-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно Babyface Bob
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 21.11.1983
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
sluncheviochila
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
За съединителя - слухове, интернет, малко техническа литература ( която не мисля, че ми е работа да разбирам, та само чисто потребителски съм минал по диагонал), малко лична драма и не малко пари. Няма лоша кола, има лоши стопани. Затова нека мнението ми почива повече на разликите в дизайна С кемпера не мога да избирам офроуд машрути, защото ще му разпоря караваната от усукванията, ако не закъсам в някоя кална локва или не спукам картера в някой камък. Така че, ходим на места, до които обикновен лек автомобил с каравана следва да може да достигне - идеята ми се адаптира към сравнително ниско комби - влекач с добра мощност. Като цяло, къмпинг мрежата в Европа е силно развита и до нея пътища има, като тя е отправна точка към пешеходни маршрути в дивата природа. Къмпирането на диво става все по-забранено, защото този начин на отдих е все по-привлекателен и се увлякоха сериозни материални интереси. Та скоро само на собствената ти поляна в някое глухо село ще можеш да влизаш безплатно.
-
Нещо, което забравих да питам, е дали сте теглили каравана с Акорда? Просветът му не е особено впечатлителен, за сметка на двигателят, който предполага прилична мощност за теглене. Съединителят (MT) като основен натоварен от съчленения състав консуматив ми се струва по-надежден от Субару, които съм разглеждал за идеята. Обаче оптичното решение на Субару не може да ми даде този кеф, който Акордът вгражда в картината. В този смисъл и Accord ген.VIII вече са се оляли с визията, но това е въпрос на лично мнение. След 5 години съвсем няма да останат "смекчено ръбати" комбита с дизайнерска линия, успоредна на пътя.
-
Добро утро, радвам се, че темата подкарва и други подтеми. Аз лично нямам против да почешем езиците, стига да не създаваме проблеми на модераторите. Във връзка с мотива ми за АГУ - опитваме се да възпитаваме децата в контакт и уважение към природата. Еко приложението на LPG е емоционалният ни аргумент. Няма как да не включа финансовия аргумент, разбира се. Но, понеже съм свикнал да давам по 250,00 лева за пробега до едно варненско море, мога и да си оставя вратичка, в зависимост от ползването на автомобила. Сравнително наясно съм с проблемите от газифицирането. Добро отношение към машината, дисциплина с помощни материали ( сервизна книжка, друго) и надежден майстор и профилактика са вариантите да нямам толкова главоболия. Майсторът е като зъболекаря - като го намериш читав, дръжжж!
-
Колега Shorty, от твоята кола в Mobile.bg стигнах до форума всъщност, така че съм регистрирал всички текущи обяви. Можеш да предположиш, че съм чел и сума ти твои мнения, за да проследя историята на колата :) Това му е хубавото на форума и интернет като цяло. Благодаря за поканата и че ми обърна внимание за отличния ти автомобил. Покрай кемперите се запознах с доста "швейцарци" ( смятай араби - кантонерски търговци :) ) и имам възможност да си внеса от там, вкл. със заменка и предполагам, че ще разгледам тази опция, преди да се обърна към пазара в България, където, определено, бих търсил регистрирана и ползвана Хонда от физическо лице.
-
Колеги, благодаря за мненията. Извинявайте, че нямах възможност по - рано да пиша. Ще закарам съпругата да видим един - два Акорда, това ясно. Обещала ми е да не мрънка, ще гледам фейслифтове, основно заради добрия мултимедиен пакет, който е важен за деца при дълъг път. Благодаря за доводите, ще ги ползвам. Особено това, че вози прави саксийни цветя Съпругата е детска учителка, имаме две деца, куче и 8 братовчеди, някои от които често вземаме с нас с кемпера. Възможността да спят двама души отзад при пуснати седалки е опция за детска спалня + фортселт - това е палатка с отвор за задницата на колата. Така, излизайки от задния капак, влизаш в затворено предверие или дори спално за родителите. Често срещани "надстройки" за къмпинг, макар и да не е много евтин такъв вид оборудване. Обикновено фортселтите вървят към комбита с автономно задвижване на 4-те колела, защото това дава възможност да се избират по - тежки маршрути с по - красиви и недостъпни дестинации. Жалко, че Акорда няма 4х4. В този смисъл ще загледам клиренса, за да видя дали мога да слизам по сухи коловози. Мнението ми за АГУ почива на желанието да съм максимално екологичен. На кемпера не ми харесва, че пуфтим по 10 литра дизел за да преместим 4-5 души на разстояние 100 км. Това трябва да спре, ако искаме по-чиста природа. Освен това всички семейни ванове, които жена ми върти на пета, а аз само блъскам самонадеяно, са били с АГУ - та и не съм имал проблеми. Поздрави. Ще се радвам да пишете в темата отново.
-
Здравейте момчета, казвам се Ачо. Силно съм привързан към идеята за Accord комби , 7-ма ген., МТ, 2,4 i-VITEC, с АГУ. Доста коли разглеждах, доста прочетох във вашия форум. Може би съм по-стар Хонда-джия от някои от вас, защото 10-ина години карах няколко чопъра Honda (CBX, Shadow, Shadow AERO). Сега карам 20 годишен кемпер, имам голямо семейство и това поражда желанието да имам стилно, мощно и надеждно комби. Свикнал съм на капризи на френски семейни ванове и не вярвам да ме уплаши нещо, което правилните ръце да не могат да оправят ( при все някакви разумни финансови граници ). Така де, жена ми ще кара градското, основно ще се кара извънградско и на максимално дълги разстояния, тъй като обичаме да пътуваме по света и у нас. Три неща ме развълнуваха силно и не открих информация в темите затова : 1. Как да навия жена ми да вземем нещо, което тя определя като "катафалка" ? Дайте идеи, ако имате опит. Ако нямате - давайте пак, да се посмеем. 2. Средната задна седалка изглежда изключително неудобна. Пътува ли се на дълго разстояние спокойно на това място? Всъщност, предполагам, че има колан за монтаж на бебешко столче поне? 3. За колегите с АГУ - стрелката на бензина отчита ли разход при движение на газ? При PEUGEOT 806/807 съпругата изгори две помпи, защото имаше осреднено отчитане от три датчика, а тя така и не се научи да следи равнището на бензин в резервоара. Поздрави и да развивате форума! Чудесен е.