Jump to content

jekuto

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно jekuto

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2006г. 190к.с. K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    НЯМАМ СКАЙП

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги , имам питане как да настроя " Трип Б "компютъра на Акорд 7 2006 2.4 190к.с. да се занулява на 10000км. при мен се занулява на 1000к.! Пробвах с копчето info , но там не видях да има такава настройка. Благодаря !
  2. Видях цедката от схемата и снимките много полезно!!! Имал съм сивик 6 и Акорд 6 по мой спомен съм сменял горивен филтър 100% явно тук е по различно при Акорд 7
  3. Колега Евала за линка ще е полезен и за другите колеги които са любопитни " как се прави "
  4. Карам си и си свиркам , ама ми беше любопитно Защо Не се сменя този филтър???
  5. Не съм запознат и си мислех , че на 2 смени на маслото трябва да смени и горивния филтър , прочетох тук там , но много Неясно и тук във този форум пише само за смяна при Дизел , никой колега не е писал как е при Бензина ! Благодаря колеги ще се допитам и до " Бултрако " в понеделник и ще споделя тук !
  6. КОЛЕГИ ОТВАРЯМ НОВА ТЕМА ПОНЕЖЕ ИМА ТАКАВА , НО ЗА ДИЗЕЛ 2,2 ! НЯКОЙ СМЕНЯЛ ЛИ Е ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА 2.4 МОТОР 190к.? Ако да , моля да сподели през колко време се прави и дали е сложно?
  7. Както разбирам този двигател Няма защита при скъсване на ангренажен ремък , колата се кара и ще се кара в режим Vtec и IAB Просто ми беше любопитно и за жалост не намерих такава тема във Форума! Благодаря колега !
  8. Здравейте колеги , имам питане , дали на този модел F18B2 Honda Accord VI 1999 1.8 136 коня има защита при късане на Ангренажен ремък . Благодаря предварително за отделеното ви време!
  9. Колега много ти благодаря за изчерпателната информация , не бях влизал известно време във Форума днес видях , че си ми пратил и видео даже!!! Благодарско ще опитам в понеделник , при мен е малко по различно с вратата , но видях принципа как е ще пиша по темата и ще приложа снимки и за другите колеги !
  10. Би ли ме ориентирал къде да погледна/потърся за да разбера дали тази кола е имала централно и някакви такива модули... не съм с ел. пакет всичко е механично благодарско
  11. Колеги , реших да се поглезя и да си монтирам централно на бързата ми Хондичка D14A3 да вмъкна , че си нямам на идея дали е имала , но в момента всичко се отваря на ръка Та намерих един модул за около 10лв втора ръка , но пише , че е за 5 врати ! Въпроса ми е има ли значение за колко врати е или няма и какво още трябва да набавя за да се отварят всички врати ? Аз така или иначе ще го купя 10лв е все пак , но дали ще стане за моята D14A3 с 3 врати 1997г.? Това е инфото от обявата : Модул централно заключване за Honda Civic VI 1.4, 75 к.с., хечбек, 5 вр., 1997 г., позиция: дясна, предна № 38380-SN7-G010-M1
  12. Колега , благодарско за бързия отговор ще споделя какво съм сътворил
  13. Колега прав си , но аз време имам и обичам да се заигравам.. само аз ще си го оценя
  14. Здравейте , нов съм във форума и темата на колегата ме заинтригува. Карам същата EJ9 D14A3 1.4i 75hp 1997 година е. Някой от хората във този форум правил ли е такава манипулация на този двигател мненията Ви ще са ми от полза понеже мисля да пробвам с по широката гарнитура , но и мисля да сменя въздушният филтър с такъв по спортен и да резна една дупка за да не смуче от въздуха на двигателя , а по охладен та какво друго е нужно за да вдигнем самолета
×
×
  • Създай нов...