Jump to content

Kolev_Kolyo

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Kolev_Kolyo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Coupe 1998 ES 2.0 CG6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna
  1. Здравейте! Имам Honda Accord Coupe 1999 ES 2.0 108 kW 147 hp с автоматична скоростна кутия. Преди 2 дни свалих IAC valve за профилактика понеже имах рпоблем с оборотите. На студен мотор колата работеше безупречно, но след като загрее на свободен ход оборотите са променливи, колебаят се между 1000 и 1900 някаде. Изчетох и изгледах доста видеа по темата и реших да почистя въпросния IAC valve. Преди това естествено бях проверил за вакуум течове и съответно отсъстваха. След профилактиката когато трябваше да запаля двигателя, оборотите на студен двигател се вдигнаха почти до 1800. След постепенно загряване оборотите зпочнаха да се покачват още, над 2100. След достигане на нормална температура на работен режим оборотите си остават непроменливи и твъъърде високи около 2200. Изкочи и още нещо след това. Когато вкл на контакт преди да запаля, лампата за грешки в двигателя изгасва. Но след като запаля след няколко скунди работа светва. Проверих всички сензори и конектори дали са на място(всичко беше ОК). Даже реших да замеря сензорите(волтаж и ампераж) също всичко беше ОК. Някой някакви иде как мога да разреша проблема? Сън не съм спал да го мисля! Моля помагайте!
×
×
  • Създай нов...