-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно jekuto
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2006г. 190к.с. K24A3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
НЯМАМ СКАЙП
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Видях цедката от схемата и снимките много полезно!!! Имал съм сивик 6 и Акорд 6 по мой спомен съм сменял горивен филтър 100% явно тук е по различно при Акорд 7
-
Колега Евала за линка ще е полезен и за другите колеги които са любопитни " как се прави "
-
Карам си и си свиркам , ама ми беше любопитно Защо Не се сменя този филтър???
-
Не съм запознат и си мислех , че на 2 смени на маслото трябва да смени и горивния филтър , прочетох тук там , но много Неясно и тук във този форум пише само за смяна при Дизел , никой колега не е писал как е при Бензина ! Благодаря колеги ще се допитам и до " Бултрако " в понеделник и ще споделя тук !
-
КОЛЕГИ ОТВАРЯМ НОВА ТЕМА ПОНЕЖЕ ИМА ТАКАВА , НО ЗА ДИЗЕЛ 2,2 ! НЯКОЙ СМЕНЯЛ ЛИ Е ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА 2.4 МОТОР 190к.? Ако да , моля да сподели през колко време се прави и дали е сложно?
-
Както разбирам този двигател Няма защита при скъсване на ангренажен ремък , колата се кара и ще се кара в режим Vtec и IAB Просто ми беше любопитно и за жалост не намерих такава тема във Форума! Благодаря колега !
-
Здравейте колеги , имам питане , дали на този модел F18B2 Honda Accord VI 1999 1.8 136 коня има защита при късане на Ангренажен ремък . Благодаря предварително за отделеното ви време!
-
Колега много ти благодаря за изчерпателната информация , не бях влизал известно време във Форума днес видях , че си ми пратил и видео даже!!! Благодарско ще опитам в понеделник , при мен е малко по различно с вратата , но видях принципа как е ще пиша по темата и ще приложа снимки и за другите колеги !
-
Колеги , реших да се поглезя и да си монтирам централно на бързата ми Хондичка D14A3 да вмъкна , че си нямам на идея дали е имала , но в момента всичко се отваря на ръка Та намерих един модул за около 10лв втора ръка , но пише , че е за 5 врати ! Въпроса ми е има ли значение за колко врати е или няма и какво още трябва да набавя за да се отварят всички врати ? Аз така или иначе ще го купя 10лв е все пак , но дали ще стане за моята D14A3 с 3 врати 1997г.? Това е инфото от обявата : Модул централно заключване за Honda Civic VI 1.4, 75 к.с., хечбек, 5 вр., 1997 г., позиция: дясна, предна № 38380-SN7-G010-M1
-
Колега , благодарско за бързия отговор ще споделя какво съм сътворил
-
Колега прав си , но аз време имам и обичам да се заигравам.. само аз ще си го оценя
-
Здравейте , нов съм във форума и темата на колегата ме заинтригува. Карам същата EJ9 D14A3 1.4i 75hp 1997 година е. Някой от хората във този форум правил ли е такава манипулация на този двигател мненията Ви ще са ми от полза понеже мисля да пробвам с по широката гарнитура , но и мисля да сменя въздушният филтър с такъв по спортен и да резна една дупка за да не смуче от въздуха на двигателя , а по охладен та какво друго е нужно за да вдигнем самолета