-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Adrean
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Civic VII 1.6 VTEC
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Adrean changed their profile photo
-
Преди време бях проследил всички маркучи, които влизат във всмукателя и нямаше промяна в оборотите след пръскане по тях с Brake Cleaner. Това от снимката се намира под ръба на колектора, поради което нямах възможност да видя и проверя. След като свалих PCV клапана да го почистя повторно и слагане на нови скоби, запалих колата и докато намествам маркучето чух съскане, но беше много тихо. След напипване с ръка успях да нацеля тази дупчица, след което я снимах през калника на лявата предна гума. Тогава всъщност видях какво представлява, разрових се в интернет и видях, че там трябва да е запушено, което означава, че поради някаква причина при мен тази тапичка е паднала преди половин година, защото до тогава колата беше добре..
-
Вчера установих, че смуче въздух от малката дупчица над маркуча на PCV клапана. След запушване колата се оправи, но в ниски обороти имам чувството, че колата се мъчи. Някой знае ли този вакуум за какво е и трябва да стои отпушен. На снимката, която съм прикачил се вижда точно над маркуча (на всмукателните колектори)
-
Здравейте колеги, Доста се рових и четох преди да реша да пиша тук! Карам Honda Civic 7-ма генерация (2002) 1.6 vtec (газ/бензин) Проблемът ми се прояви преди около година, като започна от нищото, а именно: -Оборотите при освобождаване от скорост неравномерно спадат от 1700 об/м след 3,4 секунди спадат на 1300 об/м и след още 5,6 секунди стига до 700-750. При леко дори подаване на газ на свободна процесът се повтаря (което е много некомфортно по кръстовищата и светофарите в София) -При отпускане на газта в движение колата забива предница, а при подаване на газ потегля рязко (все едно прекъсва) Това, което съм предприел преди да пиша е: 1.Сменил съм свещи 2. Прегледал съм бобини 3.Изчистил съм - дросел, стъпково моторче(като съм тествал с още две), MAP сензор, EGR клапан 4. Замерил съм TPS сензора дали затваря напълно 5. Проверил съм дали не смуче въздух от някъде (безуспешно) 6.Алтернатора е ревизиран (сменени лагери, четки) 7. PCV клапанът е свален (беше запушен, отпушил съм го) 8. Система е обезвъздушена 9. След почистване на Дросел и Стъпково моторче съм ресетнал компютъра (чрез махане на бушона за EKU-то), както и многократно съм правил обучение на стъпковото моторче Предвид горепосочените предприети мерки, моля някой, ако е имал/има подобен проблем да сподели, или ако знае някой добър Хонда майстор (а не кварталните, които разбират от всичко). Благодаря предварително!
-
Здравейте, Някой знае ли от къде мога да намеря тези ремонтни комплекти за възстановяване на резбата на картера и точно за М14 х1.5 14мм.? Поздрави,
-
Благодаря ти!
-
Здравейте, След като свалих старата пробка на картера, след завиването й обратно на ръка и обирането й с ключ, превъртя без сила. Оказа се, че резбата на картера се е отлепила. Искам да попитам, понеже чух че има комплекти за възстановяване на резби, както и метчик с болт, по-голям от този, който е, та, какъв е размерът на болта на картера, за да знам какъв метчик с болт да си взема, понеже никъде не намерих. Благодаря предварително!