Jump to content

Anton_stype

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Anton_stype

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 2007 K24 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    banderas9393

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ясно, разбирам. Аз ходих до Бултрско днес, оказа се , че тенекеджийството се извършва в друг сервиз много близо до този на ботевградско и се казва Астреко. Това е сервиз на Ивеко и други марки https://www.astreco.bg Приемчика ми обясни всичко и останах доволен от това, което ми каза. Единствено ми стана странно, че няма да свалят калниците, а ще ги пръснат на място, но ми обясни, че когато е само за боя не се свалят. Бронята, спойлера и предния капак обаче се демонтират. Ще я вкарвам на 12.септ и ще напиша след това какво ми е мнението . Относно дали си доволен и дали ще ти върнат колата за поправка ако има нещо, имай предвид, че преди да ти дадат колата трябва да подпишеш протокол, с който те си взимат парите след това от застрахователя. Ако не си доволен не го подписваш, обаждаш се на застрахователя, пращат техен представител и ако найстина нещата не са както трябва колата влиза пак за ремонт. Но дано не ни се налага да стигаме до там. Колега пиши и ти за Агрон след като я вземеш .
  2. Колега, а какво мислиш за Бултрако на ботевградско? Все пак е официален на Хонда и работят като доверен сервиз също по застраховки?Когато взимах акорда, там му правих оглед и диагностика и всичко си беше така както казаха( то и нямаше нищо де, освен дискове и накладки и наистина нищо не съм ремонтирал по колата от както съм я взел вече 2 години) Много хора не ги харесват, но все пак правят гаранционни коли и би трябвало да има гаранция за качеството...аз на там съм се насочил.
  3. Здравей и мерси за отговора. През 2017г също ползвах услугите на Карпласт ВМ ( на симеоновско преди околовръстното) за предна броня с възлагателно писмо от Армеец и като цяло също останах доволен, въпреки, че доста бързо бронята пак беше с видими напуквания от камъчета, въпреки, че карам доста леко колата и никога не се навирам зад други коли или камиони. Минах през тях да ги питам, естествено отговорът беше, че това е от камъчета, а не от некачествена работа. Сега пак минах през тях, но шефа им директно ми каза, че няма да ме вземат, защото от Армеец им бавят много плащанията и им плащат реално много малко(под100лв на детайл) . Директно ми каза, че няма как да работят качествено при тезни ниски цени и бавене на плащанията и ми каза да си сменя възлагателното за друг сервиз, а те чакали да им изтече договора с армеец и няма да преподписват. Цените им без възлагателно са 260-280лв на детайл, което и на мен ми се стори доста завишено. От Бултрако казаха, че работят по един и същи начин и като официален сервиз и като доверен с боя на водна основа и качествени материали, та сега ще ходя за смяна на писмата и ще пиша отзив след като я отремонтирам при тях. Другата опця е България Карс на бул. Сливница. Казаха ми, че са сервиз на компанията Аемеец, но и за тях нямам никаква информация. Ако някои има мнение относно Автотенекеджииските услуги на Бултрако на ботевградско шосе или България Карс нека го сподели , ще съм благодарен.
  4. Здравейте. Може ли тук за мнения от доверени сервизи на застрахователи, където не"претупват" и сте останали доволни. Предстои ми поправка на 5 елемента за боя и дребни козметики на брони, калници и т.н. и дилемата в кой от доверените сервизи на Армеец да я вкарам е голяма. Последно съм се спрял на Бултрако Моторс АД (на ботевградско шосе) . По тел. ми казаха, че пръскат с боя на водна основа и използват само високо качествени материали, лакове и т.н., също работят и като доверен сервиз, не само като официален. В линка са останалите сервизи: https://armeec.bg/bg/contacts/teritorial_distributions?region=3
  5. Така е колега, вече знам и и затова писах тук за да получа досоверна информация от хора с опит, и да знам какво да искам като отида в сервиз, а не там да ми се правят на много разбиращи и проблема да не се отстранява. Мерси за насоките
  6. Колега, преди да купя колата(миналия септември) я вкарах в Бултрако за общ преглед и диагностика..резултатът беше: Всичко беше топ с изключение на 4-те диска и накладки+ долен преден ляв шарнирен болт... също така ми казаха, че задните апарати са за смяна. Аз ги рециклирах при едни пичове в Горубляне(иначе за нови ми искаха по 300 лв на апарат) , смениха им всички гумички, пружинки, уплътнения и каквото имаше всичко беше в комплект чисто ново, а апартите ги пребоядисаха по някакъв начин външно и станаха като нови. Имам и 1 години гаранция от тях, но това са задните, където не се усеща дали тресе. Така че апаратите ми са изправни, но ще проверя и тях отново. Абе, скоро се надявам да разреша проблема и ще пиша тук какво се случва за да могат всички заинтересовани да разберат. Относно сервиза, в който първоначално ме посъветваха да сложа феродо дискове и брембо накладки и всичко ръждяса за един месец да, мога да кажа , че не ги е грижа хората да са доволни и частите определено не са онова брембо , което знаем от едно време. Относно втория сервиз , който носи отговорност за гаранционните части и те не ме съветваха да сложа нови накладки, казаха ако пак тресе ще ги сменим до като имаш гаранция, което пак не е много ок , но поне ги сменят.
  7. Колега, така ми казаха от сервиза където ми сменят дисковете, че няма нужда да сменям накладките...но ще го направя, за това и писах тук за да разбера повече
  8. След месец отивам за поредна рекламация, защото си тресат и пак ще има отклонение...слагам и нови АТЕ накладки с новите дискове и веднага я вкарвам за проверка на апарати, главина и цялата спирачна система за да отстраня евентуални други причини. После ще карам и ако пак се разтресе ще пробвам и с престъргване на дисковете, защото вече няма да са гаранционни и няма да имам друг избор освен да пробвам и това...но дано да не стигам до там, а с новите накладки и дискове всичко да се оправи. Препоръчаха ми сервиз в Овча Купел до Кауфланд...Слави се казва човека и работи само Хонди. Ще пиша тук какво става. Благодаря на всички за съветите и коментарите.
  9. Сега се чух с ИНКАР сервиз. Могат да ги престъргат с Про кът незнам си каква машина, струва 70лв за двата предни диска , отнема 2 часа и препоръчаха нови накладки АТЕ за моите дискове понеже са АТЕ. Ако имало проблем по главината, да не се притеснявам, защото дисковете се пристъргвали спрямо главината. Това не ми прозвъча много професионално. Ценово звучи добре, но имам гаранция още 2 месеца и се чудя дали да не ги разтреса повече и да ги сменя с нови. А американската хонда- акура не е ли с по различна спирачната система от европейската...?
  10. Колага, Благодаря за коментарите и съветите! От написаното в линковете разбирам, че с престъргване (refinish) на дисковете и слагане на нови накладки проблемът се решава, така ли е ? Съветваш ли ме да го направя с тези дискове, които са на почти 3 месеца и вече има леки вибрации при 80-100 км спиране?
  11. Благодаря на всички за съветите. Реших да изчакам гаранциония срок на тези дискове изтича след 2 месеца. Надявам се до тогава да се разтресе още повече за да ги сменят отново гаранционно и тогава да сложа и нови АТЕ накладки с новите дискове. Това ще е четвърта смяна за една година. Ако тази смяна се осъществи ще закарам колата веднага за проверка на цялата спирачна система + главината за да изключа други възможни причини . Не ми се рискува да слагам нови накладки АТЕ на тези дискове, понеже вече може да са тръгнали... Казаха ми, че с индикаторен часовник се проверява биенето на главината и ако там няма отклонения, проблема е от това, че накладките и дисковете не са еднакви и не слягат добре и от там идва и вибрирането при по висока скорост. Какво ще кажете за Ашика дискове и накладки ? Дайте и препоръка за изпитан и доверен сервиз в София...Други съвети и препоръки са добре дошли .
  12. Изглеждат на около 50 %. Мисля да ги махна и сложа АТЕ накладки сега, докато диска е сравнително нов.
  13. Първите дискове бяха феродо и за месец-два каране пожълтяха от ръжда...и тресяха супер много. Ръждата се появи по тази средната част на диска, която го държи за главината май се казва..но явно проблема дойде от това, че сложих различни накладки и дискове....а и най-вероятно не бяха оригинални.
  14. Добре, благодаря ви за съветите. Искам да попитам...сегашните дискове АТЕ са на не повече от три месеца, а накладките са от миналия Октомври. Погледнах накладките и са на около 50 % някъде. Дали да сменя веднага с АТЕ накладки на същите дискове или задължително трябва да са с нови дискове от началото. Да не стане да сменя с нови АТЕ накладки ( 119лв) и да няма ефект, защото дисковете са тръгнали. В момента колата има съвсем леко вибриране на волана при спиране с 80-100км и то се усеща само на супер гладък асвалт където няма неравности.
  15. Ами надявах се , че когато съм в голям сервиз те ще ме посъветват кое как да се смени...но уви.. Иначе сега като отида за трета смяна ще искам и нови накладки АТЕ с новите дискове. Защото сега и да ги сменя те вече тресат и май няма да има смисъл. А, възможно ли е от това, че когато съм я карал на автомивка е могло да са горещи и от това да се кривят също?
×
×
  • Създай нов...