Jump to content

wasko

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно wasko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ruse

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. В почти ново състояние 17" алуминиеви оригинални джанти с гуми /на под 1000 км/ 2бр uniroyal akula и 2 бр M+S Goodrich.Цена 750лв за комплекта.тел 0878646676
  2. Това за шареното и аз имах същите опасения, но надделя мнението на жена ми ,че с различни цветове по лесно ще намира подходящия бутон ,пък и с нищо не е по-шарено от да кажем едно пежо 206 ,киа ,т-рок и т.н Сетих се да добавя и нещо също важно.Смених всички крушки на мигачите с LED chip и тъй като очаквах че ще трябва да преработвам релето ,го извадих но се оказа, че е chip flasher led и без никаква намеса си заработи със стандартната отсечена честота.Добавям това уточнение, за да окуража колегите, на които им идва подобна идея.
  3. Малки пояснения ..добавени са червени и бели плафончета на вратите, които светват при отворена врата и още два плафона в ляво и дясно на краката, които при запалване превключват на 30% т.е. само леко сияние.Плафоните са от рено шафран.Всички бутони за стъкла вече са осветени вкл. и вътрешните ръчки за отваряне.Както обясних харесва ми хондата ,но тая тъмница вътре беше направо отвратителна.Ще търся аз в тъмното някакъв си бутон или дръжка...тия джуджета направо не са с акъла си, а това при вратите е направо престъпление ...отваряш вратата на такава кола и няма никаква сигнализация зад нея или под вратата къде да стъпиш.
  4. Здравейте колеги ,сетих се че не съм изпълнил обещанието си щом завърша с опресняването на вътрешното осветление и това по бутони и врати да пусна снимки та ето как изглежда салона и таблото .
  5. Колеги ,вече възстанових огледалата ,по-скоро шофьорското ми създаде проблеми тъй като при разглобяването се изкърши парче от алум.основа и се наложи заварка/аргон/Така се бяха прегърнали двата детайла от корозията че само чук ги раздели.Да обърна внимание че остта на която е нанизано моторчето за прибиране е съвсем различна от тази на обикновените и не се опитвайте да пригаждате .Моторчетата обработих с бяла смазка/спрей/ обилно ,като излишното изчистих .Имат си отделен куплунг през който ги пробвах за мека и безшумна работа.Пак на лявото се наложи да сменя защитата -намира се на релето /реверсивното/монтирано е на шасито за самото огледало ,оранжево калпаче.След това по обратния път сглобих всичко и заработиха безупречно .За колегата по въпроса -огледалата се прибират плътно и двете,ако не го правят, нещо или заяждат или са изтървали зъби.
  6. Твърде късно се включвам в дискусията но тъй като бях със същия проблем т.е. закъснителното осветление в салона на cr-v се прецака от късо съединение се наложи да вляза доста навътре ...Та в крайна сметка се оказа че е гръмнал MOS-FET транзистора което е напълно логично тъй като предпазителя всъщност не може да го защити,тъй като той изгаря доста по-бавно отколкото транзистора.
  7. Здравейте колеги ...Аз като нов собственник на CR-V 2006 се заядох с тия огледала и също като колегата pako 123 започнах от бутоните, че така и така трябваше да сменям тия гадни микро крушчици.Смених ги с led и постигнах супер ефект, тъй като не съм ползвал готови ,а led chip.Тъй като съм специалист в сервиз на HI FI електроника, това не беше кой знае какъв проблем. Продължих към огледалата, тъй като бутоните бяха наред.Оказа се сериозна работа по разглобяването на такова огледало, но по упоритост съм несравним ,така че установих каквото трябва.Всяко огледало е с вградени 3 бр моторчета ,едното от които е на окачването на огледалото/ отговаря за прибирането /.Окачването /оста/ е изработена вероятно от алуминиева сплав, която при агресивни външни условия /влага ,сол ,миещи препарати и т.н./ е корозирала, а повърхността и се е превърнала в прах. В това състояние всичко е блокирало и няма спасение ,освен старателно и детайлно изстъргване на всички ал.детайли, и след това нанасяне на повърхностна смазка.При двете моторчета за настройка на огледалото няма проблем ,тъй като са подсигурени със защитни маншончета.За осъществяването на цялата операция, ще трябва снопчето кабели да се освободи от куплунга и да се изниже, като се внимава за реда на втулки ,шайби и пружината.Единственната беля която сторих бе ,че загубих едно малко телче в копчето за управление , което фиксира бутона" отваряне/затваряне" на огледалата,така че внимавайте.Успех на всички .
  8. При всички японски "+" е постоянен а се комутира "-" така че,през междинно реле...
×
×
  • Създай нов...