Jump to content

blashko

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно blashko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    ⠀HR-V D16W5 (2002)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ⠀София

Contact Methods

  • Skype
    b.e.nz.e.n

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. @sakrayaami, наскоро моята светна за първи път. Заредих 2-3км след като светната и взе 49,5л бензин. По книжка резероварът го дават 55л (+/-). Следователно е светнала като съм имал 5-6л.
  2. Малко късно виждам темата, но да се включа, понеже преди няклоко месеца и аз монтирах подлакътник. Моето харви е фейслифтово с черен салон но намерих само подлакътник то преди фейса и за сив салон. Въпреки това го купих и реших да го боядим за да пасне по-добре. Занесох го на едни бояджии в София които боядисват брони, коли и мотори. Боята не ми излезе тънко, но сега изглежда по-добре. Ако го гледаш от задната седалка би могъл да забележеш лека разлика в нюанса на черното, но трябва да се вгледаш. А отпред изглежда така:
  3. След още тестване и около 1000 минати километра мога да потвърдя, че проблемът е все още наличен (не е било термостатът) Пристигна и OBD2 конектора, та с него видях че колата дава следните 4 грешки (винаги в тази последователност): P1337: Engine Speed (RPM) Fluctuation Sensor No Signal P0325: Knock Sensor Circuit Malfunction P1259: VTEC System Malfunction P0500: Vehicle Speed Sensor (VSS) Circuit Malfunction Въпреки грешките, чекът не е светвал. Като изчистя грешките обикновено първите две излизат още след първото каране. След още няколко карания изкарва и останалите две. VTEC-ът работи нормално, когато ме пусне над 5000 оборота. Правих Варна-София преди няколко дни, само веднъж не ме пусна над 5000 оборота. След това пробвах поне още 5-6 пъти и всичко беше нормално и VTEC-ът се пуска. На магистралата излезе още един страннен проблем (не знам дали е свързан): Като карам между 110-130км/ч (поддържам постоянна скорост или много леко набирам) и изведнъж се усеща все едно съм върнал газта - губя мощност и оборотите падат. Оборотите не падат напълно, но се връщат малко надолу. След което при натискане на педала на газта надолу или връщането му назад - абослютно никаква реакция. Ако отпуснеш напълно педала на газта и изчакаш няколко секунди и/или изключиш и включиш на скорост всичко се оправя. Това се случи 4-5 пъти на случаен принцип. Съвети какво да пробвам или при кого да я водя?
  4. Благодаря за коментарите! Markony, можеш ли да препоръчаш добър антикор, явно си тествал различни?
  5. Drone, именно и аз това си мислех Смених термостата и се разходих малко извън градско. Стрелката се вдигна съвсем леко по-нагоре от преди, но ме пусна до 7000 оборота и нагоре, нямаше проблемите от преди. Ще потествам още малко, но засега изглежда, че проблемът е бил в термостата.
  6. Благодаря за отговорите! Днес сутринта за 8км (~20 минути) градско каране стрелката за температурата не се качи над 1/3 от скалата. Все още имам съмнения за термостата. Междувременно поръчах OBD2 connector, за да видя какви данни получава компютърът. Ще пиша щом успея да тествам.
  7. Първи разходки с Харвито и първи по-страннен проблем. Колата удря прекъсвач на 5000 оборота. Стрелката на температурата стои малко под средата. Единствено в задръстванията в града се вдига леко нагоре. Въпреки това много рядко ме пуска над 5000 оборота. Имам две предположения откъде идва проблемът: Термостатът отваря по-рано и затова температурата стои малко по-ниско, което вкарва колата в някакъв safety режим Датчикът за температурата, който е вързан с компютъра не отчита правилно и подава грешна (по-ниска) температура Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Утре ще сменя термостата, за да видя дали ще има промяна.
  8. Благодаря, Eks! Със сигурност ще сложа инжекцион. Относно бутилката, това което намерих в различни коментари из другите теми е: 30л максимален размер (пълни се до към 24л, както и ти каза), 190-200mm диаметър покритие против ръжда: пишеше да се сложи такова, но не пишеше какво/как. За закрепването пишеше че могат да се ползват скоби от бутилка за метан или 'шейна'. И двете не съм сигурен какво представляват Предполагам, че ако намеря добър газаджия, той ще си знае .. но все пак ми се иска да събера колкото може повече детайли предварително. Между другото с ровене в google намерих снимка на точно такъв монтаж от някакви варненци (но и те са ми далеч). Закачам снимката:
  9. Здравейте, колеги, от вчера съм собсвеник на HR-V (2002), D16W5, 4wd, 5 врати, фейслифт Мисля да я покарам няколко месеца на бензин и в края на лятото да я газифицирам. Изникнаха няколко въпроса по темата. Първата група въпроси е относно бутилка тип пура зад задната броня: Каква е най-голямата бутилка, която мога да събера без да надига кората (литри, широчина, диаметър)? Какво покритие трябва да сложа на бутилката или каква бутилка да търся, за да не ръждяса? Законно ли е да я поставя там (извън очертанията на купето) и мога ли да си имам грижи, ако някой реши да се заяжда или проверява? Видях в няколко стари теми отделни коментари, но не успях да си отговоря на всички въпроси. В една от темите Markony споменава, че имало пълно упътване за слагане на такава бутилка публикувано през 2012, но така и не го намерих. Ако някой сподели линк, ще е супер! Втората група въпроси са относно препоръка за добри газаджии в района на София? За съжаление Русе ми е малко далеч, а нямам никакви контакти и препоръки за София. Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...