Jump to content

Петър Василев

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Петър Василев

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик Хибрид
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    peter.vasilev31

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей приятел, Искам само да те попитам можеш ли да ми дадеш телефон или някакви координати на този човек със сервиза за хибридни батерии Благодаря предварително.
  2. Здрасти Наката, Днес бях в Бултрако обучението премина перфектно модулите работят перфектно, но възникна друг проблем и той е, че две клетки на батерията са заминали и проблема идва сега от там. Намерих фирма която ремонтира батерий за хибриди, сега водя разговори да ми кажат цената за ремонта. И като получа подробна информация ще пиша. Но в сервиза ми казаха, че след ремонта на батерията отново ще трябва да ги посетя, за да информират колата, че батерията е сменена.
  3. Гаранцията е 70/30 да работят, а да задам въпроса - Каква е гаранцията че ако дам 5050 лв. и се окаже че проблема не е в модулите и моите стари работят при условие, че когато през 2016 година е сменена батерията и модулите не са обучени да работят с тази батерия. За това гаранцията е 50/50 да стане и този вариянт.
  4. Здрасти, За грешките не мога да ти кажа кои са били, защото не ми ги казаха. Но ми казаха, че модулите които са за зареждане/разреждане на батерията и за преобразуване на електричеството за зареждане на акумулатора и батерията единият от тях не работи. Обявиха ми цена от 5050 лв и за двата, но аз си намерих един пичага който внася само ХОНДА от Англия, а в това число и ХИБРИД и от него си ги закупих за 550 лв и двата смених ги и продължи да ми светят чека, IMA и акумулатора. Когато ми свети акумулатора към акумулатора не постъпва зареждащ ток. Щом стигне работна температура на двигателя и рестартирам двигателя изгасва акумулатора и тогава се зарежда. След второто ми ходене в Бултрако за подмяна на нагнетателните патрони за аербеците вдигнах един скандал и след два дена ми звънна управителя на сервиза и след проведеният разговор с него се разбра, че модулите трябва да се обучават да работят с тази батерия която е на колата. И едва след това трябва тези лампи никога повече да не светнат. Та в сряда 14.11.2018 съм си записъл час който ще ми струва 66 лв. за да обучат модулите. И след това ще пиша да кажа дали се е разрешил проблема.
  5. Здравейте, Пиша с надежда, че тук може някой да ми помогне дори със съвет или мнение. Проблемът ми е следният. Преди четири месеца си взех Хонда Сивик Хибрид 2008 г. и в началото нямах проблеми всичко вървеше много добре, но не след дълго започна да ми светва IMA лампичката на таблото, а след това и чека започна да светва. Една сутрин при запалване на колата ми светна Чека, IMA и акумулатора, и след достигане на работната температура на двигателя акумулаторът / лампичката / изгасна. След няколко ходения до майсторът ми и закачане на диагностиката, триене на грешките закарах колата в БУЛТРАКО. Там вързаха колата към диагностиката и ми казаха, същото което ми каза и моят майстор - че проблемите не са от батерията / тя била в перфектно състояние 81% от капацитета и / а в два модула DC-DC Конвентор 1С800-RMX-0033 и модул ВСМ 1К100-RMX-E02, и че трябва да бъдат подменени. Но можело да са нови / 5080 лв./ или работещи от друга кола / демек втора ръка / намерих вторият вариянт и двата за 550 лв. смених ги, но дори след смяната на модулите нещата не се промениха, продължиха и то вече доста често. Ако някой може да помогне с информация и съвет ще бъда благодарен. Мога да дам координатите на човека от който закупих частите, той внася само Хонда и цените на частите му не са високи. Предварително Благодаря.
×
×
  • Създай нов...