Jump to content

ganimed

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно ganimed

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ioanblue

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Зад ламарината на снимката няма нищо интересно, вижда се част от зъбно колело, маховика предполагам. И в тази част на двигателя наистина освен от семеринга на коляновия вал май няма от къде другаде да е. За сега не капе масло явно само сълзи предполагам, но след още известно време??? Смяната на този семеринг не е ли доста голям ремонт? Колко би струвало в Пловдив например?
  2. Хондата е jazz 1,2 2005-2008 ръчни скорости. Тези дни сменях маслото и я поогледах от долу, на картера (най-отдолу и отпред) има нещо като ламаринена планка и около нея е омаслено. Качвам и снимка. Това дали е притеснително? Какво има зад планката?
  3. Къде беше прекъснал този кабел при теб? Някой знае ли пътя на това кабелче от къде минава и има ли "тесни" места чупки по пътя вероятно към ключалката?
  4. От известно време забелязвам че плафона за осветление в багажника неработни. Крушката е здрава, идва захранване +12V, като дам другия проводник на маса крушката светва. очевидно някакъв микрек ключе което комутира масата при затворен и отворен багажник. Проблема е че не откривам къде е това ключе за да го прегледам. Ако предположим, че е в заключващия механизма на багажника и ключето не работи, то би трябвало да имам проблем и със заключването, но там всичко си работи. Единствено което забелязах, но то може би си е и така - Когато колата е заключена, и отключа с дистанционното и отворя само багажника след време минута колата се заключва и като хлопна багажника ако ми е изпадал ключа в багажника ще си го гледам през прозореца. Но това вероятно си е така и просто не съм го забелязал. Та въпросът ми е къде е микрек ключето?
  5. Добре, явно товае проблема. Къде да се търси решението. Защото миналата зима го нямаше. Може би има връзка между околна температура и налягането на горивото? Нещо се е променило междувременно но какво?
  6. Имам абсолютно същия проблем даже шях да пускам питане. само че аз не подавам газ допълнително просто знам, че от втория път пали от раз и после цял ден никакъв проблем. Интересно миналата зима палеше сутрин от първия път, а имаше и по студени дни не както настоящата мека зима. Доколкото знам горивната помпа и филтър са в резервоара м/у предните две седалки и е много сложно ремонтирането ако е там проблема де. Ако предположим някакво замърсяване в зоната, някакви горивни добавки биха ли свършили работа? Дежурния отговор за добавките го знам, но питам някой Експериментатор с положителен резултат.
  7. Виждам, че темата е стара, но студа идва всяка година, и горния пост все едно аз съм го писал, някакво развитие по темата?
  8. Да, така е. След като порових из нета разбрах за какво иде реч. Първоначално си мислех че става въпрос за чист водород пък то май било с онези Браунов газови щуротии. Ясно.
  9. Така, ето и резултатът след ремонта. Маслото се оказа с дата 11.07.2018г. Отидох да направя регулиране на клапаните. Така и така се разглобява тази зона освен това почистиха и EGR клапана и пътищата. Клапаните наистина се нуждаеха от регулиране, а EGR пътищата бяха много задръстени чудно как не е светнал чека. Веригата се оказа наред. Всичко това съпроводено с чистене на демонтираните чаркове – дросел клапа, капак на клапаните, колекторни тръби. Резултатът: Преди ремонта колата беше някак си „спъната“, сега доста утихна. Добре, че не послушах всезнаещите „разбирачи“ да сложа по гъсто масло и да замажа проблемите. Иначе за завишения разход на масло, за кола на 15г. все някой някога назад в историята и е слагал кофти масло, а то е довело до необратимо запичане на маслените сегменти, буталата остават само на компресионите сегменти. Ами ще се примирим с това положение 100/1000 за сега. Между другото някои има ли наблюдение за водородно почистване?
  10. Петрото е в избата. имам я от една година тогава километража показваше 100к проверка в internet по италианския талон обаче показа 200к няма как да и имам сервизната история за съжаление. сега вече знам че на тези километри трябва да се регулират, не ми се вярва италианската някогашна собственичка да се е занимавала с такива ремонти те карат и хвърлят предполагам. Благодаря и за координатите за майстори. Само да попитам цялата операция сложна ли е?
  11. Колата няма газова. карам я от 5ооо км. кастрола беше първото и масло след новия внос у нас. Тубата не съм я хвърлил някъде в избата е, ще видя от коя дата е. Все още нямам никакви изводи и приемам всякакви препоръки. изглежда съм пропуснал проверка след покупката, че клапаните не са регулирани? Бихте ли препоръчали къде да направя проверка и регълаж ако се налага в Пловдив?
  12. Да - това е тубата. дата не си спомням. не съм го взимал от общите поръчки, а от квартално магазинче. Имаше съвсем леко оранжев отенък за първи път го слагам и не знам как би изглеждало .Клапани не съм регулирал до сега. ако някой знае къде бих могъл да ми ги регулират бих бил благодарен да сподели. Това сигурно ли е? какво може да се случи по конкретно и то след ново масло, не съм съвсем наясно. или май ще е по лесно отново да сложа стария тип масло?
  13. Колата е Honda jazz 1.2; 2005г. На около 200k. Обслужва се редовно всичко и е в нормата. Дойде време за смяна на маслото. До сега бях с Castrol 5W40, загубата на масло беше около 90-100г на 1000. И реших Аз да се правя на майстор. Купих и налях Petro-Canada Suprime 5w30, (във форума някои доста го хвалят) и интересно, още докато го наливах ми се видя доста „тънко“!? Цената беше около 50лв. Навярно малко съмнително? Не знам? И сега мотора стана малко по шумен, но това не е всичко, макар и съвсем слабо - разтропаха се и клапаните особено като загрее. Въпросът ми е ако сложа добавка за повишаване на вискозитета например Bardahl 2 Oil Treatment или нещо подобно (има и някакви добавки за хидравлични повдигачи – не знам изобщо какво би трябвало да прави такава добавка) та ще закърпя ли положението примерно до пролетта, колата не се кара много, хич не ми се хвърля или да го сменя веднага? Какво ще кажат майсторите тук?
×
×
  • Създай нов...