Така и така сме почнали да пишем в тая тема, да попитам относно копчето O/D (overdrive) на ръчката. Мога ли да го ползвам при изпреварване на магистрала? Примерно карам на 4-та (последната) и искам да задмина тир. Добра идея ли е да го натисна, че да слезе на 3-та и да дам газ, а после отново да си го натисна при високи обороти, че да си се качи на 4-та? И второ - възможно ли е да се монтира оригинален круиз контрол, че моята няма. Мерси!
  11. Работят на всяка врата тези прекъсвачи. При удар по тавана преди светваше лампата. Клемите не са клеясали на самите крушки. Направи ми впечатление, че ако натискам пластмасите около тази в багажника, дори далече от нея и светва, докато има натиск. Странно. Явно ще трябва да я водя някъде.
  12. Много благодаря за хубавата графика. Действително, когато се загрее колата и усещането от превключването почти изчезва. А относно темата, не бях забелязал че е от 2016-та. Потърсих в търсачката CRV автомат и тази се появи първа, за да не си кажат хората - "Гледай го пък тоз! Има теми за автоматици, а той пък нова отваря!" ;) Поздрави!
  13. Здравейте! И аз карам автоматик 2003-та година и съм супер доволен. Колата ускорява и дори залепя за седалката. Не усещам да е тромава изобщо. Въпроса ми обаче е следния... Това ми е първия автоматик, до сега съм карал само ръчки и при смяна на скорости, независимо от 1-ва на 2-ра, на 3-та (само нагоре) усещам как се сменят скоростите. Оборотите се вдигат и дойде ли момента за смяна, просто се усещат. Едно леко придърпване. Това нормално ли е?
  14. Здравейте колеги, От известно време съм горд собственик на CRV 2003, бензин, автоматик. Проблема ми е с лампите в купето. Отначало понякога при отворени врати светиха за известно време, но вече тази на тавана не свети никога, а тази в багажника свети, но само при натоварен багажник или натиск на пластмасите около щората. Колата я купих с допълнително слаган парктроник и си мисля, че при прекарването на кабелите и ако са махали на пластмасите нещо са натиснали, което прекъсва подаването на ток към лампите. 100% не са изгорели. Някой има ли идея, как да процедирам? Втория въпрос, който имам е възможно ли е да се сложи допълнителен круиз контрол? Благодаря за отговорите!
×
×
  • Създай нов...