Jump to content

Buleka ivtec

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Buleka ivtec

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda civic 8 gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Buleka ivtec

    Грешка Р2185

    Здравейте Светна ми чека и дава тази грешка Р2185 Като поработи колата и включи перките три пъти и си изгасва Въпроса ми е кой е датчика под тази грешка който трябва да сменя? Виждам един в най долната част на радиатора но дали е той? Мотор К20А9
  2. Благодаря за информацията Оправих нещата точно както сте написали
  3. Може ли да се спира тази опция? Хонда Сивик 8 ген. Излиза всеки път над съответната зададена скорост, придружено със звъков сигнал.
  4. А релето на клапата къде точно се намира.Четох из чужди форуми оказва се че може и да е от него но не е опоменато къде е и как изглежда.
  5. Забравих да напиша че грешката която хванах е (p1683) Свеждат се нещата до дроселова клапа (която наскоро почиствах точно заради този проблем) педал на газта и някакво реле което не знам къде се намира А това VSA което светва не знам каква връзка има със педала на газта!?
  6. Здравейте Имам следния проблем.Понякога след първото запалване сутрин и като я изгася за малко колата запалва но не ми позволява да подам газ.Все едно педала е неактивен.Светва ми чека и VSA - то След няколко опита да запаля и изгася проблема изчезва и вече мога да подавам газ.От какво може да е?Педала на газта или дросела понеже се управляват електронно.И каква връзка с проблема има VSA то че светва при поява на проблема
  7. Проблема решен. Ресет на клапата чрез HDS в Хонда Стара Загора
  8. Днес пробвах.Ресетнах като махнах минусовия полюс за няколко минути.После запалих и държах колата 5 мин на 3000 обр. ( не съм броил колко пъти се включи перката ако е от значение да са точно 2- пъти) после я оставих 5 мин на празен ход и изгасих.Запалих я но нищо не се промени.Къде бъркам или няма как да стане без оригинален софтуер.Клапата я почиствах на място като отворих дросела с пръст и го заклещих с една пластмаса докато почистя .При цялата манипулация не съм откачал акумулатора.
  9. Днес пробвах.Ресетнах като махнах минусовия полюс за няколко минути.После запалих и държах колата 5 мин на 3000 обр. ( не съм броил колко пъти се включи перката ако е от значение да са точно 2- пъти) после я оставих 5 мин на празен ход и изгасих.Запалих я но нищо не се промени.Къде бъркам или няма как да стане без оригинален софтуер.Клапата я почиствах на място като отворих дросела с пръст и го заклещих внимателно с една пластмаса в позиция отворено докато почистя .При цялата манипулация не съм откачал акумулатора. За рестарт минусовия полюс 12 ч ли трябва да бъде откачен или е без значение?
  10. Здравейте Да не отварям нова тема проблема при мен е същия след почистване на дроселовата клапа.Има ли вариант за самоубочение.Не съм откачал акумулатора все още.Пробвах със задържане на 3000 обр докато включи перката и после 5 мин на място на празен ход но не се получи.Трябваше ли да откача акумулатора преди този експеримент? И какво точно означава точка 2 2.Reset the ECM/PCM with the HDS. Това не съм го правил
×
×
  • Създай нов...