Jump to content

ddimitrov1

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ddimitrov1

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Привет, чак днес успях да опресня маслото на скоростната кутия с нови 3л. Резултатът - смяната на предавките като цяло е доста по-плавна. Определено се усеща разлика. Въпросното "ритане" почти изчезна с изключение на моментите в които съм карал с 80 да кажем, намаля до 20 и след това подам газ, някак си се усеща рязко как влиза предавката. Не знам до колко е нормално това и колко плавно трябва да се случва при положение че колата сменя от 4-та предавка на 1-ва или 2-ра. Един приятел си взе абсолютно същата, та ще го помоля тия дни да я покарам, за да сравня. В случай, че усещам осезаема разлика между неговата и моята, коя да е следващата стъпка ? Ново опресняване, соленоиди или нещо друго според вас ?
  2. Ами то си е сервиз на хонда, там правят само тази марка, така че надявам се да знаят как се опреснява маслото и т.н. Предполагам не им е първото CR-V Ще спомена задължително за соленоидите. Макар че на майстори вече нямам вяра, така и така не успях да си намеря читав. Надявам се към средата на месеца да успея да я закарам, ще ви пиша за резултатите.
  3. Ще информирам за резултата след посещение в сервиз
  4. Наскоро един приятел си купи абсолютно същата, та може да пробвам неговата, но не мисля, че си внушавам, доста е осезаемо това за което говоря. Относно ръчната преди да изгася, бях чел тук във форума, че важи когато спираш на баир, защото тогава натоварването на палеца е по-голямо и е възможно да се счупи. Може би и на равно не е излишно.
  5. Много благодаря за помоща. В сервиза на хонда ме поздравиха за добрия автомобил и ми казаха да дойда след 40К км. Ще проверя състоянието на маслото и най-вероятно ще го обновя още веднъж, в зависимост от това как изглежда. Мисля, че щом го забелязвам, значи има нещо нередно някъде там, въпроса е, че не разбирам особено от автоматични кутии. Може ли да ми обясниш по-подробно за този ремонт 500-700лв ? Какъв по-точно е проблема според теб? Какво трябва да се смени/ремонтира? И какви са опасностите ако реша да не го правя? Принципно това не ми е единствената кола, но съм решил да я поддържам стриктно, тъй като е в доста добро техническо и визуално състояние и ми се иска всичко да е перфектно по нея.
  6. Днес покарах колата около 100 км, внимавайки точно за това. Установих кога го прави. Ако карам да кажем с 80 и настъпя газта, колата връща на 3-та предавка съвсем нормално. Ако обаче намаля с 20км, и след това подам газ (съвсем нормално, без да я настъпвам особено) се усеща нещо като кик, почукване или удър, без обаче да се чувва какъвто и да било звук. Просто доста рязко се усеща, когато превключва на дадена предавка. Може би наподобява изпуснат съединител, макар, че бих го описал като нещо по-рязко и краткотрайно. Маслото е сменяно когато закупих колата преди 6 месеца в сервиз на хонда (някъде около горубляне). До колкото знам са сипали оригинално масло. От тогава съм изминал около 10К км. Иначе ми е първия автоматик, не съм сравнявал с друга подобна кола. Карал съм други автоматици, но съвсем други марки и години, не мисля, че е съпоставимо. Въпреки това никога не съм усещал нещо подобно при друга кола. Колата си има сервизна книжка, която за съжаление не е в мен сега защото не съм в София, та не мога да видя кога е последното опресняване на маслото. Закупих я внос от Виена, изглежда доста запазена и стриктно поддържана. При първо палене за деня, когато преминавам от P на R понякога се усеща нещо подобно, сякаш колата иска да тръгне, въпреки че съм натиснал спирачката. Когато се прибера в София ще мина пак през сервиза да я погледнат, просто на последък нямам никакво доверие на майстори и исках да се консултирам първо с вас за възможните проблеми. Ще погледна както маслото, така и тампоните.
  7. Привет, от известно време забелязвам, че преминаването от по-висока на по-ниска предавка се усеща някак си повече. В обратния ред превключването на предавките не се усеща изобщо и колата си върви нормално, но когато когато връща от 4 на 3 или 3 на 2 усещам как колата някак си "рита". Маслото е опреснено преди по-малко от 10 000 км. Тъй като имам колата от скоро, честно казано не помня дали винаги е била така или просто в последно време съм започнал да му обръщам внимание. Странни звуци или други симптоми няма. Мислите ли, че има причина да се притеснявам или да си карам спокойно
  8. Утре ще пробвам дали тръгва на наклон, след като я изгасиш на D, че приятелката ми също я кара и съм сигурен, че в един момент ще се случи. За това ако е възможно да не ти дава да изкараш ключа бих го направил
  9. А това пречи ли по някакъв начин, освен че просто може да забравиш да включиш на P, преди да слезеш от колата? Струва ми се полезно при евентуално закъсване. Можеш да включиш на свободна при изгасен двигател например. Или се бъркам?
  10. Пробвах на контакт - не мога да го извадя. Това жило къде трябва да се намира точно?
  11. Привет колеги, От около месец съм горд собственик на CR-V 2001 147HP автоматик. Колата е страхотна и за изминатите около 2000 км смея да кажа че за мен няма съществени минуси. След като я купих я закарах директно в сервиза на хонда където ме поздравиха за добрия избор. Сменихме масла и свещи и това беше. Има едно нещо обаче което много ме озадачи. Когато паркирам и съм на D или R мога да изгася колата да изкарам ключа и да си сляза без проблем. Не би ли трябвало първо да включа на P и чак тогава да ми позволи да изкарам ключа? Съжалявам ако темата се повтаря, нов съм. Опитах се да намеряподобна но не успях :)
×
×
  • Създай нов...