Jump to content

strunk0

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно strunk0

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V II gen. 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Брей, как без да искам станах леко известен във форума с една тема Това е в кръга на шегата разбира се! @vespa, колега мисля че всеки, който има опит над конкретен/ни автомобили е полезен в този форум. А идеята да се създаде форум (говоря по принцип) е точно такава, че незнаещия да попита, да прочете и ще научи от знаещия. А знаещия ще прочете, ще отговори и ще научи незнаещия. Та няма смисъл да се наричате "опасен за форума" , както и да с е чудите кой от е опасния, защото и двата сте полезни на аудиторията.
  2. Колега, при мен е 12-13 в града, лятото с климатик го повдигна с около 20%. При извънградски условие беше 10-11, тогава климатика охлажда купето и компресора не тормози толкова мотора. Но този разход е при скорост до 120км/ч. Миналата зима беше приблизителен 12.14 в града, 10-12 извън него. При мен нещата със превключването се случват доста бързо през зимата, след 2-3 мин. вече съм на газ. Изпарителят ми е настроен на превключва на 36 градуса. Като ми монтираха газовата ми казаха,че допълнително изолирали изпарителя с изолационна вата, за да е на сухо и да запазва генерираната си топлина. Но нямаха налична. След първите изминати 500км.ми казаха пак да отида ри тях, за да и проследят данните и да разберат адаптирали се към мотора и начина на шофиране. Тогава ми сложиха въпросната вата.
  3. След всички съвети , както и всичко прочетено в тази тема ми остана само въпросът, дали да сложа този Равенол в кутията, след като и аз видях ,че е със одобрение от Хонда. Но @dindin ми отговори преди да си задам въпроса. Да, градски сме, дори си мисля че се и познаваме, и то доста отдавна, но това е тема, която не е предмет на този пост Благодаря Ви на всички за инфото, което ми дадохте. Само да споделя с Вас, че след близо година шофиране на Ходна съм с много добри впечатление, като в тази връзка се замислям следващата ми лека кола да бъда акорд. А CR-V-о няма да се продава, защото ми върши чудесна работа. Моторът му е с номер К20А4, което не знам дали е по-добрия или по-лошия вариант, но работи безпроблемно.
  4. Не съм запознат с темата за общите поръчки, може ли линк или някаква друга информация за общите поръчки? Все още нищо не съм сипал в кутията, както и не ми пречи да върна Равенола на продавача. Ще изчакам да видя кака е работата с общите поръчки и ще преценя Лагер не съм сменял, знам че им е слабо място на Хондите, конкретно заден десен лагер, но честно казано се надявах да е от гумите. И като по лек вариант, това с завъртането им, мислех да започна с него. А, ако я кача на подемник и започна да въртя колела , има ли вероятност да установя дали вие лагер, или си трябват доста обороти за това?
  5. Благодаря за помощта с клипчето и за съветите за маслото. Като го подменя ще споделя как е минала при мен процедурата и какъв е резултатът. Относно това,че съм купил масло, преди да попитам, не беше точно така. Но там където питах, търсих и разпитвах ми казаха ,че нямало. От кварталния магазин отдавна не пазарувам за колите си, особено лубриканти. Маслото, което купих е от проверен доставчик, че много ментета са залели пазара ни.Повече се страхувах да не попадна на менте, а не че няма да точно от производителя. Човека ми каза,че е алтернативен вариант на оригиналното масло - Хонда, което той не може да ми достави. В крайна сметка си е мтф 2 масло, което надявам се кутията ми няма да отхвърли ТА сега за съвета с питането преди на направя нещо. Имам виене/бучене също може да се нарече/ отзад при колелата, което се получа между 50-90км. Може ли да са гумите, които определено са много стари или е лагер на колелото?
  6. Здравейте колеги, нов съм във форума и пускам за първи път тема, като може вече да има такава, за което се извинявам предварително. Карам от близо година CR-V 2 със 2.0 бензинов мотор, като съм много доволен от машината. Но маслото в кутията ми е под нормалното ниво, искам да го сменя с ново. Гледах клипчета и разбрах,че може да се смени без спрециализирана намеса, като новото се налее от пробка, която била близо до акумулатора, почти като при автоматик на същия автомобил. Но лично аз не намирам въпросната пробка. Възможно ли е колата ми да няма такава, като в този случай как следва да налея новото масло, по стария начин през пробката на картера, от която ще пусна старото масло ли ? Какво масло се препоръчва за смяната, знам че трябва да е от Хонда, но такова не намерих и си закупих на Равенол 3 литра мтф2, дали ще е подходящо ?
×
×
  • Създай нов...