Jump to content

Shadowcho

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Shadowcho last won the day on Август 6 2019

Shadowcho had the most liked content!

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Shadowcho

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD VII Tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    niki.sotirov.

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Така колата я оправих и бих казал сам :) Пиша чак сега, защото исках да измина малко повече километри за да съм сигурен, че това е бил проблема. Малко предистория: Закарах колата на майстор с HDS, той ми каза, че проблема е в TPS датчика, който е вграден в дросела. Прати ме от къде да си взема дросел втора ръка и аз това и направих. Като взех новият (стар) дросел, решх да го пробвам. изключих акумулатора, закачих новият дросел, включих акумулатора и ефектът беше същия. Грешката си седеше и нищо не се оправи! На следващия ден един колега ме хвана на къс пас и ми вика къв си такък инженер и не си си прозвънил инсталацията на колата, като за начало. Замислих се и това и направих. Хванах се изключих акумулатора с мутицет и дълъг кабел със запоени игли започнах да прозвънявам кабелите. Бях доста изненадан, когато разбрах че кабелите от дроселовата клапа не отиват директно в компютъра на колата. Проследих ги и видях, че отиват в един модул между жапката и калника. От този модул вече отиват в компютъра на колата. В този модул влизат кабелите от дросела TPS сензора и сензора за позицията на педала на газта APP. Оказа се, че след 2006 година управлението на дорсела е електронно и се осъществява от този модул. По една програма се казваше нещо от типа Drive by Wire или нещо от сорта. Оказа се, че и той си е Ок. :) Проблемът беше в една клема, която се намира точно над краката на пасажера и незнайно защо кабелите от TPS-a & APP-a се прекъсват там преди да отидат до въпросния модул и да се върнат към компютъра. Та тази клема се беше откачила от държача си, кабела се клатеше и връзката в клемата не беше добре. Откачих клемата напръсках с контактен спрей, включих я отново и я закаих на мястото й. Проблема се оправи и вече 5000 км съм нямал този проблем. Надявам се да съм помогнал на някой със същия или подобен проблем :)
  2. Записваше точно тези две грешки и пак влизаше в сервизен режим. Преди се оправяше, но сега грешката не иска да се изчисти дори и с HDS диагностика. Благодаря много за съветите, аз ще се пробвам да замеря напреженията и да напръскам клемата с контактен спрей. Ако се оправи ще пиша как се е оправило или какво са ми казали от сервиза.
  3. Преди ми е правило пак така, но след чистене на грешката и адаптация(ръчна) на дроселовата клапа се оправяше. Сега грешката седи постоянно и не иска да се изтрие. забелязвал съм, че много рядко ми придръпва при ускорение. А искам да попитам тези миливолти могат ли да се измерят с обикновен мултицет или трябва специален уред.
  4. Здравейте, нов съм в групата и за пръв път пиша и поствам нещо. Предварително се извинявам ако съм нарушил някое правило или досаждам излишно. Така на въпроса. От половин година съм собственик на Honda Accord 2006 година. Преди два дена ми светна check engine + vsa. След изчитане на грешката се оказа p0123 и p0223. Водих я на сервиз, но там имаха време само да я прочетат. Казаха ми да им я закарам след два дена, защото според тях не било от стандартните проблеми на модела. Било нещо по-завъртяно и трябвало да я изследват. Някой бил ли е със същия проблем или някой има ли идея на какво може да се дължи. Искам горе долу да се ориентирам какъв ще бъде демиджа. Предварително ви благодаря!
×
×
  • Създай нов...